Gå til innhold

Noen som har oppskrift på smoothie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpt meg maskin for å lage sunn kos i sommer.

Videoannonse
Annonse
Mary Poppins
Skrevet

Vanilje yoghurt (evnt bytt ut med sans iskrem eller kesam), frosne jordbær, mango og en banan (altså mangoen og bananen trenger ikke være frosne).

Skrevet

1 dl yoghurt naturell, 1 dl lettmelk, 100 g halvfryste jordbær eller andre bær, (gjerne en blanding) 1 ss sukker, evt 1 ts vaniljesukker. Miks og drikk :o)

Hvis bærene er for fryst, blir det kornete og ikke så god konsistens. Ta dem ut av fryseren en times tid før.

Gjest smoooth
Skrevet

Erstatter man melkeproduktene (yoghurt, melk osv) med juice blir drikken mye friskere. Iallefall nå i sommervarmen.

Skrevet

Jeg bruker frosne bær (blåbær(bringebær/jordbær) + 1 banan + eplejuice + et par isbiter.

Yummi!

Skrevet

Jeg har lagd denne ofte:

1 lite beger Sans lettyoghurt med vaniljesmak

1 banan

frosne bringebær

1 skvett melk for å få det mer flytende

Hiv alt oppi og mos i vei - nammmm!!!!

Gjest Settlers
Skrevet

1 pk iskaffe cappucino eller mocca

4 dl yoghurt naturell

1 ss vaniljesukker

2 frosne bananer

1 ss honning

YUMMI! :->

Skrevet

Jeg har prøvd å lage smoothie tre-fire ganger,men hver gang har det smakt like dritt. En sånn spesiell smak. Lukter litt småsvidd og. Kanskje det er blenderen det er noe galt med? Lønner seg kanskje ikke å kjøre på full¨guffe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...