Gå til innhold

Hva koster å bygge en hytte?

Anbefalte innlegg

matildes mor
Skrevet

Familien har en fantastisk tomt som vi kan bruke til landsted.

Vi vil så gjerne hatt en hytte på tomten.Vi er såvidt på tenkestadiet og har ikke gjort oss så mange formeninger om noe som helst.

Noen som vet hva en hytte av enkel standard kan komme til å koste? Ikke særlig stor heller,bruksareal rundt 60-70 kv2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hvor mye dere kan gjøre selv. Men regne med en del hundretusen ja.

Søk litt på nettet og se på ferdighytter og husk at det fort koster å få noen til å montere den.

Dette er et fint sted å starte:

http://www.hytte.no/

matildes mor
Skrevet

Det kommer an på hvor mye dere kan gjøre selv. Men regne med en del hundretusen ja.

Søk litt på nettet og se på ferdighytter og husk at det fort koster å få noen til å montere den.

Dette er et fint sted å starte:

http://www.hytte.no/

Takk for svar.-)

Vi har fått noen kataloger,men det står jo ingenting om hvilken prisklasse de forskjellige byggesettene ligger på. Virker som om ikke byggefirmaene vil ut med pris før du har bestemt deg 100% om du vil bruke dem.

Vi skal gjøre mye selv og er mest intressert i prisen på selve byggesettet.

Skrevet

Takk for svar.-)

Vi har fått noen kataloger,men det står jo ingenting om hvilken prisklasse de forskjellige byggesettene ligger på. Virker som om ikke byggefirmaene vil ut med pris før du har bestemt deg 100% om du vil bruke dem.

Du må be om prisliste når du bestiller kataloger, tror jeg. Som du sier, så vil de ikke uten videre oppgi priser. Men de skaffer nok en prisliste hvis du ber spesifikt om det.

matildes mor
Skrevet

Du må be om prisliste når du bestiller kataloger, tror jeg. Som du sier, så vil de ikke uten videre oppgi priser. Men de skaffer nok en prisliste hvis du ber spesifikt om det.

Vi bygde hus for noen år siden og da fulgte det automatisk prisliste med. Sukk.

Jeg får ta en runde til;-)

Skrevet

Takk for svar.-)

Ring og be om prislister på byggesettene. :o) Jeg bestilte en _haug_ hyttekataloger for en tid siden og mener det fulgte med prislister på de aller fleste.

Skrevet

Vi bygde hus for noen år siden og da fulgte det automatisk prisliste med. Sukk.

Jeg får ta en runde til;-)

Hva med villavogn? - en SVÆR en? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...