Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme på 2.dagen på egenmelding - jeg aner ikke lenger om jeg er påvirket av pollen, eller om jeg bare er sørpe forkjøla - det gjør vondt i halsen og helt opp i øra, jeg er sliten, og enda får jeg ikke sove. Så jeg sitter her med BBC Food på i bakgrunnen - kaffe og DOL. Jeg misstenker sola for å virkelig ta i i dag, og gubben har hentet fram alle malerboksene - de står ute på verandaen og truer meg. Når han kommer jeg, frykter jeg at vi burde male ferdig....

Vi har halve verandaen overbygd - og inni skal vi male med egghvit - for at det ikke skal være så mørkt. I dag er den malt som huset - Herregårdsgult - og det er dystert i skyggen der.

Etter vi kvittet oss med campingen har vi mye "stasj" som vi skal ha i den hagestuen - og kanskje den blir så ferdig at vi kan ha en fest der snart.

Masse å glede seg til - snart ferie og all ting - Nederland og Frankrike - barnebarnet skal også være med -og hun gleder seg helt vanvittig, stadig vekk må mormor og hun se på Color Fantasy på internett -hun skal se Aqualand - for dit skal vi.

I Nederland skal vi se mange historiske plasser - men skal også til Madurodam - en miniatyrby som ungene er spent på å se,

Så er det 3 uker i Frankrike etter det.

Men nå - - nå truer sommeren og jeg er så syyyyyk.

*snufs*

Videoannonse
Annonse
Gjest sol etter regn
Skrevet

Huff! Stakkars deg.. :(

For det første; den ferien høres helt hærlig ut!! Håper det bare er en forkjølelse og at du er frisk og rask til ferien begynner!

Ellers: Er du virkelig dårlig, så syns jeg du skal overse malingsspannene - mannen din klarer nok fint å male alene når han kommer hjem.. Eller du kan tjafse litt før han kommer og si at det var så mye du orket.. ;)

Ønsker deg masse god bedring =)

Skrevet

Huff! Stakkars deg.. :(

For det første; den ferien høres helt hærlig ut!! Håper det bare er en forkjølelse og at du er frisk og rask til ferien begynner!

Ellers: Er du virkelig dårlig, så syns jeg du skal overse malingsspannene - mannen din klarer nok fint å male alene når han kommer hjem.. Eller du kan tjafse litt før han kommer og si at det var så mye du orket.. ;)

Ønsker deg masse god bedring =)

Åja - han maler gjerne alene - det er JEG som blir stresset av å være satt på sidelinjen...

takk for omtanken! :)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Åja - han maler gjerne alene - det er JEG som blir stresset av å være satt på sidelinjen...

takk for omtanken! :)

hehe.. vel.. da skal du (for en gangs skyld) være egoistisk og tenke på deg selv. Da blir du nok fortere frisk også! :)

Ha en fin dag!

Skrevet

hehe.. vel.. da skal du (for en gangs skyld) være egoistisk og tenke på deg selv. Da blir du nok fortere frisk også! :)

Ha en fin dag!

Takk det samme :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...