Gå til innhold

Fotsvette

Anbefalte innlegg

Gjest tøfflusine
Skrevet

Mannen min sliter med fotsvette og skoene hans lukter ikke akkurat blomster. Nå som sommeren er i anmarsj så blir i hvertfall ikke lukten noe bedre.

Jeg har prøvd en skospray som skal ta vekk lukten, men den holder bare til neste gang han bruker skoene.

Noen som har tips og råd på hva man kan gjøre for å redusere lukten, på føttene og skoene.

Videoannonse
Annonse
Gjest pekka
Skrevet

Jeg mener å ha sett at apoteket har kremer som stopper svetten på føttene, men da kommer det ut en annen plass. Min mann hadde en slik krem en gang, men frøys fælt på beina..... Men lukteproblemet stoppet!!!

Gjest Milla83
Skrevet

Prøv aluminiumklorid fra apoteket. Koster rundt 100 kr for en sånn vanlig roll-on.

Gjest signatura
Skrevet

Oriflame har en fotkrem som tar svettelukta. Kjenner en mann og ei dame som ble kvitt vondlukta med denne kremen,

Stop24 på apoteket er også mulig.

Ellers må han bytte sko ofte, kjøpe flere par. Skift sokker flere ganger daglig. En kjapp fotvask kan tas på et vanlig toalett, eller send med han en pakke våtservietter.

Skrevet

Prøv aluminiumklorid fra apoteket. Koster rundt 100 kr for en sånn vanlig roll-on.

Hehe. Aluminiumklorid. Det -hørtes- strengt tatt ikke sunt ut å smøre noe som helst plass......:D

(men så vet jeg jo ikke hva det er da...)

Skrevet

Hehe. Aluminiumklorid. Det -hørtes- strengt tatt ikke sunt ut å smøre noe som helst plass......:D

(men så vet jeg jo ikke hva det er da...)

Produsert av AS Den norske Eterfabrikk... Tror ikke det er bra.

:-)

Skrevet

Produsert av AS Den norske Eterfabrikk... Tror ikke det er bra.

:-)

Eterfabrikk???? Nei det hørtes hvertfall ikke sunt ut!

Skrevet

Eterfabrikk???? Nei det hørtes hvertfall ikke sunt ut!

Aluminiumklorid virker kjempebra. Tar det på under armene før jeg legger meg , og da svetter jeg ikke noe under armene på to uker ca. Kjenner flere som bruker det,med godt resultat

Skrevet

Aluminiumklorid virker kjempebra. Tar det på under armene før jeg legger meg , og da svetter jeg ikke noe under armene på to uker ca. Kjenner flere som bruker det,med godt resultat

På TO UKER??????????

Med det navnet så høres det mest ut som man smelter igjen porene som fører ut svetten!!

Mobba bare navnet, kjenne som sagt ikke produktet, men om det er så bra som du sier må jeg nesten bare bite merg merke i det å prøve. Hørtes mest ut som en eller annen livsfarlig industrisyre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...