Gå til innhold

Hvor skal dere i ferien?

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Jeg skal til syd frankrike i begynnelesen av ferien. Men jeg og en venninne har lyst på en liten reise til i slutten av august før skolestart, men aner ikke hvor vi skal dra. Vi har tenkt på Korsika, men er åpen for andre ideer. Vi skal på sole-ferie, og ikke storby ferie. Any suggestions?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig er jeg bare hjemme å jobber å leser til xamen, men har lyst på en tur. Bulgaria på strandferie, Firenze å besøke brutter, eller en slektning i trondhjem.

Vaniljeprinsessen
Skrevet

Hvis du drar til Bulgaria får du både sol og masse shopping-muligheter. :-)

Jeg kjenner ei som var der ifjor, hun kom hjem med masse klær og vesker som hun hadde kjøpt billig.

Jeg har ikke vært der selv altså, men hun var nå veldig fornøyd.

Mary Poppins
Skrevet

Hvis du drar til Bulgaria får du både sol og masse shopping-muligheter. :-)

Jeg kjenner ei som var der ifjor, hun kom hjem med masse klær og vesker som hun hadde kjøpt billig.

Jeg har ikke vært der selv altså, men hun var nå veldig fornøyd.

Hmm jeg har bare hørt masse negativt om Bulgaria så det frister nok ikke å dra dit.

Andre forslag? Et sted du har vært som kan anbefales? :)

Vaniljeprinsessen
Skrevet

Hmm jeg har bare hørt masse negativt om Bulgaria så det frister nok ikke å dra dit.

Andre forslag? Et sted du har vært som kan anbefales? :)

Hm...dolferier har jeg bare hatt på kanariøyene. Ellers har det vært storbyferie og sånn.

Du må nok få tips fra noen andre heller tror jeg. :-)

Vaniljeprinsessen
Skrevet

Hm...dolferier har jeg bare hatt på kanariøyene. Ellers har det vært storbyferie og sånn.

Mente såklart "solferier", ikke "dolferier".

*lol*

Gjest LOTUS78
Skrevet

*lol*

Den var bra, jeg reagerte ikke på den feilen. Jeg så for meg deg på en strand med tråløst nettverk og tenkte at noen leser en bok andre sitter sitter dol.

Mary Poppins
Skrevet

*lol*

Litt mye dol i det siste eller? ;)

Mary Poppins
Skrevet

Sicilia!

Ja kanskje det, der er det fint? Hvordan er prisene i Sicilia?

Vaniljeprinsessen
Skrevet

*lol*

Litt mye dol i det siste eller? ;)

hoho ja, godt mulig.

Kanskje like greit at jeg drar på ferie til helgen. ;-)

Vaniljeprinsessen
Skrevet

Den var bra, jeg reagerte ikke på den feilen. Jeg så for meg deg på en strand med tråløst nettverk og tenkte at noen leser en bok andre sitter sitter dol.

*lol*

Skrevet

Ja kanskje det, der er det fint? Hvordan er prisene i Sicilia?

Det er så nydelig der!! Prisene er veldig overkommelige synes jeg, spesielt på mat og drikke og klær, sko og slike ting kan man også finne billig om man vil (marked, kjedebutikker). Kan være litt overpriset på de fineste brosteinskafeene og restaurantene, men slikt klarer man jo å se an.

Kan også anbefale Sorrento (Star Tour) og Sardinia:)

Mary Poppins
Skrevet

Det er så nydelig der!! Prisene er veldig overkommelige synes jeg, spesielt på mat og drikke og klær, sko og slike ting kan man også finne billig om man vil (marked, kjedebutikker). Kan være litt overpriset på de fineste brosteinskafeene og restaurantene, men slikt klarer man jo å se an.

Kan også anbefale Sorrento (Star Tour) og Sardinia:)

Flott takk skal du ha. De 3 stedene skal jeg se nærmere på. Jeg er veldig glad i Italia, så Sicilia er sikkert et sted jeg vil like meg.

Takk for forslag :)

Skrevet

Hihi.. Det var en morsom skriveleif ;)

Skrevet

Flott takk skal du ha. De 3 stedene skal jeg se nærmere på. Jeg er veldig glad i Italia, så Sicilia er sikkert et sted jeg vil like meg.

Takk for forslag :)

Bare hyggelig:)

Star Tour og Apollo bruker å ha restplasser til Italia gjennom hele sommeren. Ingen sak å finne reiser fra tusenlappen og oppover dersom dere er oppmerksomme. Det er de samme reisene som koster rundt 6000 dersom man bestiller langt tid i forveien. Bare et lite tips. Skal selv til Sicilia i juli og gleder meg noe vanvittig! Buon viaggio!

Mary Poppins
Skrevet

Bare hyggelig:)

Star Tour og Apollo bruker å ha restplasser til Italia gjennom hele sommeren. Ingen sak å finne reiser fra tusenlappen og oppover dersom dere er oppmerksomme. Det er de samme reisene som koster rundt 6000 dersom man bestiller langt tid i forveien. Bare et lite tips. Skal selv til Sicilia i juli og gleder meg noe vanvittig! Buon viaggio!

Supert! nok en gang takk :) Har undersøt litt om stedene nå og fikk skikkelig lyst til å dra dit.

Kos deg masse på ferie!! :)

Skrevet

*lol*

Kul tastefeil! :-)

Skrevet

To som jeg kjenner (uavhengig av hverandre) har vært på Korsika nå i det siste.

De greier ikke å rose de turene nok!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...