Gå til innhold

Hva betyr Season 1 (M-Lock)?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er snakk om hva slags boks dvd-platene ligger i. Intet annet.

hare1365380455
Skrevet

Det er snakk om hva slags boks dvd-platene ligger i. Intet annet.

Ok, så det var det "store" mysteriet.... Takk for oppklaring! :)

(Lurer på om jeg skal bestille noe x-files, ser du. Jeg gjør nok det, nemlig.)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok, så det var det "store" mysteriet.... Takk for oppklaring! :)

(Lurer på om jeg skal bestille noe x-files, ser du. Jeg gjør nok det, nemlig.)

God fornøyelse. :)

Litt nærmere spesifisert: En del eldre serier ble tidligere gitt ut i gigantiske bokser, noe som var lite praktisk for folk flest.

Et eksempel er Sopranos. De første boksene tok alene like mye plass som samtlige av Sopranos-boksene du nå har kjøpt.

M-Lock er vel det de kaller nyutgivelsen av X-Files - tror jeg, og boksene er på størrelse med Sopranos-boksene dine.

hare1365380455
Skrevet

God fornøyelse. :)

Litt nærmere spesifisert: En del eldre serier ble tidligere gitt ut i gigantiske bokser, noe som var lite praktisk for folk flest.

Et eksempel er Sopranos. De første boksene tok alene like mye plass som samtlige av Sopranos-boksene du nå har kjøpt.

M-Lock er vel det de kaller nyutgivelsen av X-Files - tror jeg, og boksene er på størrelse med Sopranos-boksene dine.

Og det er en veldig god størrelse! En gang bestilte jeg 4 filmer i en pakke, og da kom de samlet i en fin boks (det var The Cohen brothers' collection, som jeg ikke har sett enda). :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og det er en veldig god størrelse! En gang bestilte jeg 4 filmer i en pakke, og da kom de samlet i en fin boks (det var The Cohen brothers' collection, som jeg ikke har sett enda). :)

Åh! Du bør håpe på regnvær til helga.

Med Cohen-samlingen i hus har du mye fint å se fram til neste gang været suger og du må holde deg inne. :)

Hvis du liker det du ser må du sjekke ut mer av Cohen-brødrene. Spesielt Fargo, The Man Who Wasn't There og Millers Crossing.

The Big Lebowski (den er i samlinga) er intet annet enn fantastisk god og verdt den fine boksen (antar du kjøpte den billig hos Play du også) alene.

4 meget gode filmer.

hare1365380455
Skrevet

Med Cohen-samlingen i hus har du mye fint å se fram til neste gang været suger og du må holde deg inne. :)

Hvis du liker det du ser må du sjekke ut mer av Cohen-brødrene. Spesielt Fargo, The Man Who Wasn't There og Millers Crossing.

The Big Lebowski (den er i samlinga) er intet annet enn fantastisk god og verdt den fine boksen (antar du kjøpte den billig hos Play du også) alene.

4 meget gode filmer.

"The Man Who Wasn't There"; er det den med han Billy Bob? *sjekker imdb* Den har jeg sett, og den likte jeg kjempegodt! Jeg har visst mye å se, for jeg tror faktis "Fargo" står i videoskapet.... Jeg kjøpte den for ti kroner i Danmark en gang, men så har jeg glemt å se den. Jeg har frihelg, så det passer fint! :)

hare1365380455
Skrevet

4 meget gode filmer.

Og jo, jeg kjøpte den samlingen på play! Du også? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"The Man Who Wasn't There"; er det den med han Billy Bob? *sjekker imdb* Den har jeg sett, og den likte jeg kjempegodt! Jeg har visst mye å se, for jeg tror faktis "Fargo" står i videoskapet.... Jeg kjøpte den for ti kroner i Danmark en gang, men så har jeg glemt å se den. Jeg har frihelg, så det passer fint! :)

Ja, det er med Billy Bob. Og Scarlette Johannesen i en rimelig ung versjon.

Fantastisk god film.

Men nesten alt av Cohen-brødrene er jævla bra. Du må dog like litt spaca filmer, for to av filmene i boksen er rimelig spaca. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja. Kjøpte den i høst eller vinter. Kosta meg £13.99, tror jeg.

Det er råbillig for slik en fin boks med 4 filmer av det kaliberet der. :)

Skrevet

Fantastisk god film.

Men nesten alt av Cohen-brødrene er jævla bra. Du må dog like litt spaca filmer, for to av filmene i boksen er rimelig spaca. :)

Gah, de heter COEN..!!! *klarer ikke holde stilt lenger*

- og de er digge, eller filmene deres, i alle fall. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Amazon er forresten de raskeste jeg har vært borti til nå.

Bestilte fra dem natt til tirsdag. Klokken 20:11 tirsdag kveld fikk jeg beskjed om at X-Files sesong 9 var sendt, og nå lå den i postkassa.

Det er ikke rent lite imponerende.

2 av 2 forsendelser på rekordtid. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sorry. Jeg vet jeg burde henge meg for den blemma. Jeg vet det er Coen. :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg ser det nå! :)

hare1365380455
Skrevet

Fantastisk god film.

Er de det? Hm... det blir spennende. Så får jeg se hva jeg synes...:)

hare1365380455
Skrevet

Amazon er forresten de raskeste jeg har vært borti til nå.

Bestilte fra dem natt til tirsdag. Klokken 20:11 tirsdag kveld fikk jeg beskjed om at X-Files sesong 9 var sendt, og nå lå den i postkassa.

Det er ikke rent lite imponerende.

2 av 2 forsendelser på rekordtid. :)

Så får jeg se om jeg finner fram på sidene en dag...:) Høres topp ut med SÅ kort leveringstid!

hare1365380455
Skrevet

Ja. Kjøpte den i høst eller vinter. Kosta meg £13.99, tror jeg.

Det er råbillig for slik en fin boks med 4 filmer av det kaliberet der. :)

Jeg tror jeg betalte det samme (i år), og jammen kan man finne gode pakker av og til! :)

Skrevet

Sorry. Jeg vet jeg burde henge meg for den blemma. Jeg vet det er Coen. :)

Strafferabatt for god oppførsel da - men ikke la det gjenta seg, bare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...