Gå til innhold

Vaskepulver eller flytende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere vaskepulver eller flytende? Hva og hvorfor? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest trultemor26
Skrevet

Bruker flytende, pulveret kladda seg sammen ofte i det kammeret og ble bare klin til slutt. Mye enklere med flytende.

Skrevet

Jeg bruker vaskepulver. Hvorfor jeg gjør det..? Hmmm.. Det var et godt spørsmål ;) Jeg vet ikke, det er bare blitt sånn.

Skrevet

Jeg bruker vaskepulver. Prøvde flytende før, men det blir jo ingen forskjell på tøyet, så da skjønner jeg ikke helt poenget.

Skrevet

Flytende. Da slipper jeg å vaske kammeret i vaskemaskinen. Dessuten har jeg sett at pulver har bleket bort fargen på tøye.

Skrevet

Bruker flytende, fordi jeg syns det er forferdelig ekkelt å få sånn pulver under neglene, dessuten er det enklere å dosere flytende syns jeg.

Gjest Elextra
Skrevet

Bruker flytende, fordi jeg syns det er forferdelig ekkelt å få sånn pulver under neglene, dessuten er det enklere å dosere flytende syns jeg.

Hvorfor i huleste fikk du pulveret under neglene? Brukte du neven i stedet for doseringskopp? ;)

Skrevet

Pulveret er ekkelt å ta i, under neglene er det direkte guffent.

Skrevet

Hvorfor i huleste fikk du pulveret under neglene? Brukte du neven i stedet for doseringskopp? ;)

Doseringskopp? Helte fra posen og oppi vaskeballen vel, så kom det litt mye.

Skrevet

Doseringskopp? Helte fra posen og oppi vaskeballen vel, så kom det litt mye.

Man skal jo ikke bruke disse vaskeballene lenger, har jeg lært. Og jeg har en doserinsskje i vaskepulveret. Skjeen fikk jeg eller kjøpte for en tier kanskje, lå i hylla ved siden av vaskepulveret. Blir ikke noe sølete i det hele tatt. Jeg foretrekker pulver jeg.

Skrevet

Man skal jo ikke bruke disse vaskeballene lenger, har jeg lært. Og jeg har en doserinsskje i vaskepulveret. Skjeen fikk jeg eller kjøpte for en tier kanskje, lå i hylla ved siden av vaskepulveret. Blir ikke noe sølete i det hele tatt. Jeg foretrekker pulver jeg.

Ikke vaskeball?

Hmm... Trives uansett godt med flytende, og ser ingen grunn til å bytte tilbake. Kan jo hende at et korn fra pulveret havner på håndtaket på doseringsskjea og at jeg får det under neglen igjen. ;)

Skrevet

Bruker pulver til hvitvask og kulørtvask og flytende Milo til ull og finvask. Brukte flytende til alt før, husker ikke hvorfor jeg byttet til pulver igjen...?

Skrevet

Dersom du mener når vi vasker klær i vaskemaskinen, er svaret vaskepulver. Kan vel ikke huske keg har sett flytende heller, bortsett fra noe beregnet for skånspm vask for hånd.

Til oppvaskmaskinen bruker jeg også pulver + flytende glansmiddel.

Til golvvask bruker jeg også stort sett noe flytende.

Skrevet

tabletter - fordi jeg er lat :) og det blir lite søl.

Skrevet

Bruker tabletter.

Ingen annen grunn at jeg er et vanemenneske og tenker ikke over slikt så lenge klærne blir ren.

Skrevet

Flytende pga. at jeg reagerer allergisk på pulver.

Skrevet

Pulver.

Dessuten har det blitt påvist at pulver vasker renere enn flytende og tabletter.

Gjest Elextra
Skrevet

Flytende. Innbiller meg av en eller annen grunn at det er mer skånsomt,

Gjest blomsterløk
Skrevet

Bruker tabletter, både i vaskemaskin og oppvasmaskin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...