ebbamor Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Orker ikke mer snakk om feite unger og feite foreldre. Tar meg en tur på Spenst og pumper litt jern, jeg :-) Hehe, så kan dere sitte her og løse verdensproblemer imens! Si fra når dere har funnet *svaret*, da? ;-))) 0 Siter
Gyda Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Kanskje trening hjelper Eller terning(kasting)? Det kan være god trim i det ... ;o) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Skal trene step i kveld jeg, det er en fin treningsform synes jeg. Ha en fin treningstur. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 I kveld blir det pilates på meg. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg tar en tur på trening i kveld jeg også) God økt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Dagens trim består av å vaske huset. Jeg holder på for fullt nå. Dessuten passer jeg på å holde fingermusklene spenstige med å dole litt innimellom! Jeg er ikke feit, så det funker som bare det ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg gjør som deg, skal snart gå ned og pumpe litt jern jeg også:-) Må bare spise opp pæren og eple mitt først. Det er godt å kjenne i kveld, kjenne at kroppen er godt brukt og så sover jeg ekstra godt til natten også:-)....for ikke å snakke om god samvittighet.. 0 Siter
Dory Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg gjør som deg, skal snart gå ned og pumpe litt jern jeg også:-) Må bare spise opp pæren og eple mitt først. Det er godt å kjenne i kveld, kjenne at kroppen er godt brukt og så sover jeg ekstra godt til natten også:-)....for ikke å snakke om god samvittighet.. ja, den følelsen er digg:) Jeg også sover mye bedre etter trening. 0 Siter
mrxx Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 ja, den følelsen er digg:) Jeg også sover mye bedre etter trening. Svært digg:-) Trener jeg for sent kan jeg få motsatt effekt, at jeg ikke får sove. Men i det siste så har jeg trent rett etter jobb. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg tenkte meg ut med sykkelen i dag/kveld. 0 Siter
Dory Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Svært digg:-) Trener jeg for sent kan jeg få motsatt effekt, at jeg ikke får sove. Men i det siste så har jeg trent rett etter jobb. Ja, kjenner til det. Jeg også prøver å trene etter jobb. Man blir så slapp på en meget god måte når man trener:) Blir spinning etter jobb idag. God trening! 0 Siter
Piraye Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Er helt utbrent jeg og synes det er tungt å bare sitte i en stol! Så driter i alt som heter trening og sitter hjemme å gumler wienerbrød. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.