Gå til innhold

Plagsom bagatell

Anbefalte innlegg

Gjest jomer
Skrevet

Hva når eksen var kjæreste i 19 år da? Skal man rydde bort halve livet sitt?

Jeg sier bare at det er lov å ta hensyn til kjæresten jeg. Det er det mange her inne som med fordel kunne tenkt litt over. Er det ikke noe problem for din nye så er det jo ikke noe problem da.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

5

• cecily

4

• Lillemus

3

• NeaNoor

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ville ikke reagert på det, og det er normalt/greit for meg.

Du kan jo foreslå å legge vekk det albumet (kreve det blir litt feil)?

Gjest Malene26
Skrevet

Klart du skal kunne lufte dine tanker.

Men du kan ikke forvente at svarene skal være i tråd med hva du selv mener. Eller at noen reagerer på at du bryr deg om det du stiller spørsmål om ;)

Nei, for all del, det er jo litt derfor jeg skriver her. Jeg vil jo høre andres meninger, og er glad for at det er så mange som sier dette ikke er noe å bry seg om. Men syntes det er en smule irriterende å få svar som "å herre min jesus" som om spørsmålet bare er teit. For jeg innrømmer jo at det er er en bagatell, men syntes det kunne være interessant å høre hva andre mener, ettersom jeg kun har vært sammen med han jeg nå er sammen med. Har liksom ikke noe sammeligningsgrunnlag, og da er det greit å få høre hva andre mener ;)

Gjest Malene26
Skrevet

Vet du, jeg kjenner meg veldig igjen i deg! Som du skriver lenger ned så har ikke du en fortid på samme måte som han har, og derfor er dette et ømt punkt.Akkurat sånn var det her også.

Min samboer er 7 år eldre enn meg, og hadde allerede rukket å være samboer med sin eks i flere år før vi traff hverandre. Klart det blir masse bilder, og andre minner av sånt!

Jeg syns det var skikkelig ukomfortabelt i begynnelsen, og hadde nok helst sett at de albumene havnet i en kasse i boden, for å si det sånn :-)

Nå er vi sammen på 4. året, og det plager meg ikke det grann mer. Jeg er trygg på forholdet vårt, og vet at han aldri tenker på sin eks. Hun er ikke, og har aldri vært noen trussel - det er meg han vil være sammen med.

Noe konkret råd har jeg ikke, jeg vil bare dele med deg at det går over etterhvert! Plutselig en dag sitter du der og innser at du ikke har tenkt på dette på veldig veldig lenge. Den dagen er ordentlig deilig, skal jeg love deg :-)

Tusen takk for oppmuntrende svar :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...