Gå til innhold

cheap monday bukser

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt cheap monday bukser i oslo?

Videoannonse
Annonse
Mary Poppins
Skrevet

Okidoki.

er det en butikk??

Mary Poppins
Skrevet

Okidoki.

Å ja den som ligger ved BI ja, har de cheap monday bukser altså? så flott takk skal du ha.

Gjest hva er det for noe?
Skrevet

billige mandagsbukser?

Mary Poppins
Skrevet

billige mandagsbukser?

det er et buksemerke

Gjest hva er det for noe?
Skrevet

det er et buksemerke

er de fine?

Gjest togli
Skrevet

Har du peiling på hvilke butikkjeder som fører dette merket? lurer på om de finnes i Ålesund...?

Mary Poppins
Skrevet

Har du peiling på hvilke butikkjeder som fører dette merket? lurer på om de finnes i Ålesund...?

Det er ingen kjedebutikker som fører disse buksene så der kan jeg desverre ikke hjelpe deg. Men du kan bestille dem på ebay da :)

Skrevet

Sole Service har de også. Og noen JC butikker tror jeg det var? I hvert fall en kjede som har en del jeans. Var det kanskje Carlings? De jeansene er blitt veldig vanlige, så vil tro det ikke er så vanskelig få tak i de :)

Gjest togli
Skrevet

Det er ingen kjedebutikker som fører disse buksene så der kan jeg desverre ikke hjelpe deg. Men du kan bestille dem på ebay da :)

Problemet med å bestille er at jeg ikke får prøvd dem.... Jeg pleier vanligvis å kjøpe i str.29 i livet og 34 på lengden, men det hender jeg må opp i 30 i livet. Vet du noe om hvordan størrelsene er på de buksene?

Mary Poppins
Skrevet

Problemet med å bestille er at jeg ikke får prøvd dem.... Jeg pleier vanligvis å kjøpe i str.29 i livet og 34 på lengden, men det hender jeg må opp i 30 i livet. Vet du noe om hvordan størrelsene er på de buksene?

Jeg har ikke prøvd dem så det vet jeg desverre ikke, men fra hva jeg har hørt så er de helt normale i str, altså bruker du 29 bør 29 passe. Men jeg har planer om å skaffe meg et par om ikke lenge så jeg kan gi beskjed da :)

Gjest togli
Skrevet

Jeg har ikke prøvd dem så det vet jeg desverre ikke, men fra hva jeg har hørt så er de helt normale i str, altså bruker du 29 bør 29 passe. Men jeg har planer om å skaffe meg et par om ikke lenge så jeg kan gi beskjed da :)

Jepp, gjør det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...