Gå til innhold

Si noe om dolerne.

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nå har forresten prinsesse Peach fått sitt eget spill, der hun er helten og skal redde Mario & co! ;-)

Ja, jeg så det. :)

Det så litt barnslig og utrolig mannssjåvinistisk ut. Hennes "superkrefter" var å bli sint eller å gråte. *himler med øynene*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• laguna1365380434

15

• morsan

13

• Angelica :o)

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, jeg så det. :)

Det så litt barnslig og utrolig mannssjåvinistisk ut. Hennes "superkrefter" var å bli sint eller å gråte. *himler med øynene*

Guri!! det fikk jeg ikke med meg! Jeg som trodde at hun endelig hadde sluttet å være en jomfru i nød og blitt en tøff, moderne kvinne! ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Guri!! det fikk jeg ikke med meg! Jeg som trodde at hun endelig hadde sluttet å være en jomfru i nød og blitt en tøff, moderne kvinne! ;-)

I wish! Nei, det var ikke mye girl power der gitt. :P

laguna1365380434
Skrevet

*S* Jeg er den uhyggelige dama UTEN hund, så da er det nok MOM33 du beskriver! ;-)

Jammen dere er koselige begge to! ;-P Jeg husker dere bare ikke alltid fra hverandre..pokker ass! Det BURDE jeg!

*flau*

:-)

Gjest Mom33
Skrevet

*S* Jeg er den uhyggelige dama UTEN hund, så da er det nok MOM33 du beskriver! ;-)

Sorry, damer, ingen hund eller hygge her heller...! ;-)

Skrevet

Dæven!! Kanskje vi bare ikke har bifalt aalt som gærne kattedamer skriver, og derfor blir "stemplet" som hunde-eiere? *he he*

laguna1365380434
Skrevet

Hæ?! Har ikke du heller hund?! Men en av dere burde være fra rndt Skedsmokorset eller noe, og ha labrador og hyggelig hage (MED hagegynge!)..For dette har jeg hørt om.. HVEM er det jeg blander dere med da tro?!

*fortsatt flau, og nå også mystifisert*

laguna1365380434
Skrevet

Dæven!! Kanskje vi bare ikke har bifalt aalt som gærne kattedamer skriver, og derfor blir "stemplet" som hunde-eiere? *he he*

Næhehei! ;-P Jeg var bare så skråsikker på en labrador her et sted..Men så feil kan man altså ta.. Uffda! Skivebom! ;-P

Gjest Mom33
Skrevet

Jammen dere er koselige begge to! ;-P Jeg husker dere bare ikke alltid fra hverandre..pokker ass! Det BURDE jeg!

*flau*

Jeg digger morsan, jeg, så jeg har ingen problemer med å bli forvekslet med henne!

;-)

Gjest Mom33
Skrevet

Hæ?! Har ikke du heller hund?! Men en av dere burde være fra rndt Skedsmokorset eller noe, og ha labrador og hyggelig hage (MED hagegynge!)..For dette har jeg hørt om.. HVEM er det jeg blander dere med da tro?!

Hi-hi-hi, dette blir verre og verre!

Skedsmokorset er et sted man bedriver lavtflyging forbi på vei til eller fra svigermor. Punktum.

Det andre kunne jo vært gøy, men...

Skjærpings, laguna!

Gjest Mom33
Skrevet

Skulle ikke forundre meg!

IIIIIIIIIIIIIIIIIIiikkkkkkkkkkk!

Skrevet

Jeg digger morsan, jeg, så jeg har ingen problemer med å bli forvekslet med henne!

;-)

mens jeg har adskillig mer å innvende! ;-)

Ha ha, nei spøk til side! :-)

Jeg blander av og til sammen oss to selv jeg! :-) Bra mannen min ikke er dol'er! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Hi-hi-hi, dette blir verre og verre!

Skedsmokorset er et sted man bedriver lavtflyging forbi på vei til eller fra svigermor. Punktum.

Det andre kunne jo vært gøy, men...

Skjærpings, laguna!

