Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På greteroede.no har de en nettbutikk hvor de også selger sammenleggbare rockeringer og annet lett treningsutstyr som passer fint på reisen.

Hm - hadde ikke tenkt på det, men kanskje jeg skulle ta med egen treningsstrikk i ferien. Ellers satser jeg på lange turer, hvis det da ikke blir ALTFOR varmt. Har i alle fall kjøpt meg gode Spotec sandaler som bør være gunstige å gå turer i. :-)

gode sandaler, ja...der sa du noe. har ikke kommet så langt enda.

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

jeppers, men de fleste prater jo litt engelsk.

nei, jeg får prøve å kjøpe noen utav disse herre kvinnfolkbladene med alle disse vidunderkurene;

"rumpespesial"

"sprettrumpe på ti dager"

"hvordan kvitte seg med 5 kilo før fellesferien"

det står jo overalt! alle blad har jo det på forsiden!

velvel

Men du kan jo svømme selv om du ikke forstår språket?

Fem kilo? Det ordner du. Ta deg en skikkelig joggetur hver dag i noen uker, bruk sykkelen aktivt og spis sunnere enn du gjør nå.

Skrevet

Men du kan jo svømme selv om du ikke forstår språket?

Fem kilo? Det ordner du. Ta deg en skikkelig joggetur hver dag i noen uker, bruk sykkelen aktivt og spis sunnere enn du gjør nå.

det er ikke kiloene jeg sliter med...egentlig. kunne ikke gått ned mer enn fem kilo. har en BMI på 22, og er relativt fornøyd med utseendet.

men jeg vil være sånn, kanskje 3 kg mindre, men. ønsker bare å holde det ved like når jeg er på ferie. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

det er ikke kiloene jeg sliter med...egentlig. kunne ikke gått ned mer enn fem kilo. har en BMI på 22, og er relativt fornøyd med utseendet.

men jeg vil være sånn, kanskje 3 kg mindre, men. ønsker bare å holde det ved like når jeg er på ferie. ;)

Et par uker uten trening har de fleste bare godt av.

Svøm. Det er mitt tips. God trening og du slipper å føle at du trener. :)

Skrevet

Et par uker uten trening har de fleste bare godt av.

Svøm. Det er mitt tips. God trening og du slipper å føle at du trener. :)

jepp, synes og at svømming er superdupert!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...