Gå til innhold

Barnemunn: hva er en latterlig-bader?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er Fniff Pættmann?

Hva er en kjølpekasse?

Hva er et fjertetroll?

Skal du ha bø eller joff? Det er ikke joff på hverdager!

Hva er et bøtekegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva i all verden et bamserede?

Skrevet

-Miss og batman

- Kjøleskap

Skal du ha brød eller loff!

Lille søsteren min brukte disse ordene

Ørbertpøyse = Jordbærsyltetøy.

Belekost = Leverpostei

Søtt :-)

Skrevet

-Miss og batman

- Kjøleskap

Skal du ha brød eller loff!

Lille søsteren min brukte disse ordene

Ørbertpøyse = Jordbærsyltetøy.

Belekost = Leverpostei

Søtt :-)

Batterilader

Finn er postmannen, mikset med postmann Pat. Fniff var litt skremmende med stort skjegg om vintern.

Kjøleskap.

Fjernkontroll.

Bløtkokt egg.

Skrevet

Batterilader

Finn er postmannen, mikset med postmann Pat. Fniff var litt skremmende med stort skjegg om vintern.

Kjøleskap.

Fjernkontroll.

Bløtkokt egg.

"Finn er postmannen, mikset med postmann Pat. Fniff var litt skremmende med stort skjegg om vintern."

Hehe... minner meg om "Lille Spetter Pellemann"... en fin blanding av Lille Petter Edderkopp og Per Spelmann :-p

Angelica :o)
Skrevet

Søskenbarnet mitt stod å skreik på butikken om de skulle ha ketskuk! (Ketchup) :P

Skrevet

Artige ord!

Sønnen min spiste brødfise i nesten ett år.

Skrevet

Og hva i all verden et bamserede?

Redet til en bjørn? :o) Ser for meg når bjørnungene skal lære å fly... tihi

*flakse*flakse*dump*

*kvitre*kvitre*

Skrevet

Redet til en bjørn? :o) Ser for meg når bjørnungene skal lære å fly... tihi

*flakse*flakse*dump*

*kvitre*kvitre*

Hehe

Bamserede = barnesete.

Det må du vel skjønne.

Flygebjørn? Jeg har hørt om flygeekorn og flygefisk.

Skrevet

Artig med barneord!

Lillebror drakk blæhpl (melk) da han var liten. Det vanskelige var at nødskriket BLÆP! (hjelp) låt skrekkelig likt, noe som skapte litt frustrasjon tror jeg:-)

Skrevet

Artig med barneord!

Lillebror drakk blæhpl (melk) da han var liten. Det vanskelige var at nødskriket BLÆP! (hjelp) låt skrekkelig likt, noe som skapte litt frustrasjon tror jeg:-)

Min bror ville ikke drikke melk fortalte min mor, og det tok en stund før de fant ut hvorfor: han hadde tidligere på dagen, for første gang, sett hvor melka kom fra : "ku-tiss!".

Gjest smækk
Skrevet

Søskenbarnet prøvde å minne bestemor på hva de måtte ha i butikken. Pulefrø nemlig. Til pulen. En undulat.

Skrevet

Artige ord!

Sønnen min spiste brødfise i nesten ett år.

Søstra mi spiste også brødfise da hun var liten.

Og i butikken skrek hun etter sprit(e).

Skrevet

Søskenbarnet prøvde å minne bestemor på hva de måtte ha i butikken. Pulefrø nemlig. Til pulen. En undulat.

Hehe.

Min niese fikk avspilt et bånd i sin konfirmasjon jeg spilte inn med henne da hun var 2-3 år. det var kaffeslabberas med nabokjerringer og jeg spurte den lille: hva sier sauen? Bæææ, sier hun. Hva sier kua? Møøøø. Men hva sier geita? Den bare -driter- den! Sa frøkna, med et dramatisk trykk på -driter-. Da fikk fruene kaffen i halsen og i nesa i bakgrunnen og alt ble bare kaos.

Hun skulle si "skriker" og var skikkelig irritert på de innpåslitne geitene som rev henne overende noen dager før. Hun var skikkelig opprørt over de frekke geitene i flere dager før det.

Skrevet

Min eldste kalte tøfler for "dåsidåås"

merkelig.

Skrevet

Min eldste kalte tøfler for "dåsidåås"

merkelig.

Skoa til bestefar het "hadeba". Senere ble det avslørt at bestefar alltid sa "ha det bra" når han tok på seg skoa.

Skrevet

Skoa til bestefar het "hadeba". Senere ble det avslørt at bestefar alltid sa "ha det bra" når han tok på seg skoa.

*LOL*

Skrevet

*LOL*

Du ler du, men en halv familie lure på det der. Hvis knøttet fikk øye på skoa, så kom det "hadeba" og peke.

Bestefar kom på svaret seint ei natt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...