Ja, nå må jeg stramme meg opp..;-P

Det verste er at nå kommer jeg til å sitte å gruble på det her. Jeg VET det er noen (men da var det ingen av dere jeg tenkte på allikevel!)som er fra ut i der..Om ikke nøyaktig, så rundt i området, mot Gardermoen hvertfall..Og jeg pleier å ha god dolhusk og alt. Huff og huff. Skjerpings! ;-)

Skrevet

Kanskje du blander med mange! Må dessverre svare 'nei' på alt på denne lista! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Kanskje du blander med mange! Må dessverre svare 'nei' på alt på denne lista! ;-)

Hmmm! Jeg må skjerpe meg da..Det verste er at det her kommer jeg til å bli sittende å gruble på..! ;-P

Gjest Mom33
Skrevet

mens jeg har adskillig mer å innvende! ;-)

Ha ha, nei spøk til side! :-)

Jeg blander av og til sammen oss to selv jeg! :-) Bra mannen min ikke er dol'er! ;-)

Hm, kanskje vi skulle fått mennene på banen - kunne jo blitt riktig så interessant...!

;-)

laguna1365380434
Skrevet

mij - Eh... kvinne. Rundt 40.

morsan - Hun har sikkert noen englebarn. I midten av førtiåra.

nitni - Aldri hørt om.

GA - Kvinne. Rundt 30.

Persille - Kvinne. Slutten av 20-åra, selv om jeg inntil nylig trodde hun var mye eldre. Lurer litt på om den dama noensinne sover. Hun jobber i hvert fall jævla mye og er generelt så aktiv at jeg lurer på om hun er hyperaktiv. :)

Hekta - Jente, rundt... hvor gammel har du blitt nå da? Rundt 27? Søt lita sak fra hele Norge. :)

Hatsumomo - Dame.

hallow - Vet ingenting.

drizzle - Kvinne.

Princess peach - Hun er ganske ny her. Jente. Utrolig glad i Janet Jackson, og trives ikke godt når noen insinuerer at fru Jackson i perioder står i fare for å bli freda av Green Peace. :)

Angelica - Snill og grei og søt og plutselig singel - og med ny jobb.

webmaster - Splitta personlighet, hvor den ene er omgjenglig og rund i kantene mens den andre har leamus i slettefingeren.

Hey..Vi skrev nesten ordrett det samme om webmaster..Uten at jeg leste innlegget ditt først! Eerie eller hva? ;-P

Skrevet

Ja, nå må jeg stramme meg opp..;-P

Det verste er at nå kommer jeg til å sitte å gruble på det her. Jeg VET det er noen (men da var det ingen av dere jeg tenkte på allikevel!)som er fra ut i der..Om ikke nøyaktig, så rundt i området, mot Gardermoen hvertfall..Og jeg pleier å ha god dolhusk og alt. Huff og huff. Skjerpings! ;-)

Det høres litt Gemini ut, men hun har ikke labrador, da... men stor hund har de :-)

Ikke vet jeg om de bor i det området heller :-p

Var bare den første jeg tenkte på når jeg leste det du skrev.

mariaflyfly
Skrevet

;-)

Jeg synes også morsan er kul! :)

Gjest Persille
Skrevet

mij - ung dame med liten sønn?! Koselig og morsom jente, men med avsmak for Tor Milde! Ikke sant? ;-)

morsan - Koselig dame..Som jeg forveksler med mom33! Jeg snakker mye med den ene og mindre med den andre, så dette BURDE jeg vite! Men hun er hyggelig og har hund. Labrador?

nitni - Hmm..Not sure..

GA - Sprek mamma rundt 30?! Syklist og lærinne?!

Persille - Sjefsdame og en dolfavoritt!Persille har guts og bein i nesa, er morsom og fornuftig og alltid en sann svir å slå av en skravl med!

Hekta - Hmm..Vettkje.

Hatsumomo - Stødig dame, jeg har snakket med noen ganger men som jeg fortsatt ikke vet mye om.

hallow - koselig nick med den atige twisten at hun varierer smilyen etter nicket etter humør og hva innlegget handler om.

drizzle - Hum..Det har jeg da sett mange ganger..Uten helt å huske hvem det er nå..

Princess peach- Virker kjempekoselig og blid. Gleder meg til å skravle mere med henne!

Angelica - Er kongedame! Med sans for de riktige tingene i livet. Såklart jeg liker Angelica. Fra Siddisland et sted?!

webmaster - Schizofren personarsje med leamus i tastefingeren..;-P Neida..Virker greie nok de, en deres veier er innimellom svært uransakelige..!

Så..Så det mener jeg! :-)

*rødme*

Bukker og nikker, og sender gode ord rett tilbake! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...