Gå til innhold

Dommedag?

Anbefalte innlegg

Gjest smarterchild
Skrevet

Det var laang kø i minibanken i dag. Jeg handlet på Rema og ba om å få ut 1000 kroner og det gikk glatt som bare det!

Hvorfor stå i kø da?

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg fikk ikke tatt ut penger på butikken i dag. Forsøkte naturligvis det da jeg så de ustabile køene.

Kassadama trodde på dommedag hun også.

Skrevet

Her var det umulig å få ut noe. Og minibanken er ute av drift. Nærmeste minibank er mer enn 10 mil unna. Festlig.

Skrevet

Jeg har vært i flere butikker i dag, og spurt alle steder om jeg kunne få ta ut 500 kroner. "Nix", det var ikke mulig, for alle betalte med kort og da var det ingen kontanter å gi ut.

Jeg stilte meg i en 20 meter lang kø til minibanken, som forresten gikk ganske radig unna, og fikk tatt ut litt penger.føler ikke akkurat at dommedag er nær, men med 5 unger i huset er det kjekt å ha noen kontanter i tilfelle ett-eller-annet..

Skrevet

Jeg fikk ikke tatt ut noen penger i de forretningene jeg var i og alle minibankene bortsett fra en var tomme.

Skrevet

Samme her. Jeg gikk forbi den "endeløse" minibankkøen på vei inn på apoteket, og tilfeldigvis spurte jeg der om det var mulig å få ut kontanter. "Klart det," sa dama "hvor mye vil du ha?"

"Tusen kroner ville være fint", svarte jeg. Og så fikk jeg det. Mer trenger jeg helt sikkert ikke før lockouten er over etter en dag eller to.

Skrevet

På nærbutikken her var det en stor plakat om at man ikke får tatt ut kontanter nå.

Tok ut en slant i minibanken i morrest jeg.

Skrevet

Hmm, gikk da glatt å ta ut penger i minibanken her jeg bor da.

Var ingen foran og ingen bak meg.

Masse penger å ta ut i minibanken også.

Skjønner ikke hysteriet jeg da :)

Tar det så rolig atte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...