Gyda Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 er en fantastisk utbetaling å få. Summen bare roper mot meg: "Se på meg, så stor jeg er! Bruk meg - misbruk meg - kos deg med meg - nyt meg - ha nydelige sommerdager med meg! *smask*". Og jeg gjør jo selvsagt det. Heldigvis er selve ferieoppholdet betalt i god tid før dette deilige beløpet bare la seg godt til rette på kontoen min i dag. Jeg vurderer å starte et nytt politisk parti der hovedbudskapet skal være: "Ja til feriepenger hver måned!" 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg melder meg inn i det partiet! Brukte en god del av feriepengene på å betale ned kredittkortet. Det svei litt, men det er jaggu meg godt å være "gjeldfri" også! 0 Siter
Gyda Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Jeg melder meg inn i det partiet! Brukte en god del av feriepengene på å betale ned kredittkortet. Det svei litt, men det er jaggu meg godt å være "gjeldfri" også! Jepp! Feriepengene er deilige enten man bruker dem til det ene eller det andre. Da er vi to i partiet allerede! ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jepp! Feriepengene er deilige enten man bruker dem til det ene eller det andre. Da er vi to i partiet allerede! ) Skal vi lage paroler og forberede oss på neste års 1. mai-tog allerede? Bekledning blir solhatt og -briller, oppbrettede bukser og sandaler, gresstrå i munnviken. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg melder meg inn i det partiet! Brukte en god del av feriepengene på å betale ned kredittkortet. Det svei litt, men det er jaggu meg godt å være "gjeldfri" også! Mmm ferien er betalt, så her ble feriepengene brukt til å betale ned gjeld på kreditt kortet også. Litt kjedelig når masse penger blir til lite penger da Men men, det må gjøres. 0 Siter
Gyda Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Skal vi lage paroler og forberede oss på neste års 1. mai-tog allerede? Bekledning blir solhatt og -briller, oppbrettede bukser og sandaler, gresstrå i munnviken. Ja - kjempebra. Og toppen skal være lett. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Du, jeg fikk ikke så mye. Får jeg ikke for påsken før neste lønning? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Mmm ferien er betalt, så her ble feriepengene brukt til å betale ned gjeld på kreditt kortet også. Litt kjedelig når masse penger blir til lite penger da Men men, det må gjøres. Ja, synes det er så surt å aldri bli ferdig med å betale på det kortet, så det var på tide å få det bort. Det ble jo igjen en liten slump, så jeg klarer meg til neste lønning. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Ja - kjempebra. Og toppen skal være lett. Toppløs, kanskje? Jeg tror vi kan dra noen stemmer på det. 0 Siter
Gjest Rita på tur Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Brukte dem på regninger, og venter nå på tilbakebetaling fra skatten for å betale enda mere regninger;( 0 Siter
Gyda Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Toppløs, kanskje? Jeg tror vi kan dra noen stemmer på det. Jeg var inne på tanken, men lurer på om vi drar det litt for langt, da. Eller? Tenk om vi mister flere velgere enn vi vinner? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg var inne på tanken, men lurer på om vi drar det litt for langt, da. Eller? Tenk om vi mister flere velgere enn vi vinner? Ikke med så fine pupper som vi har! Garantert 100% oppslutning i 2009. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Du, jeg fikk ikke så mye. Får jeg ikke for påsken før neste lønning? Spørs hvor du jobber. I Trondheim kommune er det slik at timene man arbeider mellom 16. mars og 15. april ble utbetalt nå. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg vil også ha feriepenger. Nå har jeg gått på kurs og jobbet gratis for Oslo Kommune i flere mnd men det blir ikke noe ekstra på meg gitt ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Spørs hvor du jobber. I Trondheim kommune er det slik at timene man arbeider mellom 16. mars og 15. april ble utbetalt nå. Hm? Som fast ansatt får vi delvis på etterskudd og delvis på forskudd i inneværende mnd. Men ekstra-arbeide kommer vel både en og to mnd senere på lønnsslippen ja. 0 Siter
Gyda Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Jeg vil også ha feriepenger. Nå har jeg gått på kurs og jobbet gratis for Oslo Kommune i flere mnd men det blir ikke noe ekstra på meg gitt ) Utrolig kjipt. Så lenge du jobber bør du jo ha mer utbetalt! (Og det skal det bli feriepenger av neste år. .) 0 Siter
cecily Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Du har min stemme. Jeg er lykkelig over feit lønning! c",) 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Utrolig kjipt. Så lenge du jobber bør du jo ha mer utbetalt! (Og det skal det bli feriepenger av neste år. .) Får nok ikke det du. Arbeidspraksis gir ikke noe ekstra. Jeg får dekket reisepenger da. 0 Siter
Gyda Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Du har min stemme. Jeg er lykkelig over feit lønning! c",) Det er bra. Vi vokser! :-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Hm? Som fast ansatt får vi delvis på etterskudd og delvis på forskudd i inneværende mnd. Men ekstra-arbeide kommer vel både en og to mnd senere på lønnsslippen ja. Ja, fastlønna kommer før 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.