Gjest mitsy Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Noen gode forslag til hva jeg kan skrive? Det er til min søster.. Helt tom der oppe nå.. Takk for hjelp;) 0 Siter
Gjest pekka :) Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Måtte fluene fra tusen kameler legge egg i rompa på den som ødelegger denne kvelden for dere, og måtte armene krympe så han ikke rekker til å klø seg Ønsker dere et langt og kjærlighetsfyllt liv!! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Ekteskapet har mange sorger, men sølibatet har ingen gleder. Måtte fortidens lykkeligste dag bli fremtidens mest ulykkelige. 0 Siter
cecily Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Ekteskapet har mange sorger, men sølibatet har ingen gleder. Måtte fortidens lykkeligste dag bli fremtidens mest ulykkelige. Den var fryktelig negativ, selv om det var positivt ment. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Den var fryktelig negativ, selv om det var positivt ment. Huh? Den siste? Nei, den er da det absolutt motsatte av negativ. Man må bare tenke litt for å se det. ;o) Eller mener du den øverste? Den er jo bare humoristisk. 0 Siter
cecily Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Huh? Den siste? Nei, den er da det absolutt motsatte av negativ. Man må bare tenke litt for å se det. ;o) Eller mener du den øverste? Den er jo bare humoristisk. Jeg skjønte at begge i grunn er positiv, men jeg syns de hadde for mange negasjoner. Ikke en hilsen en smiler av. 0 Siter
Gjest av begge Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg skjønte at begge i grunn er positiv, men jeg syns de hadde for mange negasjoner. Ikke en hilsen en smiler av. Jeg smilte 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg skjønte at begge i grunn er positiv, men jeg syns de hadde for mange negasjoner. Ikke en hilsen en smiler av. Bra jeg ikke har gitt deg bryllupskort, da. ;oP 0 Siter
cecily Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Bra jeg ikke har gitt deg bryllupskort, da. ;oP Jepp ;-) Jeg ville nok valgt å skrive noe annet, ja. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jepp ;-) Jeg ville nok valgt å skrive noe annet, ja. Uansett bør man jo se an brudeparet litt. Er det noen man ikke kjenner så godt i forhold til smak og humor, bør man vel velge de sikre, trygge "tillykke med dagen og hverandre", "med ønske om alt godt i fremtiden" eller lignende. 0 Siter
cecily Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Uansett bør man jo se an brudeparet litt. Er det noen man ikke kjenner så godt i forhold til smak og humor, bør man vel velge de sikre, trygge "tillykke med dagen og hverandre", "med ønske om alt godt i fremtiden" eller lignende. Jo, men de er til gjengjeld ultrakjedelige. Jeg er vanskelig, ser du ;-) 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Lykke til med bryllupsnatta, hvis dere ikke alt har hatt'a. 0 Siter
Gjest mitsy Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Takk for svar alle! Men ble litt skufftet over dere dolere denne gang.. Kan ikke bruke noe av dette:( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.