Gjest Aviaana Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Er det noen som er død eller noe sånt? Eller har bare flagget ramlet ned? vet dere noe? 0 Siter
morsan Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Det er vel ikke offentlig flagging på halv stang, så da er det vel noen i nabolaget eller på en arbeidsplass el lign som har lagt på røret. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Om naboen din er død eller ikke veit vel forhåpentligvis du bedre enn oss? 0 Siter
Gemini Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 "utenfor her" Hvor er her? Her hvor jeg er, har ingen dødd i dag, såvidt meg bekjent. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Muslimsk nabo? Da er det sikkert dette: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=304741 0 Siter
Gjest kommuneansatt Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Det er pga den varslede lockouten på mandag. De er litt sur fordi lønna kom inn på kontoen i dag allerede. 0 Siter
Gjest plaster Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Unnskyld meg... Er du dum? Hvorfor spør du oss? 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Sikkert på grunn av at Al Quaida ledern endelig tok kvelden 0 Siter
maire Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Kanskje noen glemte å ta det ned etter 17 mai og nå forsøker flagget å komme seg ned selv? 0 Siter
Gjest halvstang Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Siden flagget henger på halv stang nå på ettermiddagen, så er det nok noen i huset ved deg som har dødd, eller noen i nær nær familie. Hadde det vært begravelse idag så hadde flagget blitt heiset til topps etter sermonien i kirken. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Siden flagget henger på halv stang nå på ettermiddagen, så er det nok noen i huset ved deg som har dødd, eller noen i nær nær familie. Hadde det vært begravelse idag så hadde flagget blitt heiset til topps etter sermonien i kirken. jeg bor ved siden av et offentlig bygg, derfor lurte jeg på om det var noen kjente som var døde. Men da hadde jeg vel visst om det ganske kjapt hvis det var tilfelle. 0 Siter
Gjest NRK dagsrevyen Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 I Oslo ? Begravelse til Kristian Ottosen nå i ettermiddag i ett eller annet krematorium i Oslo, krigsveteran som ble 85 år. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 I Oslo ? Begravelse til Kristian Ottosen nå i ettermiddag i ett eller annet krematorium i Oslo, krigsveteran som ble 85 år. ok, I see Det er i oslo ja. 0 Siter
cecily Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Det er vel ikke offentlig flagging på halv stang, så da er det vel noen i nabolaget eller på en arbeidsplass el lign som har lagt på røret. Eneste offentlige flaggdagen på halv stang er vel langfredag (?) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Eneste offentlige flaggdagen på halv stang er vel langfredag (?) Langfredag er ingen offisiell flaggdag, 1. påskedag er, men da på full stang. Finnes ingen offisielle flaggdager "på halv stang". 0 Siter
cecily Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Langfredag er ingen offisiell flaggdag, 1. påskedag er, men da på full stang. Finnes ingen offisielle flaggdager "på halv stang". Ikke? Alle her i området flagget på halv stang langfredag - tror jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Ikke? Alle her i området flagget på halv stang langfredag - tror jeg. Niks. http://www.knutole.com/FLAGG/flaggdager.htm 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Eneste offentlige flaggdagen på halv stang er vel langfredag (?) Det hender seg at man bestemmer at det skal flagges på halv stang fra offentlige bygninger f eks i forbindelse med kongelig dødsfall. 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Langfredag er ingen offisiell flaggdag, 1. påskedag er, men da på full stang. Finnes ingen offisielle flaggdager "på halv stang". Nei, men det bestemmes en gang i blant at det skal flagges på halv stang på f eks begravelsesdag for kongelige. Men enig i at det ikke er noen "faste" offisielle halv-stang-flaggdager! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.