Gjest bamse grekar Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Undertegnede måtte en liten tur på apoteket i dag, jeg trengte noen Pinex siden huset skulle fylles med kvinnfolk i dag. Når jeg skal på apoteket så pleier jeg jo å kjøre til det lokale kjøpesenter, der er det så greit å få parkert. Det er bestandig en ledig handicap plass. Jeg har laget meg et slikt skilt som man ellers får utdelt av kommunen, så da slipper jeg jo bøter. Rett før jeg kom fram til apoteket så spratt det fram en unggutt og sa høylydt :"HALLO, ÅSSEN HAR DU DET"..... Hm........ jeg tenkte at det kanskje var sønnen til noen jeg kjenner, og at hørselen hans var ødelagt av dårlig musikk eller noe slikt...Jeg brølte tilbake så høyt jeg kunne "JEG HAR DET BRA JEG, ÅSSEN HAR DU DET?" Han ble helt perpleks, og kikket på meg med store øyne..... Etter en stund så sier han fremdeles høylydt " ÅSSEN MOBIL HAR DU? TELENOR ELLER NETCOM" ..... jeg skrek tilbake "JEG HAR SKODA, DET ER EN SKIKKELIG DRITTBIL, VIL DU KJØP`N? DU KAN FÅ DEN BILLIG" Da kom det jaggu en securitasvakt springende, han spurte meg om hva som var på ferde, det hadde allerede samlet seg en anseelig folkemengde rundt oss. Jeg svarte jo som det var med normal stemme at den unge mannen hørte visst veldig dårlig, så jeg måtte rope til`n. Den unge ropende gutten kikket på meg med store øyne og sa at han trodde jeg hørte dårlig... Etter å ha formanet oss om å snakke med normal stemme gikk han og vakta, og jeg gikk inn i apoteket. På veien ut igjen ble jeg igjen stoppet av denne ufordragelig tølpen. Han masa om at jeg måtte bytte abonement til tele2, jeg har jo tele2 jeg, men hva slags abbonement jeg har er jo en privatsak. Jeg ga ham 20 kr og brølte "HER HAR DU 20 KR, NÅ KAN DU TA BUSSEN INN TIL BYEN OG GÅ PÅ A-ETAT Å FÅ DEG EN SKIKKELIG JOBB" 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Ja du kan virkelig få lattertårene til å trille!! Denne tror jeg at jeg ler av frem til i morgen! Hehe... Skoda og greier. 0 Siter
flisa Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 NÅ lo jeg! *rødmer igjen og tømmer klorvann ut av øra* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Takk for en god latter på "kveldskvisten" :-)))) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Godt det finnes noen som kan sprite opp en torsdags kveld 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.