Gå til innhold

Si noe om dolerne.

Anbefalte innlegg

Gjest god helg
Skrevet

Det er en stund siden vi hadde dette nå, så si noe om disse dolerne + 2 til!

mij

morsan

nitni

GA

Persille

Hekta

Hatsumomo

hallow

drizzle

Princess peach

Angelica

webmaster

Videoannonse
Annonse
  • Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• laguna1365380434

15

• morsan

13

• Angelica :o)

10

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvorfor akkurat det utvalget av dolere?

Noen av dem er kjente nick og andre fullstendig ukjente for meg. Så jeg velger å stå over...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, og så meg da. :)

mij - kjenner ikke personen bak nicket, men høres morsom ut :)

morsan - høres ut som en trivelig dame :)

nitni - ikke et nick jeg har bitt meg merke i

GA - heller ikke et nick jeg har noe forhold til, dessverre :/

Persille - dame med bein i nesa og barnehageproblemer :)

Hekta - dette nicket kjenner jeg ikke

Hatsumomo - kattevenn! :)

hallow - nicket minner meg om hellig :)

drizzle - høres ut som sommerregn :)

Princess Peach - det er meg det! :)

Angelica - kjempeglad for ny jobb! :)

webmaster - streng men urettferdig ;)

Gjest god helg
Skrevet

Hvorfor akkurat det utvalget av dolere?

Noen av dem er kjente nick og andre fullstendig ukjente for meg. Så jeg velger å stå over...

Jeg valgte noen nick jeg har sett på åpent.

Gjest god helg
Skrevet

Hehe, og så meg da. :)

mij - kjenner ikke personen bak nicket, men høres morsom ut :)

morsan - høres ut som en trivelig dame :)

nitni - ikke et nick jeg har bitt meg merke i

GA - heller ikke et nick jeg har noe forhold til, dessverre :/

Persille - dame med bein i nesa og barnehageproblemer :)

Hekta - dette nicket kjenner jeg ikke

Hatsumomo - kattevenn! :)

hallow - nicket minner meg om hellig :)

drizzle - høres ut som sommerregn :)

Princess Peach - det er meg det! :)

Angelica - kjempeglad for ny jobb! :)

webmaster - streng men urettferdig ;)

mij: ung jente. gravid? morsan: koselig mor nitni: nicket får meg til å tenke på tallene ni og ti GA: kvinne i sin beste alder. Har barn Persille: driver barnehage Hekta: hekta på dol?;-) Hatsumomo: ung student hallow: det tror jeg også er en student drizzle: ? Princess peach: fruktig nick Angelica: ung jente som svermer for sdd webmaster: det er et par webmastere her. noen sletter ivrigere enn andre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

mij - Eh... kvinne. Rundt 40.

morsan - Hun har sikkert noen englebarn. I midten av førtiåra.

nitni - Aldri hørt om.

GA - Kvinne. Rundt 30.

Persille - Kvinne. Slutten av 20-åra, selv om jeg inntil nylig trodde hun var mye eldre. Lurer litt på om den dama noensinne sover. Hun jobber i hvert fall jævla mye og er generelt så aktiv at jeg lurer på om hun er hyperaktiv. :)

Hekta - Jente, rundt... hvor gammel har du blitt nå da? Rundt 27? Søt lita sak fra hele Norge. :)

Hatsumomo - Dame.

hallow - Vet ingenting.

drizzle - Kvinne.

Princess peach - Hun er ganske ny her. Jente. Utrolig glad i Janet Jackson, og trives ikke godt når noen insinuerer at fru Jackson i perioder står i fare for å bli freda av Green Peace. :)

Angelica - Snill og grei og søt og plutselig singel - og med ny jobb.

webmaster - Splitta personlighet, hvor den ene er omgjenglig og rund i kantene mens den andre har leamus i slettefingeren.

Gjest god helg
Skrevet

nitni - Aldri hørt om.

GA - Kvinne. Rundt 30.

