Gå til innhold

Hvorfor flagger de på halv stang utenfor her?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Er det noen som er død eller noe sånt?

Eller har bare flagget ramlet ned?

vet dere noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke offentlig flagging på halv stang, så da er det vel noen i nabolaget eller på en arbeidsplass el lign som har lagt på røret.

mariaflyfly
Skrevet

Om naboen din er død eller ikke veit vel forhåpentligvis du bedre enn oss? ;)

Skrevet

"utenfor her"

Hvor er her?

Her hvor jeg er, har ingen dødd i dag, såvidt meg bekjent.

Gjest kommuneansatt
Skrevet

Det er pga den varslede lockouten på mandag. De er litt sur fordi lønna kom inn på kontoen i dag allerede.

Gjest plaster
Skrevet

Unnskyld meg... Er du dum? Hvorfor spør du oss?

Gjest Thekla84
Skrevet

Sikkert på grunn av at Al Quaida ledern endelig tok kvelden :)

Skrevet

Kanskje noen glemte å ta det ned etter 17 mai og nå forsøker flagget å komme seg ned selv?

Gjest halvstang
Skrevet

Siden flagget henger på halv stang nå på ettermiddagen, så er det nok noen i huset ved deg som har dødd, eller noen i nær nær familie.

Hadde det vært begravelse idag så hadde flagget blitt heiset til topps etter sermonien i kirken.

Gjest Aviaana
Skrevet

Siden flagget henger på halv stang nå på ettermiddagen, så er det nok noen i huset ved deg som har dødd, eller noen i nær nær familie.

Hadde det vært begravelse idag så hadde flagget blitt heiset til topps etter sermonien i kirken.

jeg bor ved siden av et offentlig bygg, derfor lurte jeg på om det var noen kjente som var døde.

Men da hadde jeg vel visst om det ganske kjapt hvis det var tilfelle.

Gjest NRK dagsrevyen
Skrevet

I Oslo ?

Begravelse til Kristian Ottosen nå i ettermiddag i ett eller annet krematorium i Oslo, krigsveteran som ble 85 år.

Gjest Aviaana
Skrevet

I Oslo ?

Begravelse til Kristian Ottosen nå i ettermiddag i ett eller annet krematorium i Oslo, krigsveteran som ble 85 år.

ok, I see

Det er i oslo ja.

Skrevet

Det er vel ikke offentlig flagging på halv stang, så da er det vel noen i nabolaget eller på en arbeidsplass el lign som har lagt på røret.

Eneste offentlige flaggdagen på halv stang er vel langfredag (?)

Skrevet

Langfredag er ingen offisiell flaggdag, 1. påskedag er, men da på full stang. Finnes ingen offisielle flaggdager "på halv stang".

Skrevet

Langfredag er ingen offisiell flaggdag, 1. påskedag er, men da på full stang. Finnes ingen offisielle flaggdager "på halv stang".

Ikke?

Alle her i området flagget på halv stang langfredag - tror jeg.

Skrevet

Det hender seg at man bestemmer at det skal flagges på halv stang fra offentlige bygninger f eks i forbindelse med kongelig dødsfall.

Skrevet

Nei, men det bestemmes en gang i blant at det skal flagges på halv stang på f eks begravelsesdag for kongelige.

Men enig i at det ikke er noen "faste" offisielle halv-stang-flaggdager! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...