Gå til innhold

Gensertull. ;o)

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kjæresten min har en stygg, eldgammel genser som han elsker å gå med. Jeg prøver å hinte om at han kanskje burde kjøpe seg en ny genser, jeg har til og med tilbudt ham å kjøpe en til ham!

Er det veldig slemt av meg hvis jeg hiver denne genseren uten at han vet det? Eventuelt gjemmer den en stund for å se om han savner den? Er litt skeptisk, for jeg har sagt at jeg kanskje kom til å kaste den mens han var på jobb eller noe slikt, så hvis genseren forsvinner, så er han nok ganske fort on to me. ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• Atene

3

• Mrs. Wallace

2

• filiokus81

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kjøp en ny genser til ham og gjem den gamle. Ikke kast den, den kan jo ha affeksjonsverdi for ham :-)

Gjest påsamn
Skrevet

Du har da ingen rett til å kaste yndlingsgenseren hans. Herregud altså, går det an å være så bitch?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kjøp en ny genser til ham og gjem den gamle. Ikke kast den, den kan jo ha affeksjonsverdi for ham :-)

Ja, det kan jo hende. Han brukte den mye den tida vi ble sammen, og det er ti år siden. Den genseren er mildt sagt litt gammel og litt utslitt. ;)

Hvis jeg kjøper en ny genser til ham, så tror jeg han blir mistenksom. ;) Får bare smyge den stille vekk og se om han merker det.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du har da ingen rett til å kaste yndlingsgenseren hans. Herregud altså, går det an å være så bitch?

Det er ikke yndlingsgenseren hans da, og han vet godt at jeg ikke liker den. Han sier litt spøkefullt når han tar den på "får jeg lov til å bruke den her nå da?". :)

Skrevet

Ja, det kan jo hende. Han brukte den mye den tida vi ble sammen, og det er ti år siden. Den genseren er mildt sagt litt gammel og litt utslitt. ;)

Hvis jeg kjøper en ny genser til ham, så tror jeg han blir mistenksom. ;) Får bare smyge den stille vekk og se om han merker det.

MInte meg om en lignende historie om en frakk - det fruen ikke visste da hun kastet frakken, var at mannen akkurat hadde vunnet noe VELDIG i lotteriet - og at loddet lå i den frakken - og resten kan du vel tenke deg.....

Skrevet

Det synes jeg er svært dårlig gjort.

La han bestemme dette selv, men du kan selvsagt si hva du mener om det. Men ikke hint, menn forstår ikke det, si det i KLARTEKST.

Skrevet

Gjør som man gjør med småbarn: Kjøp en som likner så mye som mulig på den gamle, og tilby ham å ha den gamle i senga mens han gradvis venner seg til å gå med den nye :-)

Gjest påsamn
Skrevet

Det er ikke yndlingsgenseren hans da, og han vet godt at jeg ikke liker den. Han sier litt spøkefullt når han tar den på "får jeg lov til å bruke den her nå da?". :)

Hvorfor skal du like og godkjenne alt han har på seg eller gjør? Hadde du likt det om han klaget på klærne dine eller hårsveiesen din eller noe? Hadde du brydd deg om å høre på ham da?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Gjør som man gjør med småbarn: Kjøp en som likner så mye som mulig på den gamle, og tilby ham å ha den gamle i senga mens han gradvis venner seg til å gå med den nye :-)

*lol*

Nei, noe som ligner på den gamle får han iallfall ikke! :) Han kan få en fin, ny genser istedet.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det synes jeg er svært dårlig gjort.

La han bestemme dette selv, men du kan selvsagt si hva du mener om det. Men ikke hint, menn forstår ikke det, si det i KLARTEKST.

Jeg har jo sagt det i klartekst, men han nekter å kvitte seg med rukkelet. :)

Er jo ikke et stort verdensproblem heller, ser du smileyen i overskriften? :)

Skrevet

*lol*

Nei, noe som ligner på den gamle får han iallfall ikke! :) Han kan få en fin, ny genser istedet.

