Gå til innhold

Hvor mye ned med pulverslanking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg bruker samme oppskrifta selv, og det går da nedover, selv om jeg bruker laaaaang tid. Har satt av dette året og kanskje neste år på å komme dit jeg vil.

Ei på TV fortalte at hun i år prøve en lekker bikini i butikken, gråt litt i speilet og hengte den på plass igjen. Men røre på seg skal hun ikke. Periodene med pulver blir lenger og lenger. Startvekta er høyere og høyere år for år. Snart er det ikke muskler igjen, og ryggen blir verre.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ei på TV fortalte at hun i år prøve en lekker bikini i butikken, gråt litt i speilet og hengte den på plass igjen. Men røre på seg skal hun ikke. Periodene med pulver blir lenger og lenger. Startvekta er høyere og høyere år for år. Snart er det ikke muskler igjen, og ryggen blir verre.

Ja, da er det ikke lett å synes synd på folk, altså. Rart at ingen skjønner det der. Kiloene har brukt mange år på å komme på kroppen, så vil man plutselig ha dem av på tre uker. Det går jo ikke an. Tålmodighet, tålmodighet, tålmodighet. Selv JEG som er verdens mest utålmodige, skjønner det. :)

Gjest lilli.to
Skrevet

Gikk ned fra 81 til 62 kg på 7 1/2 uker med pulver.(er 171cm.høy)Kansje ikke den beste måten å slanke seg på,men for meg virket det.Brukte pulver hele tiden med unntak av en dag pr uke.Da koste jeg meg med mat jeg likte.Denne dagen var liksom belønningsdagen min.Det er 1 1/2 år siden og jeg veier fortsatt mellom 60 og 62 kg.

Gjest på slankern....
Skrevet

Ja,det var det..Men hun veide nærmere 100 kg(175 høy).Så det var litt å ta av der kan du si..

Med din vekt/høyde,synes jeg heller du skal spise mindre,oftere og sunnere! Begynn å tren, ikke noe som er bedre enn å svette skikkelig!

Jeg driver et gård så jeg får nok av fysisik mosjon hjemme heldigvis. Jeg går også tur med hunden min hver dag i skogen.

Skrevet

Gikk ned fra 81 til 62 kg på 7 1/2 uker med pulver.(er 171cm.høy)Kansje ikke den beste måten å slanke seg på,men for meg virket det.Brukte pulver hele tiden med unntak av en dag pr uke.Da koste jeg meg med mat jeg likte.Denne dagen var liksom belønningsdagen min.Det er 1 1/2 år siden og jeg veier fortsatt mellom 60 og 62 kg.

Høærest bra ut.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg tipper fem kilo ned. Og åtte opp igjen, når pulverkuren er over.

Gjest Settlers
Skrevet

For å være helt ærlig så er planen min å gå ned 10 kilo på 8 uker. Er det mulig? Vil ikke bli slapp og svimmel.

Ja, det går an! Sunn mat og trening! I promise :-)

Gjest Settlers
Skrevet

Hvis du øker det til 16 uker så tror jeg at det skal være et overkommelig mål. Vel og merke med sunn, normal mat og trening.

Man kan fint gå ned 10 kg på 8 uker. Sunn mat 5 ganger pr dag, og trening flere ganger i uka.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Man kan fint gå ned 10 kg på 8 uker. Sunn mat 5 ganger pr dag, og trening flere ganger i uka.

Jeg følger det opplegget du beskriver der, og har en vektnedgang på 0,5-1 kg i uka. Tror man må bruke litt lenger tid på 10 kg enn 8 uker.

Gjest Settlers
Skrevet

Et Libra-kurs varer i 8 uker. Libra er sunt og fornuftig, en fin måte å gå ned i vekt på. Og ikke minst; en måte å leve på etterpå.

Da blir det noe annet med en pulverkur.. Sulte seg ned i vekt. Nei, takke meg til mat. Får ikke akkurat noe bedre forhold til mat ved å unngå det..

Gjest Settlers
Skrevet

Jeg følger det opplegget du beskriver der, og har en vektnedgang på 0,5-1 kg i uka. Tror man må bruke litt lenger tid på 10 kg enn 8 uker.

Ja, det er helt sikkert individuelt, men det er slett ingen umulighet.

Men når det er sagt, så er det vel 0,5 - 1 kg som er anbefalt pr uke og? Det bør ikke gå for raskt. Hode og hud skal også følge etter ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, det er helt sikkert individuelt, men det er slett ingen umulighet.

Men når det er sagt, så er det vel 0,5 - 1 kg som er anbefalt pr uke og? Det bør ikke gå for raskt. Hode og hud skal også følge etter ;-)

Selvsagt går det an å gå ned fortere, men som du sier, kroppen må få tid til å følge etter.

Gjest på slankern....
Skrevet

Men så var det den slankematen da. Meldte med inn i VG sin slankeklubb, men middagene som sto der inneholdt 5-6 ingredienser, og mye matvarer som ikke finnest på den lokale butikken her jeg bor. Jeg bor alene og gidder ikke kjøpe en haug med ingredienser for så stå i evigheter å tusle med en liten middag bare til meg selv.

Gjest Settlers
Skrevet

Men så var det den slankematen da. Meldte med inn i VG sin slankeklubb, men middagene som sto der inneholdt 5-6 ingredienser, og mye matvarer som ikke finnest på den lokale butikken her jeg bor. Jeg bor alene og gidder ikke kjøpe en haug med ingredienser for så stå i evigheter å tusle med en liten middag bare til meg selv.

Libra er helt vanlig mat.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Gratulerer, du har jo klart det som andre mener ikke er mulig. Hvilken pulverkur brukte du?

Gjest lilli.to
Skrevet

Gratulerer, du har jo klart det som andre mener ikke er mulig. Hvilken pulverkur brukte du?

Husker ikke navne i farten, men kjøpte det på treningssentere jeg går på. Fikk anbefalt det der.Tror du kan få det på de fleste senterene som har "isy life"kurs. Det blir brukt i forhold til kurset og vet jeg.

Som sagt, ikke den beste måten å gå ned i vekt på men "funnka"for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...