Gå til innhold

Streik

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har jo garantert for deg, vet du.

Du tok imot rådet mitt mot at jeg dekker eventuelle ekstrautgifter om streiken - eller lockouten, da - mot formodning skulle vare over betalingsfristene dine.

Det er kanskje dumt å minne deg på det om du har glemt det ... ;-)

Jeg fikk lønn i dag og betalte alle regninger umiddelbart. Helgarderte. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• Gyda

6

• morsan

4

• flisa

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åpningsmålet var bra, ja. Og akkurat i skrivende øyeblikk ble det 3-1.

Og 4-2-målet var ubeskrivelig det også. Overgikk til og med åpningsmålet.

Hvis det fortsetter sånn blir det bra! :)

Skrevet

Jeg fikk lønn i dag og betalte alle regninger umiddelbart. Helgarderte. :)

Du feiga ut, gjorde du!

Hehe - bra for meg.

(Og dessuten så er rentene så lave at du ikke taper nevneverdig på å betale noen dager før forfall likevel.)

:)

Skrevet

Nå er det 4-2! Og i helvete for et mål, det siste for Tyskland...

Ja - det siste målet var bare rått!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du feiga ut, gjorde du!

Hehe - bra for meg.

(Og dessuten så er rentene så lave at du ikke taper nevneverdig på å betale noen dager før forfall likevel.)

:)

Jupp, fikk lønna i dag så da tsjikka jeg skikkelig ut og kvitta med med det som var av regninger. :)

Skrevet

Jupp, fikk lønna i dag så da tsjikka jeg skikkelig ut og kvitta med med det som var av regninger. :)

Da er du nok en glad gutt nå! :)

Jeg har akkurat lagt inn en med forfall den 12., men det er for SFO-opphold og det kan kommunen bare vente med å få om det skulle trekke ut. HEHE.

(1980 kroner per mnd for de få timene hun er der før og etter skoletid. Og det er stort sett bare oppbevaring.)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da er du nok en glad gutt nå! :)

Jeg har akkurat lagt inn en med forfall den 12., men det er for SFO-opphold og det kan kommunen bare vente med å få om det skulle trekke ut. HEHE.

(1980 kroner per mnd for de få timene hun er der før og etter skoletid. Og det er stort sett bare oppbevaring.)

Det eneste jeg var redd for var VISA-regninga mi. Den var på nesten 11000 kroner og der løper rentene noe jævlig hvis jeg ikke betaler innen forfall.

Men jeg kan jo ikke se at det uansett skulle bli noe problem. Selv om streiken hadde vedvart. De kan jo tross alt ikke pese MEG for renter fordi DE ikke får inn penger på grunn av DERES streik. :)

Skrevet

Det eneste jeg var redd for var VISA-regninga mi. Den var på nesten 11000 kroner og der løper rentene noe jævlig hvis jeg ikke betaler innen forfall.

Men jeg kan jo ikke se at det uansett skulle bli noe problem. Selv om streiken hadde vedvart. De kan jo tross alt ikke pese MEG for renter fordi DE ikke får inn penger på grunn av DERES streik. :)

Nei de kan jo ikke det, det er jo det som må være konklusjonen.

Men nå har du i alle fall fått det ut av verden. Du taper ikke mange ørene på de dagene likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...