Gå til innhold

Gensertull. ;o)

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Si at "når du går med den genseren ser du så fæl ut at jeg mister sexlysten"...

Hoho! Det var et slag under beltestedet. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• Atene

3

• Mrs. Wallace

2

• filiokus81

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kjøp en ny, og gjem den gamle bakerst i skapet eller i skapet ditt.

Gjest en annen kjæreste
Skrevet

Jeg har jo sagt det i klartekst, men han nekter å kvitte seg med rukkelet. :)

Er jo ikke et stort verdensproblem heller, ser du smileyen i overskriften? :)

Jeg kvittet meg med en fæl 80-talls shorts og singlet som han likte godt.... Han har ikke sagt noe, og han fikk en ny shorts + t-skjorte.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kjøp en ny, og gjem den gamle bakerst i skapet eller i skapet ditt.

Jepp, god idé. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kvittet meg med en fæl 80-talls shorts og singlet som han likte godt.... Han har ikke sagt noe, og han fikk en ny shorts + t-skjorte.

Hehe... For noen slemme kjærester vi er. Men han er faktisk enig i mye når jeg sier han burde fornye garderoben, det er bare den ene genseren han ikke vil gi slipp på. :)

Skrevet

Jepp, god idé. :)

:)

Og merker han at du har gjemt den, (noe han sikkert ikke gjør), sier du bare:

"oj, la jeg den sååå langt inn?? Huff da..."

"uffda, den må ha kommet mellom mine egne klær når jeg har lagt i skapet...."

Gjest Princess Peach
Skrevet

:)

Og merker han at du har gjemt den, (noe han sikkert ikke gjør), sier du bare:

"oj, la jeg den sååå langt inn?? Huff da..."

"uffda, den må ha kommet mellom mine egne klær når jeg har lagt i skapet...."

Ja, det er en passe slesk fremgangsmåte. :)

Skrevet

Hoho! Det var et slag under beltestedet. :)

Ja, og det virker ;-)

Skrevet

Høres ut som min, det der. Jeg har gitt opp :-) Senest i dag fikk han gå aldeles i fred med fotballshorts, sokker og spasersko.

Når jeg får kommentarer på klesvalget til min kjære (for av en eller annen grunn er det _jeg_ som får høre det?!? Voksne mannen!) pleier jeg bare å trekke på skulderene å si at "han var stor da jeg fikk han", og at "han er mye finere på innsiden".

;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Høres ut som min, det der. Jeg har gitt opp :-) Senest i dag fikk han gå aldeles i fred med fotballshorts, sokker og spasersko.

Når jeg får kommentarer på klesvalget til min kjære (for av en eller annen grunn er det _jeg_ som får høre det?!? Voksne mannen!) pleier jeg bare å trekke på skulderene å si at "han var stor da jeg fikk han", og at "han er mye finere på innsiden".

;-)

*LOLOL*

Fotballshorts, sokker og SPASERSKO!? Haha, nei da hadde jeg gått ti skritt bak, ja! Heldigvis kler min sin seg stort sett fint, er som sagt bare den ufyselige genseren. :)

Skrevet

;-)

*Fnis* "Han var stor da jeg fikk ham" skal jeg sannelig huske! Ikke alltid min er like fiks i klesveien heller... :o)

Men jeg har ikke hjerte til å kaste den vanvittig utvaskede og helt-ute-av-fasong Elvis-tskjorta hans! :o) Kjøpte et par nye, skikkelig fine til ham her da og han ble kjempeglad. Ny genser også og den brukte han med en gang. :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, og det virker ;-)

Jammen det kan jo slå tilbake på meg selv det da. :) Hvis han nekter å hive genseren og jeg må påberope meg null sexlyst til genseren går i oppløsning. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

*Fnis* "Han var stor da jeg fikk ham" skal jeg sannelig huske! Ikke alltid min er like fiks i klesveien heller... :o)

Men jeg har ikke hjerte til å kaste den vanvittig utvaskede og helt-ute-av-fasong Elvis-tskjorta hans! :o) Kjøpte et par nye, skikkelig fine til ham her da og han ble kjempeglad. Ny genser også og den brukte han med en gang. :o)

Jeg tok med meg kjæresten på bytur en gang i fjor med streng beskjed om å fornye garderoben litt. Han har dongeribukser og gensere som han har brukt siden vi ble sammen på nittitallet en gang. ;)

Da kjøpte han seg masse fjongt, så da ble begge fornøyde. :D

Skrevet

Jeg tok med meg kjæresten på bytur en gang i fjor med streng beskjed om å fornye garderoben litt. Han har dongeribukser og gensere som han har brukt siden vi ble sammen på nittitallet en gang. ;)

Da kjøpte han seg masse fjongt, så da ble begge fornøyde. :D

Jeg har fornyet sokkegarderoben hans med 6 par nye sokker. Sniker nå unna ett og annet paret som har "gjennomsiktige" heler når han ikke ser meg... :o)

Skrevet

Jammen det kan jo slå tilbake på meg selv det da. :) Hvis han nekter å hive genseren og jeg må påberope meg null sexlyst til genseren går i oppløsning. ;)

Har jeg aldri opplevd. Ingen mann prioriterer klær så høyt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har fornyet sokkegarderoben hans med 6 par nye sokker. Sniker nå unna ett og annet paret som har "gjennomsiktige" heler når han ikke ser meg... :o)

Sokker er han veldig kresen på, så jeg tør ikke kjøpe det til ham. Hvis han finner et par som han liker, så hamstrer han gjerne 10 par i slengen. :)

Og så flink som han er, han avskyr hvite tennissokker! Bare svarte sokker til svarte sko her! *elske* ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har jeg aldri opplevd. Ingen mann prioriterer klær så høyt.

Jeg vil jo nødig gå glipp av noe. :)

Skrevet

Sokker er han veldig kresen på, så jeg tør ikke kjøpe det til ham. Hvis han finner et par som han liker, så hamstrer han gjerne 10 par i slengen. :)

Og så flink som han er, han avskyr hvite tennissokker! Bare svarte sokker til svarte sko her! *elske* ;)

Jeg tror muligens min må ha hamstret 30 par svarte og blå tennissokker for 10 år siden... ;o)

Men elsker ham - det gjør jeg! :o) Både med og uten tennissokker!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg tror muligens min må ha hamstret 30 par svarte og blå tennissokker for 10 år siden... ;o)

Men elsker ham - det gjør jeg! :o) Både med og uten tennissokker!

Jada, det er bare bagateller. :)

Skrevet

Jada, det er bare bagateller. :)

:o) Ok, den gamle hytte-joggebuksa er ikke spesielt fin eller sexy, men det er innmari deilig å klå på ham når han har den på... ;o) Så den lar jeg bare være. *Hihi*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...