For å være litt seriøs, så synes jeg ikke du har noe med å kaste den gamle. Men du kan protestere hvis han vil vise seg "offentlig" med den.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvorfor skal du like og godkjenne alt han har på seg eller gjør? Hadde du likt det om han klaget på klærne dine eller hårsveiesen din eller noe? Hadde du brydd deg om å høre på ham da?

Hadde brydd meg hvis han sa at det jeg kledde meg i var usannsynlig stygt og ukledelig, ja.

Men nå var det ÉN genser jeg snakket om, ellers har han mange klær som han har valgt selv, etter sin egen smak, og som til og med jeg synes er fine. :) Derfor skjønner jeg ikke hvorfor han ikke kan bruke de klærne istedet for å gå med den gamle stygge genseren.

Gjest Princess Peach
Skrevet

For å være litt seriøs, så synes jeg ikke du har noe med å kaste den gamle. Men du kan protestere hvis han vil vise seg "offentlig" med den.

Ja, egentlig har vi gått inn et slags kompromiss, så han bruker den helst bare sammen med joggebukse når det ikke er så nøye. Her en dag dro han på jobb med den genseren, og jeg synes ikke akkurat det er så fint med en gammel genser når han skal vise seg blant folk. Jeg sa ikke noe da. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

MInte meg om en lignende historie om en frakk - det fruen ikke visste da hun kastet frakken, var at mannen akkurat hadde vunnet noe VELDIG i lotteriet - og at loddet lå i den frakken - og resten kan du vel tenke deg.....

*LOL*

Det er ikke noen lommer på genseren, da, heldigvis. Jeg har nok ikke hjerte til å kaste genseren hans, bare gjemme den litt...

Skrevet

Min mann hadde en haug stygge gamle t-skjorter og en liten bunke fine t-skjorter. Jeg var så lei av at han alltid brukte de styggeste, mens de fine lå igjen i skapet.

Så jeg tok en opprydning. Kastet de mest utslitte, beholt ei bunke stygge t-skjorter, og de la jeg bakerst i skapet. Og de jeg ønsket at han skulle bruke la jeg fremst og lettest tilgjenglig. Det funket!

Så tipset fra meg er å legge den stygge genseren bakerst og nederst i genserhyllen, sånn at den ikke blir så lett tilgjenglig.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Min mann hadde en haug stygge gamle t-skjorter og en liten bunke fine t-skjorter. Jeg var så lei av at han alltid brukte de styggeste, mens de fine lå igjen i skapet.

Så jeg tok en opprydning. Kastet de mest utslitte, beholt ei bunke stygge t-skjorter, og de la jeg bakerst i skapet. Og de jeg ønsket at han skulle bruke la jeg fremst og lettest tilgjenglig. Det funket!

Så tipset fra meg er å legge den stygge genseren bakerst og nederst i genserhyllen, sånn at den ikke blir så lett tilgjenglig.

Tror jeg får gjøre det! Eventuelt legge den i mitt skap og skylde på at jeg har feillagt den. :)

Skrevet

Jeg får litt sånn assossiasjoner til Øystein Sunde og "kjekt å ha" - "heisann! er det HER dere har havna!" og barna som roper :"mamma! se hva pappa fant i søplekassa!!"

*LOL*

Støtter tipset med å legge genseren på et mer utilgjengelig sted og håpe på ute-av-øye-ute-av-sinn-effekten.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg får litt sånn assossiasjoner til Øystein Sunde og "kjekt å ha" - "heisann! er det HER dere har havna!" og barna som roper :"mamma! se hva pappa fant i søplekassa!!"

*LOL*

Støtter tipset med å legge genseren på et mer utilgjengelig sted og håpe på ute-av-øye-ute-av-sinn-effekten.

*LOL*

Ja, får håpe at han glemmer den da. :) Vil nødig at han roter rundt i søplekassene i nabolaget. ;)

Skrevet

Si at "når du går med den genseren ser du så fæl ut at jeg mister sexlysten"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...