Gjest Ulvinnen Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Ja, dette må ha gått hardt inn på deg? Ja, jeg frykter jo at mrxx skal lese dette og tro at jeg har sviktet han til fordel for Prozak... 0 Siter
Gjest svigum Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Ja, jeg frykter jo at mrxx skal lese dette og tro at jeg har sviktet han til fordel for Prozak... Det _må_ da være din mann, forhåpentligvis? Dette er da rene råkjøret? 0 Siter
mrxx Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Kanskje det du, kanskje hun bare spøker her inne:) Du bør nok følge litt mer med i svingene og ikke minst forstå humor. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Det _må_ da være din mann, forhåpentligvis? Dette er da rene råkjøret? Ulvinnen har mange menn, har du ikke forstått det ennå? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Ulvinnen har mange menn, har du ikke forstått det ennå? Takk, kjære, men du er nå den beste da :-) *Smask* 0 Siter
Gjest svigum Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Ulvinnen har mange menn, har du ikke forstått det ennå? Ja, hun må være skikkelig garva både her og der. 0 Siter
Gjest svigum Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Takk, kjære, men du er nå den beste da :-) *Smask* aha, da forstår jeg at han tar deg i forsvar. Trodde ei stund at du var gift jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.