Gå til innhold

Bruce Springsteen

Anbefalte innlegg

sprelline1365380900
Skrevet

Hørte en sang med han på TV idag, som jeg ikke har hørt før. Nå er ikke jeg den som har mest kunnskaper om hans musikk, så jeg vet ikke om den er ny...Men den var så fin! En rolig sang...Noen som vet hva hans nyeste sang(er) heter så kan jeg laste ned og høre?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje lurt å si i hvilket program/sammenheng den ble spilt?

sprelline1365380900
Skrevet

Kanskje lurt å si i hvilket program/sammenheng den ble spilt?

Det var ikke i noen program. Men det som slutta på NRK rett før nyhetene klokka 21, var ferdig før tida, så da spilte de den sangen i mens....:)

Skrevet

Du kan prøvelytte på det meste av melodier på Amazon. :)

Linken rett på ble himla lang; gå hit og søk på Bruce Springsteen så får du opp hele katalogen:

http://www.amazon.co.uk/

Gjest quando
Skrevet

Det kan vel ikke være gamle fine "Streets of Philadelphia"?

ikke fast nick
Skrevet

Det var ikke i noen program. Men det som slutta på NRK rett før nyhetene klokka 21, var ferdig før tida, så da spilte de den sangen i mens....:)

Fikk med meg den jeg også, men bare i bakgrunnen, så jeg vet heller ikke hva den heter. Men jeg tror den er fra den nyeste plata hans. Du kan se på denne videosnutten her, den inneholder to av sangene fra den plata:

Vet ikke om plata kanskje heter "Pay me my money down", men det er i alle fall ett av sporene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...