matildes mor Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Familien har en fantastisk tomt som vi kan bruke til landsted. Vi vil så gjerne hatt en hytte på tomten.Vi er såvidt på tenkestadiet og har ikke gjort oss så mange formeninger om noe som helst. Noen som vet hva en hytte av enkel standard kan komme til å koste? Ikke særlig stor heller,bruksareal rundt 60-70 kv2. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Det kommer an på hvor mye dere kan gjøre selv. Men regne med en del hundretusen ja. Søk litt på nettet og se på ferdighytter og husk at det fort koster å få noen til å montere den. Dette er et fint sted å starte: http://www.hytte.no/ 0 Siter
matildes mor Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Skrevet 8. juni 2006 Det kommer an på hvor mye dere kan gjøre selv. Men regne med en del hundretusen ja. Søk litt på nettet og se på ferdighytter og husk at det fort koster å få noen til å montere den. Dette er et fint sted å starte: http://www.hytte.no/ Takk for svar.-) Vi har fått noen kataloger,men det står jo ingenting om hvilken prisklasse de forskjellige byggesettene ligger på. Virker som om ikke byggefirmaene vil ut med pris før du har bestemt deg 100% om du vil bruke dem. Vi skal gjøre mye selv og er mest intressert i prisen på selve byggesettet. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Takk for svar.-) Vi har fått noen kataloger,men det står jo ingenting om hvilken prisklasse de forskjellige byggesettene ligger på. Virker som om ikke byggefirmaene vil ut med pris før du har bestemt deg 100% om du vil bruke dem. Vi skal gjøre mye selv og er mest intressert i prisen på selve byggesettet. Du må be om prisliste når du bestiller kataloger, tror jeg. Som du sier, så vil de ikke uten videre oppgi priser. Men de skaffer nok en prisliste hvis du ber spesifikt om det. 0 Siter
matildes mor Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Skrevet 8. juni 2006 Du må be om prisliste når du bestiller kataloger, tror jeg. Som du sier, så vil de ikke uten videre oppgi priser. Men de skaffer nok en prisliste hvis du ber spesifikt om det. Vi bygde hus for noen år siden og da fulgte det automatisk prisliste med. Sukk. Jeg får ta en runde til;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Takk for svar.-) Vi har fått noen kataloger,men det står jo ingenting om hvilken prisklasse de forskjellige byggesettene ligger på. Virker som om ikke byggefirmaene vil ut med pris før du har bestemt deg 100% om du vil bruke dem. Vi skal gjøre mye selv og er mest intressert i prisen på selve byggesettet. Ring og be om prislister på byggesettene. ) Jeg bestilte en _haug_ hyttekataloger for en tid siden og mener det fulgte med prislister på de aller fleste. 0 Siter
flisa Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Vi bygde hus for noen år siden og da fulgte det automatisk prisliste med. Sukk. Jeg får ta en runde til;-) Hva med villavogn? - en SVÆR en? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.