Jally Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 http://www.nettavisen.no/eiendom/article655460.ece 0 Siter
Gjest folk er frekke Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg var på visning en gang da en kvinne låste seg inne på do. Det var mange mennesker på visningen. Da folk prøvde å komme inn der fikk de til svar "opptatt" Folk har ingen rett til å låse seg inne og bruke toalettet på en visning. Utrolig frekt 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg var på visning en gang da en kvinne låste seg inne på do. Det var mange mennesker på visningen. Da folk prøvde å komme inn der fikk de til svar "opptatt" Folk har ingen rett til å låse seg inne og bruke toalettet på en visning. Utrolig frekt Men hva hvis man har reist et stykke for å gå på visning og plutselig MÅ på do da? 0 Siter
Gjest folk er frekke Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Men hva hvis man har reist et stykke for å gå på visning og plutselig MÅ på do da? Da hadde jeg snakket med megleren/eierne først i alle fall 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Da hadde jeg snakket med megleren/eierne først i alle fall Ja, jeg er helt enig i det da - man bør spørre først! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.