Gå til innhold

Streik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får nok ikke ut noe cash i butikken senere i dag, tenker jeg.

Jaja, minibankene skulle fylles en gang til idag, i ettermiddag, så da får jeg ta en tur da.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• Gyda

6

• morsan

4

• flisa

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Jaja, minibankene skulle fylles en gang til idag, i ettermiddag, så da får jeg ta en tur da.

Og skulle du ikke klare å få ut noen kontanter i løpet av dagen/helga, så kan du uansett kjøpe inn mat for noen dager framover og betale med kort i dag eller i morgen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kjekt med menn som aldri tar feil. Trygt og godt for en liten stakkarslig kvinne. (uggh). Hadde uansett vært greit om streiken ble kortvarig. Jeg har ikke fått løøn på forskudd.

Det er forresten et helvete å ta ut penger i minibanken i dag - i hvert fall her i Asker. Den ene var tom og de andre hadde alle som en 10-20 meter kø.

Det blir garantert ikke noe bedre utover dagen.

Gjest Personifica
Skrevet

Det er forresten et helvete å ta ut penger i minibanken i dag - i hvert fall her i Asker. Den ene var tom og de andre hadde alle som en 10-20 meter kø.

Det blir garantert ikke noe bedre utover dagen.

Gud er du i Asker?? Da er jeg 10 minutter unna.:))

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gud er du i Asker?? Da er jeg 10 minutter unna.:))

Jupp, Gud, ja. Her sitter jeg. Og jeg lyder navnet Gud. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Foreldrene dine må ha svært spesiell smak. :)

Gjest Personifica
Skrevet

Hehe! Ja det har du lagt opp til selv! Blir helt matt av tanken på å være så nærme deg. Etter det du har presentert deg selv som. :)

mariaflyfly
Skrevet

Betal viktige regninger som forfaller i løpet av neste uke, for å helgardere, ta ut penger så du klarer deg i noen få dager, men streiken er garantert over innen midten av neste uke.

Sist det var bankstreik (tror det var i 1979) ble det tvungen lønnsnemd etter 3 dager. Den gang fantes det ikke bankkort.

Streiken kan umulig vare lenger enn som så i vår tid.

Jobben min var likevel grei og utbetalte lønninga mi i dag, så jeg ordner regninger og tar ut 1000 kroner.

Ved en streik må mandagen bli alle lommetyvers våte drøm.

Du har rett i det med lommetyvene. :)

Jeg tenkte på det da jeg måtte i banken i dag og ordne noe. Jeg som ALDRI er i banken måtte det selvsagt i dag, og det var "bare" 60 foran meg i køen, og minibanken på utsida var tømt allerede, og dette var i 11.30-tida. Folk går jo helt av hengslene, jo!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har rett i det med lommetyvene. :)

Jeg tenkte på det da jeg måtte i banken i dag og ordne noe. Jeg som ALDRI er i banken måtte det selvsagt i dag, og det var "bare" 60 foran meg i køen, og minibanken på utsida var tømt allerede, og dette var i 11.30-tida. Folk går jo helt av hengslene, jo!

Ja, det er ganske utrolig. Det er begrensa hvor mye penger man trenger. Alle er da enige om at denne streiken er over nesten før streikerne har rukket å synge en sang.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe! Ja det har du lagt opp til selv! Blir helt matt av tanken på å være så nærme deg. Etter det du har presentert deg selv som. :)

Du gir deg ikke så lett med DOL-sjekkingen? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er du sånn harry dramenser du kanskje? :)

mariaflyfly
Skrevet

Ja, det er ganske utrolig. Det er begrensa hvor mye penger man trenger. Alle er da enige om at denne streiken er over nesten før streikerne har rukket å synge en sang.

Jepp. Og innen første verset på Internasjonalen er over, har det blitt tvungen lønnsnemd uansett.

Skrevet

Regner med at det blir tvungen lønnsnemd rimelig kjapt hvis det blir bankstreik.

Men jeg tok nå ut en tusenlapp i morges da jeg allikevel syklet forbi minibanken. I tillegg har ungene et par tusen tilsammen på sparegrisene sine hvis det blir _helt_ tomt ;-)

Jeg tror nesten det er værre at alle tømmer minibankene enn at det blir bankstreik et par dager.

LOL

Så heldig du er som har unger med penger:-)

Gjest Personifica
Skrevet

Ånei! Jeg er ikke harry. Bare søt og relativt tekkelig og feminin. Ikke fra drammen.

Gjest Personifica
Skrevet

Men nå virker det uansett som om du er opptatt med biff og fotball i helgen. Registrerer at Moi er prioritert vekk. Dårlig tegn gitt :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men nå virker det uansett som om du er opptatt med biff og fotball i helgen. Registrerer at Moi er prioritert vekk. Dårlig tegn gitt :)

Biffen var helt fantastisk god. Så mør og god at jeg nesten kom her jeg satt. Og jeg er en aldri så liten ekspert på gratinerte poteter. Det skal jeg ha. Og sopp.

Men det er den eneste middagen jeg er ekspert på. :)

Og fyttifaen for et åpningsmål i et VM! :)

Gjest Personifica
Skrevet

Biffen var helt fantastisk god. Så mør og god at jeg nesten kom her jeg satt. Og jeg er en aldri så liten ekspert på gratinerte poteter. Det skal jeg ha. Og sopp.

Gjesp (fotball).

Fint at du koser deg!

Nå skal jeg dra til europris og levere tilbake to solstoler jeg kjøpte som gikk i stykker etter 5 min. Første og siste gang jeg handler der!

Kan du lage biff til meg en gang?

Skrevet

Hvis jeg tar feil - noe jeg ikke gjør - blir jeg blakk selv. :)

Men jeg har nettopp betalt regningene mine jeg også, og etterpå tar jeg ut en tusenlapp eller så.

Jeg har jo garantert for deg, vet du.

Du tok imot rådet mitt mot at jeg dekker eventuelle ekstrautgifter om streiken - eller lockouten, da - mot formodning skulle vare over betalingsfristene dine.

Det er kanskje dumt å minne deg på det om du har glemt det ... ;-)

Skrevet

Åpningsmålet var bra, ja. Og akkurat i skrivende øyeblikk ble det 3-1.

Gjest Varg i Veum
Skrevet

Åpningsmålet var bra, ja. Og akkurat i skrivende øyeblikk ble det 3-1.

Nå er det 4-2! Og i helvete for et mål, det siste for Tyskland...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...