Gå til innhold

Gensertull. ;o)

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

:o) Ok, den gamle hytte-joggebuksa er ikke spesielt fin eller sexy, men det er innmari deilig å klå på ham når han har den på... ;o) Så den lar jeg bare være. *Hihi*

*fnis*

Joggebukse gir litt easy access, ja... ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• Atene

3

• Mrs. Wallace

2

• filiokus81

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*fnis*

Joggebukse gir litt easy access, ja... ;)

Og så er det mye mjukere å klå utenpå enn dongeri. ;o)

*Savner kjæresten sin*

Skrevet

Jeg proklamerte en gang at om han var bortreist en stund en gang, så ville halve klesskapet hans ryke. Ingen protester kom - så da ryddet jeg c",) Det føltes veldig veldig fint, jah.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg proklamerte en gang at om han var bortreist en stund en gang, så ville halve klesskapet hans ryke. Ingen protester kom - så da ryddet jeg c",) Det føltes veldig veldig fint, jah.

Tenk hvis han reiser bort og tar med seg genseren, da. ;)

Skrevet

Tenk hvis han reiser bort og tar med seg genseren, da. ;)

Den ligger selvsagt til vask på det tidspunktet han pakker og drar ;-)

Skrevet

Høres ut som min, det der. Jeg har gitt opp :-) Senest i dag fikk han gå aldeles i fred med fotballshorts, sokker og spasersko.

Når jeg får kommentarer på klesvalget til min kjære (for av en eller annen grunn er det _jeg_ som får høre det?!? Voksne mannen!) pleier jeg bare å trekke på skulderene å si at "han var stor da jeg fikk han", og at "han er mye finere på innsiden".

;-)

Guders. Minner meg på at jeg mener å ha sett en gyyyyselig blank-blå shorts hjemme hos min kjære en gang. Neste gang jeg drar ut kommer jeg før ham, skal faen meg lete den frem og la den forsvinne på mystisk vis.

Jeg bryr meg ikke så mye om hva han har på seg, men den der nekter jeg å se ham i! Der går grensa! For det forbauser meg ikke et sekund om han tar den på om været blir fint nemlig... *Grøss*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Den ligger selvsagt til vask på det tidspunktet han pakker og drar ;-)

Ah... What a cunning plan. :)

Skrevet

Spørs om ikke du ryker ut sammen med genseren i så fall...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Spørs om ikke du ryker ut sammen med genseren i så fall...

Haha, ja, det skulle tatt seg ut. :) Han har nå holdt ut med meg i ti år, så jeg tror ikke jeg får marsjordre pga en genser. :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Hvordan ville du reagert om han kastet et av dine favorittplagg, bare fordi han ikke likte det?

Det er skikkelig dårlig gjort å gjøre noe sånt, uansett hvor jævlig du synes genseren er. Prøv heller litt mild adferdsstyring på mannen, det virker mye bedre. ;o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvordan ville du reagert om han kastet et av dine favorittplagg, bare fordi han ikke likte det?

Det er skikkelig dårlig gjort å gjøre noe sånt, uansett hvor jævlig du synes genseren er. Prøv heller litt mild adferdsstyring på mannen, det virker mye bedre. ;o)

Har jo prøvd mild adferdsstyring. :)

Kommer ikke til å hive den, bare "forlegge" den en plas... ;)

Mrs. Wallace
Skrevet

Har jo prøvd mild adferdsstyring. :)

Kommer ikke til å hive den, bare "forlegge" den en plas... ;)

"Forlegge" er lov. Men om han virker synlig fortvilet, bør du nok grafse den frem. Prøv å gi ham annet å tenke på enn akkurat genseren, så er sjansen større for at den forsetter å være forlagt. ;o)

Jeg var en gang sammen med en fyr som ødela en av CD-platene mine, fordi han "hatet sånn musikk". Jeg ble helt vanvittig forbannet. Det verste er at jeg hadde langt bedre musikksmak enn han. ;o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

"Forlegge" er lov. Men om han virker synlig fortvilet, bør du nok grafse den frem. Prøv å gi ham annet å tenke på enn akkurat genseren, så er sjansen større for at den forsetter å være forlagt. ;o)

Jeg var en gang sammen med en fyr som ødela en av CD-platene mine, fordi han "hatet sånn musikk". Jeg ble helt vanvittig forbannet. Det verste er at jeg hadde langt bedre musikksmak enn han. ;o)

Uffda... :)

Jeg tror ikke han går inn i en dyp depresjon hvis jeg gjemmer genseren hans, det er mer en sånn vennskapelig krangel vi har gående. :)

Skrevet

Sokker er han veldig kresen på, så jeg tør ikke kjøpe det til ham. Hvis han finner et par som han liker, så hamstrer han gjerne 10 par i slengen. :)

Og så flink som han er, han avskyr hvite tennissokker! Bare svarte sokker til svarte sko her! *elske* ;)

Oi, her må jeg jo bare benytte anledningen til å fortelle at akkurat det med sokker, det har min også skjønt :-)

Bare svarte sokker ja!

*prøver å komme på flere gode egenskaper i klesveien*

...nei, det var visst det eneste, det der...hehe.

Eller - han er veldig snasen når han *virkelig* skal dresse deg opp, det skal han ha!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Oi, her må jeg jo bare benytte anledningen til å fortelle at akkurat det med sokker, det har min også skjønt :-)

Bare svarte sokker ja!

*prøver å komme på flere gode egenskaper i klesveien*

...nei, det var visst det eneste, det der...hehe.

Eller - han er veldig snasen når han *virkelig* skal dresse deg opp, det skal han ha!

Ja, det er min også! :) Får den lekre rompa i dressbukse, rrr! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...