ShitDiddelyDo Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg har jo garantert for deg, vet du. Du tok imot rådet mitt mot at jeg dekker eventuelle ekstrautgifter om streiken - eller lockouten, da - mot formodning skulle vare over betalingsfristene dine. Det er kanskje dumt å minne deg på det om du har glemt det ... ;-) Jeg fikk lønn i dag og betalte alle regninger umiddelbart. Helgarderte. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Åpningsmålet var bra, ja. Og akkurat i skrivende øyeblikk ble det 3-1. Og 4-2-målet var ubeskrivelig det også. Overgikk til og med åpningsmålet. Hvis det fortsetter sånn blir det bra! 0 Siter
Gyda Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg fikk lønn i dag og betalte alle regninger umiddelbart. Helgarderte. Du feiga ut, gjorde du! Hehe - bra for meg. (Og dessuten så er rentene så lave at du ikke taper nevneverdig på å betale noen dager før forfall likevel.) 0 Siter
Gyda Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Nå er det 4-2! Og i helvete for et mål, det siste for Tyskland... Ja - det siste målet var bare rått! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Du feiga ut, gjorde du! Hehe - bra for meg. (Og dessuten så er rentene så lave at du ikke taper nevneverdig på å betale noen dager før forfall likevel.) Jupp, fikk lønna i dag så da tsjikka jeg skikkelig ut og kvitta med med det som var av regninger. 0 Siter
Gyda Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jupp, fikk lønna i dag så da tsjikka jeg skikkelig ut og kvitta med med det som var av regninger. Da er du nok en glad gutt nå! Jeg har akkurat lagt inn en med forfall den 12., men det er for SFO-opphold og det kan kommunen bare vente med å få om det skulle trekke ut. HEHE. (1980 kroner per mnd for de få timene hun er der før og etter skoletid. Og det er stort sett bare oppbevaring.) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Da er du nok en glad gutt nå! Jeg har akkurat lagt inn en med forfall den 12., men det er for SFO-opphold og det kan kommunen bare vente med å få om det skulle trekke ut. HEHE. (1980 kroner per mnd for de få timene hun er der før og etter skoletid. Og det er stort sett bare oppbevaring.) Det eneste jeg var redd for var VISA-regninga mi. Den var på nesten 11000 kroner og der løper rentene noe jævlig hvis jeg ikke betaler innen forfall. Men jeg kan jo ikke se at det uansett skulle bli noe problem. Selv om streiken hadde vedvart. De kan jo tross alt ikke pese MEG for renter fordi DE ikke får inn penger på grunn av DERES streik. 0 Siter
Gyda Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Det eneste jeg var redd for var VISA-regninga mi. Den var på nesten 11000 kroner og der løper rentene noe jævlig hvis jeg ikke betaler innen forfall. Men jeg kan jo ikke se at det uansett skulle bli noe problem. Selv om streiken hadde vedvart. De kan jo tross alt ikke pese MEG for renter fordi DE ikke får inn penger på grunn av DERES streik. Nei de kan jo ikke det, det er jo det som må være konklusjonen. Men nå har du i alle fall fått det ut av verden. Du taper ikke mange ørene på de dagene likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.