Gå til innhold

Hva skal jeg skrive på kortet?Bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest mitsy
Skrevet

Noen gode forslag til hva jeg kan skrive? Det er til min søster..

Helt tom der oppe nå..

Takk for hjelp;)

Videoannonse
Annonse
Gjest pekka :)
Skrevet

Måtte fluene fra tusen kameler legge egg i rompa på den som ødelegger denne kvelden for dere, og måtte armene krympe så han ikke rekker til å klø seg :)

Ønsker dere et langt og kjærlighetsfyllt liv!!

Mrs. Wallace
Skrevet

Ekteskapet har mange sorger, men sølibatet har ingen gleder.

Måtte fortidens lykkeligste dag bli fremtidens mest ulykkelige.

Skrevet

Ekteskapet har mange sorger, men sølibatet har ingen gleder.

Måtte fortidens lykkeligste dag bli fremtidens mest ulykkelige.

Den var fryktelig negativ, selv om det var positivt ment.

Mrs. Wallace
Skrevet

Den var fryktelig negativ, selv om det var positivt ment.

Huh? Den siste? Nei, den er da det absolutt motsatte av negativ. Man må bare tenke litt for å se det. ;o)

Eller mener du den øverste? Den er jo bare humoristisk.

Skrevet

Huh? Den siste? Nei, den er da det absolutt motsatte av negativ. Man må bare tenke litt for å se det. ;o)

Eller mener du den øverste? Den er jo bare humoristisk.

Jeg skjønte at begge i grunn er positiv, men jeg syns de hadde for mange negasjoner. Ikke en hilsen en smiler av.

Gjest av begge
Skrevet

Jeg skjønte at begge i grunn er positiv, men jeg syns de hadde for mange negasjoner. Ikke en hilsen en smiler av.

Jeg smilte

Mrs. Wallace
Skrevet

Bra jeg ikke har gitt deg bryllupskort, da. ;oP

Skrevet

Bra jeg ikke har gitt deg bryllupskort, da. ;oP

Jepp ;-)

Jeg ville nok valgt å skrive noe annet, ja.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jepp ;-)

Jeg ville nok valgt å skrive noe annet, ja.

Uansett bør man jo se an brudeparet litt. Er det noen man ikke kjenner så godt i forhold til smak og humor, bør man vel velge de sikre, trygge

"tillykke med dagen og hverandre", "med ønske om alt godt i fremtiden" eller lignende.

Skrevet

Uansett bør man jo se an brudeparet litt. Er det noen man ikke kjenner så godt i forhold til smak og humor, bør man vel velge de sikre, trygge

"tillykke med dagen og hverandre", "med ønske om alt godt i fremtiden" eller lignende.

Jo, men de er til gjengjeld ultrakjedelige. Jeg er vanskelig, ser du ;-)

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Lykke til med bryllupsnatta,

hvis dere ikke alt har hatt'a.

Gjest mitsy
Skrevet

Takk for svar alle! Men ble litt skufftet over dere dolere denne gang.. Kan ikke bruke noe av dette:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...