Gå til innhold

Kunsten å snakke

Gjest kan ikke snakke med andre folk -

Anbefalte innlegg

Gjest kan ikke snakke med andre folk -
Skrevet

Hei.

Lurer på om det finnes noen sider på nettet med konkrete setninger en kan si i hverdagslige situasjoner? F.eks her om dagen skulle jeg handle på butikken og kassadama sier noe, som jeg bare greier å kommentere "åja" på, noe som hørtes jævlig arrogant ut i den sammenhengen.

Blir trist og lei og sint på meg selv, noe som går utover samboeren, noe som heller ikke er bra....

Videoannonse
Annonse
Gjest innadvendt
Skrevet

Ikke at det tungt. Har det sånn selv. Har bare akseptert det, tror ikke jeg klarer å forandre meg heller. Hilser på andre som innledning til samtale eller dersom det er en person jeg kjenner igjen. Gidder ikke småprat, og prat uten mål og mening.

Det som er verst med dette er at det alltid har vært en hindring til å bli kjent med nye folk. Møter jeg noen ukjente mennesker som jeg vil bli kjent med, får jeg ofte ikke frem et ord, de finnes ikke inni meg, mangler helt fantasi til å få noe igang. Vondt, men kommer ikke noe vei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...