Gå til innhold

Veddemål om bankstreiken

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ovenfor turister tror jeg at alle horene og tiggerne på Karl Johan, samt de sultestreikende afghanerne gir et langt dårligere inntrykk av oss enn at det streikes.

Streikinga hadde ikke vært så ille hvis det ikke var for at alle streikerne sto og sang sanger hele dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Streikinga hadde ikke vært så ille hvis det ikke var for at alle streikerne sto og sang sanger hele dagen.

Det er flaut :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er flaut :)

Det er det.

Hvis du får Venstre til å slutte å synge på deres landsmøter, lover jeg å gi Sponheim min stemme neste gang. :)

Skrevet

Det er det.

Hvis du får Venstre til å slutte å synge på deres landsmøter, lover jeg å gi Sponheim min stemme neste gang. :)

Gjør Venstre det også? helvete,,,,skal si det til Lars jeg - at vi er sikra en stemme til om vi slutter! :)

Alle stemmer monner i Venstre, vet du! :)

Jeg hater sånt - jeg gidder ikke være med i fagforening lenger heller - da jeg meldte meg ut - da gikk jeg opp masse i lønn....

Skrevet

Jeg tror heller ikke at den blir langvarig, men tror den vil vare i noen dager.

Skrevet

Det er det.

SÅNN -da er beskjeden om synging sendt :)

Skrevet

Jeg tror heller ikke at den blir langvarig, men tror den vil vare i noen dager.

Ja - det skal vel litt til at det skal gå ut over liv og helse - livsviktige medisiner kan man sikkert få en kreditt evnt. en faktura på - antar jeg.

Kommer ikke på NOE som er farlig....

Man får sikkert kreditt i nærbutikken også - på landet i alle fall....muligens.

Det er bensinen jeg er mest engstelig for.

Gjest fridalida
Skrevet

Jeg tror. Har aldri hørt om nordmenn som er rammet av streik på ferien, men for all del... Mulig det ikke er tilfelle i det hele tatt.

Har du virkelig ikke? Nå tar jo nordmenn flest ferie i juli da, og det er vel ikke en typisk streiketid, akkurat.

Men vi holdt på å ikke komme oss hjem fra Corsica i høst pga streik, jeg har opplevd å ikke få ut bagasjen min i Paris pga streik, studentene i Frankrike streiket nettopp, hva med alle bøndene og tungtransport-sjåførene i Frankrike som streiket MYE og OFTE for noen år siden?

Frankrike rammes i alle fall av streik titt og ofte, og streik i kombinasjon med latinsk temperament får ofte mer synlige konsekvenser enn hos oss.

Jeg tror absolutt ikke det er riktig at det streikes mer her enn ellers. Og streik er et av få pressmiddel ansatte har.

Skrevet

Jeg tror. Har aldri hørt om nordmenn som er rammet av streik på ferien, men for all del... Mulig det ikke er tilfelle i det hele tatt.

I min ungdom kom jeg meg ikke hjem fra Interrail pga togstreik. Fant ut at sjansebillett hjem ble rimeligere enn et uvisst antall ekstra netter ute.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gjør Venstre det også? helvete,,,,skal si det til Lars jeg - at vi er sikra en stemme til om vi slutter! :)

Alle stemmer monner i Venstre, vet du! :)

Jeg hater sånt - jeg gidder ikke være med i fagforening lenger heller - da jeg meldte meg ut - da gikk jeg opp masse i lønn....

Jeg er helt sikker på at jeg har sett Lars sitte og gaule han også. Dessverre. :/

Men han har min stemme hvis han får dem til å slutte! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

SÅNN -da er beskjeden om synging sendt :)

Thanks! :)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg tror egentlig ikke det blir noe av i det hele tatt, men isåfall varer den maks en times tid

Gjest a survivor
Skrevet

En slik streik vil neppe vare lenge i en verden som styres av mammon.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg tror egentlig ikke det blir noe av i det hele tatt, men isåfall varer den maks en times tid

Samma her. Jeg gir den 12 timer max.

Skrevet

Ovenfor turister tror jeg at alle horene og tiggerne på Karl Johan, samt de sultestreikende afghanerne gir et langt dårligere inntrykk av oss enn at det streikes.

Ja, der er jeg enig.

Skrevet

Har du virkelig ikke? Nå tar jo nordmenn flest ferie i juli da, og det er vel ikke en typisk streiketid, akkurat.

Men vi holdt på å ikke komme oss hjem fra Corsica i høst pga streik, jeg har opplevd å ikke få ut bagasjen min i Paris pga streik, studentene i Frankrike streiket nettopp, hva med alle bøndene og tungtransport-sjåførene i Frankrike som streiket MYE og OFTE for noen år siden?

Frankrike rammes i alle fall av streik titt og ofte, og streik i kombinasjon med latinsk temperament får ofte mer synlige konsekvenser enn hos oss.

Jeg tror absolutt ikke det er riktig at det streikes mer her enn ellers. Og streik er et av få pressmiddel ansatte har.

Se der, så lærte jeg noe nytt i dag også! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...