collins Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Gleder meg som en unge. Skal prøve å få med meg to kamper pr dag i under gruppespillet et par uker framover. Når de går over til mellomspill, kvart- semifinaler osv, så blir det knapt en kamp pr dag. Æsj. Synd det er over allerede 9 juli.;o) 0 Siter
Gjest fotball er no dritt! he,he... Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Fotball er ikke noe for meg,jeg skal nyte sommeren uten TV. Deilig... 0 Siter
collins Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Skrevet 8. juni 2006 Fotball er ikke noe for meg,jeg skal nyte sommeren uten TV. Deilig... Du kan ikke være riktig nagla..;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg gleder meg som en unge jeg også, og jeg kommer til å bli firkanta i øynene i løpet av den neste måneden. Men det gjør ikke noe. 0 Siter
Gjest fotball er no dritt! he,he... Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Du kan ikke være riktig nagla..;o) Hæ!?! Sol, sommer, deilig mat, øl&vin, sjøbad, venner... fotball!!! Nei, æsj! Ødelegge gode dager foran skjermen? Kunne ikke falle meg inn :-))) 0 Siter
Piraye Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Gleder meg også som en unge. Og nei, er ikke mann nei.. 0 Siter
Gjest c-lin Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 johoi.. Øl og fotball..! Men bare til utvalgte kamper. død over England...! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.