Gå til innhold

Hvilke(n) farge(r) trives dere best i?

Anbefalte innlegg

Gjest signatura
Skrevet

Rødt og orange, limegrønt, varme gulfarger og turkis. Fargerik dame med andre ord.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nillli
Skrevet

Oj, det var mange overdeler.. i ulike størrelser da eller? hehe

Hehe, nei, samme.

Men mest billigtopper fra H&M. Finner jeg en til 70 kr. som jeg liker, kjøper jeg gjerne flere i forskjellige farger. Helt enkle, ensfargede hverdagstopper.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har mine egne, grønne til hverdags. Men av og til er det moro å slå seg løs med blå eller brune, litt avhengig av humør, klær og sminke.

Det verste er at mange synes jeg kler de brune bedre enn min egen farge... ;o)

jeg har en venninne som blir så utrolig mye penere med brune øyne enn med sine egne blå, så hun har gått over til å bruke brune på heltid.

det hender jeg bruker acuvue enhancer linser, som forsterker øyefargen, da får jeg helt sinnsykt blå øyne. Det er fint men jeg er redd det kanskje ser litt "fake" ut.

Skrevet

Jeg tvives best i skarpe farger, gjerne i høstfarger. Liker ikke hvit eller svart opp mot ansiktet, men jeg bruker gjerne svarte bukser.

Gjest dobba
Skrevet

Elsker alt av blå farger.

Men har skapet fullt med alle varianter av farger i topper.

Kler meg etter humøret og hvor praktisk klærne skal være til det jeg skal utføre den dagen.

Prøver å ha basis i hvitt, blått og sort.

Skrevet

sort, brun og lys mosegrønn. fint liten tvil der ;)

Skrevet

Dus blå og grønn,jordfarger og blå jeans. Liker ikke å tiltrekke meg for mye oppmerksomhet.

Skrevet

jeg har en venninne som blir så utrolig mye penere med brune øyne enn med sine egne blå, så hun har gått over til å bruke brune på heltid.

det hender jeg bruker acuvue enhancer linser, som forsterker øyefargen, da får jeg helt sinnsykt blå øyne. Det er fint men jeg er redd det kanskje ser litt "fake" ut.

Hva heter de linsene, ikke bare acevu? De kunne jeg tenkt meg :)

Skrevet

Ops, sorry. Jeg så du skrev navnet i innlegget *blind idag*

Får man de på brilleland?

Hvor mye koster slike linser? Og kommer de med styrke også?

Gjest girasol
Skrevet

Jeg er BLÅ! I ulike varianter. Trives i turkis og lyseblå, men også mørskeblå. Er ikke spesiellt glad i himmelblå eller mellomblå (som farger på klær).

Og så trives jeg i svart og mørkegrått, samt vinrødt.

Jeg kler IKKE lyse farger, og ihvertfal ikke sånne akvarelle eller duse farger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...