Gå til innhold

Si noe om dolerne.

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men andre syns det derimot er festlig.

Jo - jeg også forsåvidt, men jeg har jo forstått at det er ustabilt mye hormoner ute og rusler på seg på f.eks. foreldreforumet. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• laguna1365380434

15

• morsan

13

• Angelica :o)

10

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Snøft, jeg er da vel ikke fan av Janet Jackson. :)

:)

laguna1365380434
Skrevet

mij - ung dame med liten sønn?! Koselig og morsom jente, men med avsmak for Tor Milde! Ikke sant? ;-)

morsan - Koselig dame..Som jeg forveksler med mom33! Jeg snakker mye med den ene og mindre med den andre, så dette BURDE jeg vite! Men hun er hyggelig og har hund. Labrador?

nitni - Hmm..Not sure..

GA - Sprek mamma rundt 30?! Syklist og lærinne?!

Persille - Sjefsdame og en dolfavoritt!Persille har guts og bein i nesa, er morsom og fornuftig og alltid en sann svir å slå av en skravl med!

Hekta - Hmm..Vettkje.

Hatsumomo - Stødig dame, jeg har snakket med noen ganger men som jeg fortsatt ikke vet mye om.

hallow - koselig nick med den atige twisten at hun varierer smilyen etter nicket etter humør og hva innlegget handler om.

drizzle - Hum..Det har jeg da sett mange ganger..Uten helt å huske hvem det er nå..

Princess peach- Virker kjempekoselig og blid. Gleder meg til å skravle mere med henne!

Angelica - Er kongedame! Med sans for de riktige tingene i livet. Såklart jeg liker Angelica. Fra Siddisland et sted?!

webmaster - Schizofren personarsje med leamus i tastefingeren..;-P Neida..Virker greie nok de, en deres veier er innimellom svært uransakelige..!

Så..Så det mener jeg! :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

mij - ung dame med liten sønn?! Koselig og morsom jente, men med avsmak for Tor Milde! Ikke sant? ;-)

morsan - Koselig dame..Som jeg forveksler med mom33! Jeg snakker mye med den ene og mindre med den andre, så dette BURDE jeg vite! Men hun er hyggelig og har hund. Labrador?

nitni - Hmm..Not sure..

Persille - Sjefsdame og en dolfavoritt!Persille har guts og bein i nesa, er morsom og fornuftig og alltid en sann svir å slå av en skravl med!

Hekta - Hmm..Vettkje.

Hatsumomo - Stødig dame, jeg har snakket med noen ganger men som jeg fortsatt ikke vet mye om.

hallow - koselig nick med den atige twisten at hun varierer smilyen etter nicket etter humør og hva innlegget handler om.

drizzle - Hum..Det har jeg da sett mange ganger..Uten helt å huske hvem det er nå..

Princess peach- Virker kjempekoselig og blid. Gleder meg til å skravle mere med henne!

Angelica - Er kongedame! Med sans for de riktige tingene i livet. Såklart jeg liker Angelica. Fra Siddisland et sted?!

webmaster - Schizofren personarsje med leamus i tastefingeren..;-P Neida..Virker greie nok de, en deres veier er innimellom svært uransakelige..!

Hei, gleder meg til å skravle med deg også. :)

Gjest Varg i Veum
Skrevet

mij - avstedkommer ingen assosiasjoner

morsan - mora til en trønder?

nitni - aldri hørt om

GA - høres ut som en diagnose

Persille - masekråke ;)

Hekta - et tygg, og du er Hekta

Hatsumomo - snålt nick, liten japsedame?

hallow - hallow selv

drizzle - nick til å bli tissetrengt av

Princess peach - en is?

Angelica - The doler formerly known as...? :)

webmaster - stakkars mann...

Skrevet

mij - Eh... kvinne. Rundt 40.

morsan - Hun har sikkert noen englebarn. I midten av førtiåra.

nitni - Aldri hørt om.

GA - Kvinne. Rundt 30.

