Gå til innhold

Hvis noen glemmer fødselsdagen..

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke så opptatt av det sjøl
Skrevet

Blir du skuffet om noen glemmer dagen din?

Vi hadde besøk av svoger med kone i dag. De uffet og ojet seg slik over datteren som ikke hadde fått sms-hilsen på dagen sin. Hun var _så_ skuffet over at onkel hadde glemt dagen..

Må nevne at gubben og tantebarnet har null kontakt utover disse fødselsdagshilsnene, og hun er ca 30 år.. Jeg ble overrasket over at det ble så mye klaging over så lite. Det var tydelig at de hadde snakket mye om dette. stakkars gubben min.. Han måtte tåle mye kritikk for dette. Jeg syntes det var pinlig.. rett og slett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksne folk burde kunne legge vekk barneresonnering: h*n husket ikke fødselsdagen min, UHUUUU, h*n er ikke glad i meg *sippe-dryppe-sippe-dryppe*.

Jeg blir helt slapp av sånne.

Skrevet

Nei - jeg blir ikke fornærmet over at ikke alle og enhver husker min fødselsdag.

For meg handler det ikke om annet enn at alle kan glemme en dato. Det handler ikke om at de har glemt - eller ikke bryr seg om _meg_.

Jeg har opplevd at min far har glemt den, uten å ta det som noe annet enn hva det er - en forglemmelse rett og slett.

(Min mor ble meget fornærmet på mine vegne ;o)

Gjest Lysglimt
Skrevet

Blir ikke skuffet,har hendt jeg har glemt den selv :D

Gjest Ikke så opptatt av det sjøl
Skrevet

Blir ikke skuffet,har hendt jeg har glemt den selv :D

Ble plutselig så irritert på gubbens vegne. De folka har nemlig aldri gitt gaver til våre barn, som de jo er onkel og tante til. ingen telefoner eller noe på fødselsdager, og ingen julegaver. så er de så sure for at dagen til en voksen datter er glemt.. Fy flate..!

Skrevet

Det blir jeg absolutt ikke sur for, det bryr jeg meg katta om.

Jeg får fnatt av slike tullinger, hva i all verden er det med slike mennesker? Ser de ikke selv idiotiet rundt dette?

Dette er jo et "barn" på 30 år.

Forresten så synes jeg du skal si det i klartekst til dem. Blir de enda mer sure så hva så? Slik mennesker kan dra til et visst sted for min del.

Skrevet

Jeg bryr meg absolutt ikke om noen skulle glemme bursdagen min.

Det er så fort gjort, atte.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

De hørtes sytete og selvopptatte ut.

Gjest tuvali
Skrevet

Det var nok svogern og kona som syntes det var ille, ikke bursdags"barnet" selv. Min svigermor er slik. Graver og spør om man har mottat bursdagskort/presang, ringt og takket osv. til andre slektninger, noe verken vi eller slektningene ellers har noen interesse av. Jeg har fått telefoner fra tanter som har startet slik ""Din svigermor" fortalte at du var sååå lei dere for at jeg ikke hadde ringt og snakket med dere på lenge". HÆ? Slitsomt.

Selv får jeg ikke lengre hilsner fra tanter og onkler på fødselsdagen min, og er ikke lei meg for det.

Skrevet

Jeg bryr meg absolutt ikke om noen skulle glemme bursdagen min.

Det er så fort gjort, atte.

Men jeg husker godt når du har bursdag! :-) Det fordi det er på akkurat samme dag (og år) som en venninne, og et øyeblikk lurte jeg på om du faktisk VAR henne!! :-)

Men bosted og familieforhold stemmer ikke, da! ;-)

Skrevet

Jeg ville blitt veldig skuffet dersom min egen mann eller min egne mor glemte dagen min, men der stopper det.

Voksne kan da vel ikke gå rundt og bli snurt over at onkler og tanter ikke sender hilsener!!! Kan ikke huske når mine onkler og tanter sluttet med denslags.

Skrevet

Det var nok svogern og kona som syntes det var ille, ikke bursdags"barnet" selv. Min svigermor er slik. Graver og spør om man har mottat bursdagskort/presang, ringt og takket osv. til andre slektninger, noe verken vi eller slektningene ellers har noen interesse av. Jeg har fått telefoner fra tanter som har startet slik ""Din svigermor" fortalte at du var sååå lei dere for at jeg ikke hadde ringt og snakket med dere på lenge". HÆ? Slitsomt.

Selv får jeg ikke lengre hilsner fra tanter og onkler på fødselsdagen min, og er ikke lei meg for det.

Kjenner igjen denne innblandingen fra generasjonen over, ja! ;-)

Min svigermor og hennes svigerinne driver med slik "trådtrekking" for å få sine respektive barn (som da er søskenbarn med hverandre) til å sende hilsninger osv når det er "noe" som skjer! ;-)

Skrevet

Voksne folk burde kunne legge vekk barneresonnering: h*n husket ikke fødselsdagen min, UHUUUU, h*n er ikke glad i meg *sippe-dryppe-sippe-dryppe*.

Jeg blir helt slapp av sånne.

SLAPP!

*LOLOL*

Skrevet

Det bryr jeg meg ikke noe om, har mange i familien som ikke husker dagen min :).

Husker denne niesen på onkel da når han har bursdag ?

Idag er det veldig enkelt når en har mobiltelefon, bare å legge inn alle bursdagene i kalenderen så plopper det opp.

Gjest Lysglimt
Skrevet

Ble plutselig så irritert på gubbens vegne. De folka har nemlig aldri gitt gaver til våre barn, som de jo er onkel og tante til. ingen telefoner eller noe på fødselsdager, og ingen julegaver. så er de så sure for at dagen til en voksen datter er glemt.. Fy flate..!

Bare ikke tenk på det :D

Bare bagateller,hvis de vil være sure,bare la dem,det er jo demmes problem :)

Skrevet

SLAPP!

*LOLOL*

Synker oppgitt sammen og gremmes betyr det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...