Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal pusse opp litt der jeg skal flytte. Det er mye panel der, gangen fører videre inn til stua gjennom en "bue", og det er panel i gang og brystpanel på stua.

Har tenkt litt på å male dette lyst, for å få en mer helhet i det, og lysere rom.

Jeg trenger forslag til fargevalg! Jeg vil ha en lys farge som ikke heller mot brunt (ikke caffe latte-farget). Har svart skinnsofa som skal inn her, en liten trehvit seksjon som jeg tenkte å beise hvit (den er pr i dag lutet), og det kommer inn en del lys.

Blir glad for gode forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på jakt etter en pen, lys farge selv. Foreløbig heller jeg mot "hvit narciss" (0005y20r), men skal se om du får noen interessante tips.

Skrevet

Er på jakt etter en pen, lys farge selv. Foreløbig heller jeg mot "hvit narciss" (0005y20r), men skal se om du får noen interessante tips.

:) Jeg har lyst på en "varm" hvitfarge, helt hvitt blir for hardt og sterilt for meg.

fargeklatten
Skrevet

Ta utgangspunkt i lys toscana og halver oppskriften. Butikken du kjøper den i kan gjøre det på maskinen sin.

Fargen er veldig fin. Den blir varm kremhvit.

Skrevet

:) Jeg har lyst på en "varm" hvitfarge, helt hvitt blir for hardt og sterilt for meg.

Jeg også. Hvit narciss er en slik farge.

Skrevet

Hei !

Jeg har "Lys Antikk" i stuen, kjøkkenet og i gangen.

Den er en hvit med litt varm gråfarge i. Det er en lys farge som gir litt kontrast mot helt hvite lister.

Kan fint brukes både til varme og kalde farger på møblement o.l

Mvh.

Skrevet

Jeg også. Hvit narciss er en slik farge.

Vi har en farge som heter cappuchino på stuen vår, den er bare helt nydelig, hvit, beige aktig=)

mumitrollet
Skrevet

Vi har en farge som heter cappuchino på stuen vår, den er bare helt nydelig, hvit, beige aktig=)

Ganske mye brunt i den, da.

Mrs. Wallace
Skrevet

Du vil ha en farge som heter "Skygge". Den er nydelig på panel, og passer til absolutt alt av farger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...