Gjest kan ikke snakke med andre folk - Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Hei. Lurer på om det finnes noen sider på nettet med konkrete setninger en kan si i hverdagslige situasjoner? F.eks her om dagen skulle jeg handle på butikken og kassadama sier noe, som jeg bare greier å kommentere "åja" på, noe som hørtes jævlig arrogant ut i den sammenhengen. Blir trist og lei og sint på meg selv, noe som går utover samboeren, noe som heller ikke er bra.... 0 Siter
Gjest innadvendt Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Ikke at det tungt. Har det sånn selv. Har bare akseptert det, tror ikke jeg klarer å forandre meg heller. Hilser på andre som innledning til samtale eller dersom det er en person jeg kjenner igjen. Gidder ikke småprat, og prat uten mål og mening. Det som er verst med dette er at det alltid har vært en hindring til å bli kjent med nye folk. Møter jeg noen ukjente mennesker som jeg vil bli kjent med, får jeg ofte ikke frem et ord, de finnes ikke inni meg, mangler helt fantasi til å få noe igang. Vondt, men kommer ikke noe vei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.