Persille - Kvinne. Slutten av 20-åra, selv om jeg inntil nylig trodde hun var mye eldre. Lurer litt på om den dama noensinne sover. Hun jobber i hvert fall jævla mye og er generelt så aktiv at jeg lurer på om hun er hyperaktiv. :)

Hekta - Jente, rundt... hvor gammel har du blitt nå da? Rundt 27? Søt lita sak fra hele Norge. :)

Hatsumomo - Dame.

hallow - Vet ingenting.

drizzle - Kvinne.

Princess peach - Hun er ganske ny her. Jente. Utrolig glad i Janet Jackson, og trives ikke godt når noen insinuerer at fru Jackson i perioder står i fare for å bli freda av Green Peace. :)

webmaster - Splitta personlighet, hvor den ene er omgjenglig og rund i kantene mens den andre har leamus i slettefingeren.

Jeg trodde også Persille var eldre.

Skrevet

nitni - Aldri hørt om.

GA - Kvinne. Rundt 30.

Hatsumomo - Dame.

hallow - Vet ingenting.

drizzle - Kvinne.

"morsan - Hun har sikkert noen englebarn. I midten av førtiåra."

FNYS!!

Skrevet

nitni - Aldri hørt om.

GA - Kvinne. Rundt 30.

Hatsumomo - Dame.

hallow - Vet ingenting.

drizzle - Kvinne.

Nå tror jeg mij blir fornærmet ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå tror jeg mij blir fornærmet ;-)

Ah, er hun yngre? Men det kan jo ikke jeg vite. Helgarderte med å sjekke bildegalleriet nå, og der var hun ikke. Så det er ingen grunn til å bli fornærmet. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"morsan - Hun har sikkert noen englebarn. I midten av førtiåra."

FNYS!!

Det er visst flere som blei fornærmet. :)

Skrevet

nitni - Aldri hørt om.

GA - Kvinne. Rundt 30.

Hatsumomo - Dame.

hallow - Vet ingenting.

drizzle - Kvinne.

"Persille - Kvinne. Slutten av 20-åra, selv om jeg inntil nylig trodde hun var mye eldre. Lurer litt på om den dama noensinne sover. Hun jobber i hvert fall jævla mye og er generelt så aktiv at jeg lurer på om hun er hyperaktiv. :)"

Kanskje det er nettopp derfor hun har tatt nicket persille? ;-) Etter hva jeg har hørt har de på italiensk et utsagn som heter at "h*n er som persille" om personer som er "overalt" hele tiden! ;-)

Skrevet

Ah, er hun yngre? Men det kan jo ikke jeg vite. Helgarderte med å sjekke bildegalleriet nå, og der var hun ikke. Så det er ingen grunn til å bli fornærmet. :)

Yngre, ja.

Du burde vanke mer på graviditet og småbarn c",)

Skrevet

Det er visst flere som blei fornærmet. :)

;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Persille - Kvinne. Slutten av 20-åra, selv om jeg inntil nylig trodde hun var mye eldre. Lurer litt på om den dama noensinne sover. Hun jobber i hvert fall jævla mye og er generelt så aktiv at jeg lurer på om hun er hyperaktiv. :)"

Kanskje det er nettopp derfor hun har tatt nicket persille? ;-) Etter hva jeg har hørt har de på italiensk et utsagn som heter at "h*n er som persille" om personer som er "overalt" hele tiden! ;-)

Aha, det kan jo forklare nickvalget, ja. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Yngre, ja.

Du burde vanke mer på graviditet og småbarn c",)

Hehe, folk blir alltid så sinte når jeg uttaler meg på sånne forum. :)

Skrevet

Hehe, folk blir alltid så sinte når jeg uttaler meg på sånne forum. :)

Men andre syns det derimot er festlig.

Gjest Princess Peach
Skrevet

nitni - Aldri hørt om.

GA - Kvinne. Rundt 30.

Hatsumomo - Dame.

hallow - Vet ingenting.

drizzle - Kvinne.

Snøft, jeg er da vel ikke fan av Janet Jackson. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...