Gå til innhold

Hvor mye ned med pulverslanking?

Anbefalte innlegg

Gjest på slankern....
Skrevet

Jeg har startet råslanking til bikinistart. Veier 73 kilo og er 175 cm høg. Hvor mye tror dere det er mulig å gå ned på 1 måned? Drikker Noka-pulver med skumma-melk, salat til lunsj og litt frukt og yoghurt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du går sikkert ned mye, men de kiloene kommer raskt på igjen når du starter å spise normalt.

Gjest på slankern....
Skrevet

Du går sikkert ned mye, men de kiloene kommer raskt på igjen når du starter å spise normalt.

Jada, bare visste at det svaret måtte komme. Jeg har spsi v... fet og usunn mat de siste månedene. Etter at jeg er ferdig med pulverkuren regner jeg med å gå opp igjen litt, men da er sikkert motivasjonen til å spise magrere mat på plass.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jada, bare visste at det svaret måtte komme. Jeg har spsi v... fet og usunn mat de siste månedene. Etter at jeg er ferdig med pulverkuren regner jeg med å gå opp igjen litt, men da er sikkert motivasjonen til å spise magrere mat på plass.

Hvis du veier 73 kg og er 175 høy så ser jeg ikke helt hva som er grunnen til at du skal råslanke deg til bikinisesongen. Bruk heller litt lenger tid, spis sunt og tren, så er du sikkert kjempesprek og stram til bikinisesongen neste år. :)

Gjest på slankern....
Skrevet

Hvis du veier 73 kg og er 175 høy så ser jeg ikke helt hva som er grunnen til at du skal råslanke deg til bikinisesongen. Bruk heller litt lenger tid, spis sunt og tren, så er du sikkert kjempesprek og stram til bikinisesongen neste år. :)

Har med følelsen å gjøre. Har lagt på meg 5-6 kilo det siste halvåret og går med en konstant følelse av å være oppblåst og tjukk.

Gjest så smart atte
Skrevet

Hun syns sikkert det er morro å slanke seg, ikke bare legger hun fort på seg det hun har gått ned, det blir enda flere kiloer å slanke vekk til neste bikinisesong, for garantert vil hun gå opp mer enn hun tar av :), og så syns hun sikkert det er mye finere med en dvask kropp enn en fin trent og stram kropp :)

Gjest Settlers
Skrevet

Huffa meg, hva er galt med sunn mat og trening?

Gjest Settlers
Skrevet

Har med følelsen å gjøre. Har lagt på meg 5-6 kilo det siste halvåret og går med en konstant følelse av å være oppblåst og tjukk.

5-6 kg tar du ganske raskt med sunn mat, hyppige måltider og trening :-)

Gjest på slankern....
Skrevet

5-6 kg tar du ganske raskt med sunn mat, hyppige måltider og trening :-)

For å være helt ærlig så er planen min å gå ned 10 kilo på 8 uker. Er det mulig? Vil ikke bli slapp og svimmel.

Skrevet

Huffa meg, hva er galt med sunn mat og trening?

Trening eller mosjon er ubehagelig/ubedagelig. Sunn mat smaker ikke vondt heller, så det kan det ikke være.

Skrevet

Du er ikke noe for sånne snarveier du?

Gjest girasol
Skrevet

Ned 4 kr! Yeiii! :-D Opp 8 kg.da jeg slutta... :-(

Gjest på slankern....
Skrevet

Ned 4 kr! Yeiii! :-D Opp 8 kg.da jeg slutta... :-(

4 kr??? :-)

Er det ingen som har gode erfaringer med superslanking da? Er jo lett å miste motivasjonen når det går så treiiiigt

Gjest mitsy
Skrevet

Hei.

Synes jo ikke du høres tykk ut da!

Men ei venninne av meg har nå tatt av seg 13 kg etter en måned med bare pulver. Da har hun kun spist pulvermat (ca hver 3 time), og trent 3 ganger i uka.

Du må være sterk i viljen,og for all del trene! Du blir ikke noe strammere av å bare rase ned i vekt!

Det er viktig å spise lite og ofte,da holder du forbrenninga oppe!

Gjest på slankern....
Skrevet

Hun syns sikkert det er morro å slanke seg, ikke bare legger hun fort på seg det hun har gått ned, det blir enda flere kiloer å slanke vekk til neste bikinisesong, for garantert vil hun gå opp mer enn hun tar av :), og så syns hun sikkert det er mye finere med en dvask kropp enn en fin trent og stram kropp :)

Jeg har vært oppe i 95 kilo! Veide over 90 i over ett år. Da tok jeg tak i meg selv og slanket meg til 70, kilo, siden har jeg aldri veid mer enn 76 kilo og det er 8 år siden.

Gjest på slankern....
Skrevet

Hei.

Synes jo ikke du høres tykk ut da!

Men ei venninne av meg har nå tatt av seg 13 kg etter en måned med bare pulver. Da har hun kun spist pulvermat (ca hver 3 time), og trent 3 ganger i uka.

Du må være sterk i viljen,og for all del trene! Du blir ikke noe strammere av å bare rase ned i vekt!

Det er viktig å spise lite og ofte,da holder du forbrenninga oppe!

Må være utrolig kjekt for henne!

Gjest så smart atte
Skrevet

Jeg har vært oppe i 95 kilo! Veide over 90 i over ett år. Da tok jeg tak i meg selv og slanket meg til 70, kilo, siden har jeg aldri veid mer enn 76 kilo og det er 8 år siden.

Tar av meg hatten å gratulerer !

Kjempebra

Gjest mitsy
Skrevet

Må være utrolig kjekt for henne!

Ja,det var det..Men hun veide nærmere 100 kg(175 høy).Så det var litt å ta av der kan du si..

Med din vekt/høyde,synes jeg heller du skal spise mindre,oftere og sunnere! Begynn å tren, ikke noe som er bedre enn å svette skikkelig!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du er ikke noe for sånne snarveier du?

Nei, jeg bruker samme oppskrifta selv, og det går da nedover, selv om jeg bruker laaaaang tid. Har satt av dette året og kanskje neste år på å komme dit jeg vil.

Gjest Princess Peach
Skrevet

For å være helt ærlig så er planen min å gå ned 10 kilo på 8 uker. Er det mulig? Vil ikke bli slapp og svimmel.

Hvis du øker det til 16 uker så tror jeg at det skal være et overkommelig mål. Vel og merke med sunn, normal mat og trening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...