Gjest ernnil Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 I morgen skal jeg ha en hel gjeng på osteparty. Jeg skal kjøpe inn forskjellige oster, kjeks og gulrøtter og stangselleri. Noen som har forlsag til en god dip? Noe annet som er godt å ha på bordet når det skal være osteparty? 0 Siter
ebbamor Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Oppskrift på god dip: Et beger rømme (ikke lett) En masse hakket hvitløk Litt hakket ingefær En god dæsj søt chilisaus Litt lime- eller sitronsaft Pepper Mengden av de ulike ingrediensene avhenger av smak og lyst. God fornøyelse :-) 0 Siter
gullfisk Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Pærer og melon (oppskåret).Det krasjer med rødvin, men det gjør ingenting. 0 Siter
Gjest et par ting Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Ostepop, vanlig gulost, hvitløksost, fetaost. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Masse druer, grønn og blå pluss rød paprika. Dessuten elsker jeg de små røde babybell ostene, ikke for at de er så ubeskrivelige gode, men de blir gode fordi de er så søt og små og pynter så fint på bordet. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Valnøtter og epleskiver er godt til flere oster. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.