tøytiger Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Kjøpt meg maskin for å lage sunn kos i sommer. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 http://www.mat.no/kokeboka_resultat.aspx?txtFreetext=smoothie&lstIngredient=&lstIngredientNo=&lstMealForrett=&lstMealHovedrett=&lstMealSmaarett=&lstMealTilbehoer=&lstMealDessert=&lstMealBakst=&lstMealDrikke=&lstMealFrokost= 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Vanilje yoghurt (evnt bytt ut med sans iskrem eller kesam), frosne jordbær, mango og en banan (altså mangoen og bananen trenger ikke være frosne). 0 Siter
kaffepiken Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 1 dl yoghurt naturell, 1 dl lettmelk, 100 g halvfryste jordbær eller andre bær, (gjerne en blanding) 1 ss sukker, evt 1 ts vaniljesukker. Miks og drikk ) Hvis bærene er for fryst, blir det kornete og ikke så god konsistens. Ta dem ut av fryseren en times tid før. 0 Siter
Gjest smoooth Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Erstatter man melkeproduktene (yoghurt, melk osv) med juice blir drikken mye friskere. Iallefall nå i sommervarmen. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg bruker frosne bær (blåbær(bringebær/jordbær) + 1 banan + eplejuice + et par isbiter. Yummi! 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg har lagd denne ofte: 1 lite beger Sans lettyoghurt med vaniljesmak 1 banan frosne bringebær 1 skvett melk for å få det mer flytende Hiv alt oppi og mos i vei - nammmm!!!! 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 1 pk iskaffe cappucino eller mocca 4 dl yoghurt naturell 1 ss vaniljesukker 2 frosne bananer 1 ss honning YUMMI! :-> 0 Siter
meg__123! Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg har prøvd å lage smoothie tre-fire ganger,men hver gang har det smakt like dritt. En sånn spesiell smak. Lukter litt småsvidd og. Kanskje det er blenderen det er noe galt med? Lønner seg kanskje ikke å kjøre på full¨guffe? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.