Persille - Kvinne. Slutten av 20-åra, selv om jeg inntil nylig trodde hun var mye eldre. Lurer litt på om den dama noensinne sover. Hun jobber i hvert fall jævla mye og er generelt så aktiv at jeg lurer på om hun er hyperaktiv. :)

Hekta - Jente, rundt... hvor gammel har du blitt nå da? Rundt 27? Søt lita sak fra hele Norge. :)

Hatsumomo - Dame.

hallow - Vet ingenting.

drizzle - Kvinne.

Princess peach - Hun er ganske ny her. Jente. Utrolig glad i Janet Jackson, og trives ikke godt når noen insinuerer at fru Jackson i perioder står i fare for å bli freda av Green Peace. :)

Angelica - Snill og grei og søt og plutselig singel - og med ny jobb.

webmaster - Splitta personlighet, hvor den ene er omgjenglig og rund i kantene mens den andre har leamus i slettefingeren.

40???? Uffda.. Prøv 29 :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

40???? Uffda.. Prøv 29 :-)

Jeg tror jeg blander deg litt med en annen. Er det en som heter "mil" og er rundt førti?

Enkelte har så jævla like nick. :)

Skrevet

"morsan - Hun har sikkert noen englebarn. I midten av førtiåra."

FNYS!!

Blitt førtiss du og? :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

mij - avstedkommer ingen assosiasjoner

morsan - mora til en trønder?

nitni - aldri hørt om

GA - høres ut som en diagnose

Persille - masekråke ;)

Hekta - et tygg, og du er Hekta

Hatsumomo - snålt nick, liten japsedame?

hallow - hallow selv

drizzle - nick til å bli tissetrengt av

Princess peach - en is?

Angelica - The doler formerly known as...? :)

webmaster - stakkars mann...

En is? Næhæ, jeg er prinsessen i Mushroom Kingdom. Har du aldri spilt supermario du da? ;)

Skrevet

Jeg tror jeg blander deg litt med en annen. Er det en som heter "mil" og er rundt førti?

Enkelte har så jævla like nick. :)

"ro-ro-ro" ;-)

Jeg har nok gitt et kjerringaktig inntrykk, forstår jeg.

Og mil, nei hun er nok på min alder, evt yngre. Er ikke helt sikker. Førtiss er hun _ikke_ :-)

laguna1365380434
Skrevet

Hei, gleder meg til å skravle med deg også. :)

Så kult! Du er ganske ny her? Eller har du hatt et annet nick før? Uansett virker du morsom og grei, synes jeg! (det rimte, hoi!)

:-)

Skrevet

Jo - jeg også forsåvidt, men jeg har jo forstått at det er ustabilt mye hormoner ute og rusler på seg på f.eks. foreldreforumet. :)

Ja, jeg stikker alltid inn der en gang i mnd :)

Skrevet

En is? Næhæ, jeg er prinsessen i Mushroom Kingdom. Har du aldri spilt supermario du da? ;)

Å, supermario.. *blank i øynene* Jeg eeelsket det spillet!

ShitDiddelyDo
Skrevet

"ro-ro-ro" ;-)

Jeg har nok gitt et kjerringaktig inntrykk, forstår jeg.

Og mil, nei hun er nok på min alder, evt yngre. Er ikke helt sikker. Førtiss er hun _ikke_ :-)

Isj. Og jeg som engang var en ekspert på roing. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Å, supermario.. *blank i øynene* Jeg eeelsket det spillet!

Jeg spiller og spiller... *hviske* jeg har med meg gameboy på jobben! *rødme*

Skrevet

Blitt førtiss du og? :-)

Disse dol-mannfolka blir bare frekkere og frekkere!! ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Så kult! Du er ganske ny her? Eller har du hatt et annet nick før? Uansett virker du morsom og grei, synes jeg! (det rimte, hoi!)

:-)

Ingen kommentar. ;)

Du er også morsom og grei, hehe.

Skrevet

nitni - Hmm..Not sure..

Hekta - Hmm..Vettkje.

*S* Jeg er den uhyggelige dama UTEN hund, så da er det nok MOM33 du beskriver! ;-)

Skrevet

Nå har forresten prinsesse Peach fått sitt eget spill, der hun er helten og skal redde Mario & co! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...