Gå til innhold

Problemer med sletting av filer

Anbefalte innlegg

Gjest gregor treg
Skrevet

Enkelte filmfiler som jeg laster ned lar seg ikke fjerne når jeg trykker slett(enten del eller høyreklikk). Det kommer opp et vindu som sier at filen er i bruk, enda den ikke er det(den lastes ikke ned av andre eller er i bruk). Når jeg har fått opp vinduet som sier at filen er i bruk, så blir pc'en veldig treg etterpå, slik at jeg må restarte for å få fart på pc'en igjen(har 1024 ram). Filen lar seg heller ikke fjerne når jeg har startet opp pc'en, og hvis jeg prøver så skjer det samme igjen(treg). Finnes det noen andre løsninger på å bli kvitt uønskede filer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Gemini! Jeg lastet ned det programmet, men den sier at den nevnte filen ikke er låst av noe. ?

Da vet jeg ikke. Kanskje er det noe "dritt" som fulgte med i den nedlastede filmen. Kjør AdAware og SpyBot (eller andre tilsvarende programmer) og se om det løser opp noe. Eller test et av de andre programmene på den digi-linken, det var jo flere programmer listet opp der som har tilsvarende funksjon.

Gjest Torkel Trekuk
Skrevet

Hei Gemini! Jeg lastet ned det programmet, men den sier at den nevnte filen ikke er låst av noe. ?

Hva med å avinstallere alle filmfremviserene du har først? og så ta filmen etter det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...