Gjest trultemor26 Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Ja, hvilke(n) farge® trivs dere best i? Jeg selv må ha lyse farger. Jeg bodde en lang periode tidligere i kun svarte/mørke klær og nå har jeg fått skikklig "allergi" mot slike farger. Føler meg skikkelig uvel og utilpass. Ikke pentøy altså, da kan jeg gjerne gå i svart, men i hverdagstøy. Hvitt, kombinert med rosa eller lyseblått, lysegrønt, turkis, gult, u name it bare det er lyst og med friske farger, trives jeg best i. Hva med dere? 0 Siter
muriel Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Svart og rødt. Ikke nødvendigvis i kombinasjon, da.. 0 Siter
Gjest Nillli Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg trives best i mørke klær. Eller, mørke overdeler og jeans. Men har overdeler i så å si alle farger da. Har jo ca. 200 av dem, så. ;-) 0 Siter
org Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Nesten alle hverdagsbuksene mine er svarte, og alle har samme merke, passform og størrelse. Folk tror vel jeg har bare ei bukse, men det får så være. I overdeler kan jeg variere. Overdelen i dag er lys rosa. Jeg har gule, blå, grå osv. Bruker mange ulike farger. Men har hørt jeg er fin i rødt. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Tja, jeg går med det meste egentlig. Men om sommeren går jeg mye med hvitt og en eller annen annen farge. Jeg er blond men veldig blå øyne og jeg synes mørkeblått kler meg veldig godt så jeg går en del med det også. Om høsten/vinteren bruker jeg mye brunt. Stort sett bruker jeg de fleste farger bortsett fra beige og rødt. Det bruker jeg aldri. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Tja, jeg går med det meste egentlig. Men om sommeren går jeg mye med hvitt og en eller annen annen farge. Jeg er blond men veldig blå øyne og jeg synes mørkeblått kler meg veldig godt så jeg går en del med det også. Om høsten/vinteren bruker jeg mye brunt. Stort sett bruker jeg de fleste farger bortsett fra beige og rødt. Det bruker jeg aldri. MED veldig blå øyne skulle det stå 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Nesten alle hverdagsbuksene mine er svarte, og alle har samme merke, passform og størrelse. Folk tror vel jeg har bare ei bukse, men det får så være. I overdeler kan jeg variere. Overdelen i dag er lys rosa. Jeg har gule, blå, grå osv. Bruker mange ulike farger. Men har hørt jeg er fin i rødt. Hehe, jeg har også flere av en type bukse jeg liker, så folk tror sikkert med meg også at jeg bare har en, men det får så være.. hehe 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg trives best i mørke klær. Eller, mørke overdeler og jeans. Men har overdeler i så å si alle farger da. Har jo ca. 200 av dem, så. ;-) Oj, det var mange overdeler.. i ulike størrelser da eller? hehe 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Tja, jeg går med det meste egentlig. Men om sommeren går jeg mye med hvitt og en eller annen annen farge. Jeg er blond men veldig blå øyne og jeg synes mørkeblått kler meg veldig godt så jeg går en del med det også. Om høsten/vinteren bruker jeg mye brunt. Stort sett bruker jeg de fleste farger bortsett fra beige og rødt. Det bruker jeg aldri. Jeg bytter øyenfarge etter klærne, jeg. ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Om vinteren går det mye i sort, lilla, grønt og brunt. Om sommeren vil jeg ha turkis, lyseblått, rosa og hvitt. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg trives godt i hvitt, lyseblått, sort, grått, brunt, rødt, lys rosa, beige, lys turkis. Jeg føler meg ikke vel i gult, grønt, lime, marineblått, lilla eller blågrønt. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg bytter øyenfarge etter klærne, jeg. ;o) Det gjorde hendte jeg gjorde det før jeg også, men så fant jeg ut at jeg egentlig er så fin med verken brune eller grønne øyne så nå holder jeg meg til mine blå 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Det gjorde hendte jeg gjorde det før jeg også, men så fant jeg ut at jeg egentlig er så fin med verken brune eller grønne øyne så nå holder jeg meg til mine blå herregud så mange skriveleif. Jeg retter opp i den viktigste, det skulle stå "men så fant jeg ut at egentlig IKKE er så fin med..." 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Klare farger. Jeg er speielt svak for blått i ulike nyanser (ikke marine!). 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg er som deg. Kledd i mørkt før, men aldri nå. Passer best i lyse farger, utenom grønn. Ser så sjuk ut i den fargen 0 Siter
Tonette Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Klare sterke farger eller høstfarger er det jeg kler best. Bruker mye rødt eller svart, men også grønn, turkis, brun og orange. Jeg ser fæl ut i pastellfarger og i blasse/lyse farger. 0 Siter
cecily Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg er veldig glad i blått, rosa, grønt og rødt. Svart og grått går jeg nesten aldri med. Brunt, hvitt, gult og turkis har jeg enkelte plagg av, men ikke så mye. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Det gjorde hendte jeg gjorde det før jeg også, men så fant jeg ut at jeg egentlig er så fin med verken brune eller grønne øyne så nå holder jeg meg til mine blå Jeg har mine egne, grønne til hverdags. Men av og til er det moro å slå seg løs med blå eller brune, litt avhengig av humør, klær og sminke. Det verste er at mange synes jeg kler de brune bedre enn min egen farge... ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.