Gå til innhold

Hvilke(n) farge(r) trives dere best i?

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Ja, hvilke(n) farge® trivs dere best i?

Jeg selv må ha lyse farger. Jeg bodde en lang periode tidligere i kun svarte/mørke klær og nå har jeg fått skikklig "allergi" mot slike farger. Føler meg skikkelig uvel og utilpass. Ikke pentøy altså, da kan jeg gjerne gå i svart, men i hverdagstøy.

Hvitt, kombinert med rosa eller lyseblått, lysegrønt, turkis, gult, u name it bare det er lyst og med friske farger, trives jeg best i.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart og rødt. Ikke nødvendigvis i kombinasjon, da..

Gjest Nillli
Skrevet

Jeg trives best i mørke klær. Eller, mørke overdeler og jeans.

Men har overdeler i så å si alle farger da. Har jo ca. 200 av dem, så. ;-)

Skrevet

Nesten alle hverdagsbuksene mine er svarte, og alle har samme merke, passform og størrelse. Folk tror vel jeg har bare ei bukse, men det får så være.

I overdeler kan jeg variere. Overdelen i dag er lys rosa. Jeg har gule, blå, grå osv. Bruker mange ulike farger. Men har hørt jeg er fin i rødt.

Mary Poppins
Skrevet

Tja, jeg går med det meste egentlig. Men om sommeren går jeg mye med hvitt og en eller annen annen farge. Jeg er blond men veldig blå øyne og jeg synes mørkeblått kler meg veldig godt så jeg går en del med det også.

Om høsten/vinteren bruker jeg mye brunt.

Stort sett bruker jeg de fleste farger bortsett fra beige og rødt. Det bruker jeg aldri.

Mary Poppins
Skrevet

Tja, jeg går med det meste egentlig. Men om sommeren går jeg mye med hvitt og en eller annen annen farge. Jeg er blond men veldig blå øyne og jeg synes mørkeblått kler meg veldig godt så jeg går en del med det også.

Stort sett bruker jeg de fleste farger bortsett fra beige og rødt. Det bruker jeg aldri.

MED veldig blå øyne skulle det stå

Gjest trultemor26
Skrevet

Nesten alle hverdagsbuksene mine er svarte, og alle har samme merke, passform og størrelse. Folk tror vel jeg har bare ei bukse, men det får så være.

I overdeler kan jeg variere. Overdelen i dag er lys rosa. Jeg har gule, blå, grå osv. Bruker mange ulike farger. Men har hørt jeg er fin i rødt.

Hehe, jeg har også flere av en type bukse jeg liker, så folk tror sikkert med meg også at jeg bare har en, men det får så være.. hehe

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg trives best i mørke klær. Eller, mørke overdeler og jeans.

Men har overdeler i så å si alle farger da. Har jo ca. 200 av dem, så. ;-)

Oj, det var mange overdeler.. i ulike størrelser da eller? hehe

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg bytter øyenfarge etter klærne, jeg. ;o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Om vinteren går det mye i sort, lilla, grønt og brunt.

Om sommeren vil jeg ha turkis, lyseblått, rosa og hvitt.

Skrevet

Jeg trives godt i hvitt, lyseblått, sort, grått, brunt, rødt, lys rosa, beige, lys turkis.

Jeg føler meg ikke vel i gult, grønt, lime, marineblått, lilla eller blågrønt.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg bytter øyenfarge etter klærne, jeg. ;o)

Det gjorde hendte jeg gjorde det før jeg også, men så fant jeg ut at jeg egentlig er så fin med verken brune eller grønne øyne så nå holder jeg meg til mine blå :)

Mary Poppins
Skrevet

Det gjorde hendte jeg gjorde det før jeg også, men så fant jeg ut at jeg egentlig er så fin med verken brune eller grønne øyne så nå holder jeg meg til mine blå :)

herregud så mange skriveleif. Jeg retter opp i den viktigste, det skulle stå

"men så fant jeg ut at egentlig IKKE er så fin med..."

Gjest togli
Skrevet

Klare farger. Jeg er speielt svak for blått i ulike nyanser (ikke marine!).

Angelica :o)
Skrevet

Jeg er som deg. Kledd i mørkt før, men aldri nå.

Passer best i lyse farger, utenom grønn. Ser så sjuk ut i den fargen ;)

Skrevet

Klare sterke farger eller høstfarger er det jeg kler best. Bruker mye rødt eller svart, men også grønn, turkis, brun og orange.

Jeg ser fæl ut i pastellfarger og i blasse/lyse farger.

Skrevet

Jeg er veldig glad i blått, rosa, grønt og rødt.

Svart og grått går jeg nesten aldri med.

Brunt, hvitt, gult og turkis har jeg enkelte plagg av, men ikke så mye.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har mine egne, grønne til hverdags. Men av og til er det moro å slå seg løs med blå eller brune, litt avhengig av humør, klær og sminke.

Det verste er at mange synes jeg kler de brune bedre enn min egen farge... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...