Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er en fantastisk utbetaling å få.

Summen bare roper mot meg: "Se på meg, så stor jeg er! Bruk meg - misbruk meg - kos deg med meg - nyt meg - ha nydelige sommerdager med meg! *smask*".

Og jeg gjør jo selvsagt det. Heldigvis er selve ferieoppholdet betalt i god tid før dette deilige beløpet bare la seg godt til rette på kontoen min i dag.

Jeg vurderer å starte et nytt politisk parti der hovedbudskapet skal være: "Ja til feriepenger hver måned!"

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg melder meg inn i det partiet! :D

Brukte en god del av feriepengene på å betale ned kredittkortet. Det svei litt, men det er jaggu meg godt å være "gjeldfri" også! :)

Skrevet

Brukte en god del av feriepengene på å betale ned kredittkortet. Det svei litt, men det er jaggu meg godt å være "gjeldfri" også! :)

Jepp! Feriepengene er deilige enten man bruker dem til det ene eller det andre.

Da er vi to i partiet allerede! :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jepp! Feriepengene er deilige enten man bruker dem til det ene eller det andre.

Da er vi to i partiet allerede! :o)

Skal vi lage paroler og forberede oss på neste års 1. mai-tog allerede? Bekledning blir solhatt og -briller, oppbrettede bukser og sandaler, gresstrå i munnviken. :)

Skrevet

Mmm ferien er betalt, så her ble feriepengene brukt til å betale ned gjeld på kreditt kortet også.

Litt kjedelig når masse penger blir til lite penger da :(

Men men, det må gjøres.

Skrevet

Skal vi lage paroler og forberede oss på neste års 1. mai-tog allerede? Bekledning blir solhatt og -briller, oppbrettede bukser og sandaler, gresstrå i munnviken. :)

Ja - kjempebra. Og toppen skal være lett. :)

hare1365380455
Skrevet

Du, jeg fikk ikke så mye. Får jeg ikke for påsken før neste lønning?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Mmm ferien er betalt, så her ble feriepengene brukt til å betale ned gjeld på kreditt kortet også.

Litt kjedelig når masse penger blir til lite penger da :(

Men men, det må gjøres.

Ja, synes det er så surt å aldri bli ferdig med å betale på det kortet, så det var på tide å få det bort. Det ble jo igjen en liten slump, så jeg klarer meg til neste lønning. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja - kjempebra. Og toppen skal være lett. :)

Toppløs, kanskje? Jeg tror vi kan dra noen stemmer på det.

Gjest Rita på tur
Skrevet

Brukte dem på regninger, og venter nå på tilbakebetaling fra skatten for å betale enda mere regninger;(

Skrevet

Toppløs, kanskje? Jeg tror vi kan dra noen stemmer på det.

Jeg var inne på tanken, men lurer på om vi drar det litt for langt, da. Eller?

Tenk om vi mister flere velgere enn vi vinner?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg var inne på tanken, men lurer på om vi drar det litt for langt, da. Eller?

Tenk om vi mister flere velgere enn vi vinner?

Ikke med så fine pupper som vi har! Garantert 100% oppslutning i 2009.

Gjest Calóni
Skrevet

Du, jeg fikk ikke så mye. Får jeg ikke for påsken før neste lønning?

Spørs hvor du jobber. I Trondheim kommune er det slik at timene man arbeider mellom 16. mars og 15. april ble utbetalt nå.

Skrevet

Jeg vil også ha feriepenger. Nå har jeg gått på kurs og jobbet gratis for Oslo Kommune i flere mnd men det blir ikke noe ekstra på meg gitt :o)

Skrevet

Spørs hvor du jobber. I Trondheim kommune er det slik at timene man arbeider mellom 16. mars og 15. april ble utbetalt nå.

Hm? Som fast ansatt får vi delvis på etterskudd og delvis på forskudd i inneværende mnd. Men ekstra-arbeide kommer vel både en og to mnd senere på lønnsslippen ja.

Skrevet

Jeg vil også ha feriepenger. Nå har jeg gått på kurs og jobbet gratis for Oslo Kommune i flere mnd men det blir ikke noe ekstra på meg gitt :o)

Utrolig kjipt. Så lenge du jobber bør du jo ha mer utbetalt!

(Og det skal det bli feriepenger av neste år. :).)

Skrevet

Du har min stemme. Jeg er lykkelig over feit lønning!

c",)

Skrevet

Utrolig kjipt. Så lenge du jobber bør du jo ha mer utbetalt!

(Og det skal det bli feriepenger av neste år. :).)

Får nok ikke det du. Arbeidspraksis gir ikke noe ekstra. Jeg får dekket reisepenger da.

Skrevet

Du har min stemme. Jeg er lykkelig over feit lønning!

c",)

Det er bra. Vi vokser! :-)

Gjest Calóni
Skrevet

Hm? Som fast ansatt får vi delvis på etterskudd og delvis på forskudd i inneværende mnd. Men ekstra-arbeide kommer vel både en og to mnd senere på lønnsslippen ja.

Ja, fastlønna kommer før :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...