Gjest Mom33 Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Vi har sentralfyr i huset, og jeg lurer på om det er mulig å tømme oljetanken utenfra? Altså, kan f.eks. oljeselskapet komme og suge opp den olja som ligger i tanken? 0 Siter
Gjest tror det får helt greit Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Tja..... Vi hadde en enorm parafintank nedgravd i hagen som vi måtte fjerne pga påygging av huset. I tanken var det masse gammel parafin. Mannen min kjøpte en suge-pumpe-sak og tømte parafinen selv over på tønner, - som andre fikk glede av. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Tja..... Vi hadde en enorm parafintank nedgravd i hagen som vi måtte fjerne pga påygging av huset. I tanken var det masse gammel parafin. Mannen min kjøpte en suge-pumpe-sak og tømte parafinen selv over på tønner, - som andre fikk glede av. Flott! Hvis man kan gjøre det selv, så må jo et oljeselskap gjøre det?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.