Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bra. Vi vokser! :-)

Hvis jeg slipper å stille toppløs så er jeg med jeg og! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg slipper å stille toppløs så er jeg med jeg og! :o)

Toppløs skal vi _ikke_ være, så da er du med!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Toppløs skal vi _ikke_ være, så da er du med!

Hæ? Skulle vi ikke være det nå plutselig? Liker ikke at partisjefen tar slike avgjørelser over hodene på folk!

Skrevet

Hæ? Skulle vi ikke være det nå plutselig? Liker ikke at partisjefen tar slike avgjørelser over hodene på folk!

Sorry - fikk ikke med meg at du vil gå foran med dine gode eksempler. Da får det være valgfritt.

Vi er et åpent parti.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Sorry - fikk ikke med meg at du vil gå foran med dine gode eksempler. Da får det være valgfritt.

Vi er et åpent parti.

Ja til et åpent brystparti! Hehe.

Nei, jeg gidder ikke å gå toppløs hvis ingen andre gjør det. :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har en kjip sjef som ikke har satt av feriepenger til meg, men som i stedet har brukt alt på vin, pynt og fjas gjennom året.

Typisk tankeløse kvinnfolk.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Jeg har en kjip sjef som ikke har satt av feriepenger til meg, men som i stedet har brukt alt på vin, pynt og fjas gjennom året.

Typisk tankeløse kvinnfolk.

er det lovlig da?? :o

Mrs. Wallace
Skrevet

er det lovlig da?? :o

Sånne gærne kjerringer gjør som de vil. Og vil de bruke opp pengene på fjas og dill og moro, blir det ikke noen feriepenger igjen. Sånn er det bare.

;o)

Skrevet

Ja til et åpent brystparti! Hehe.

Nei, jeg gidder ikke å gå toppløs hvis ingen andre gjør det. :)

Du får nok med deg flere, skal du se. :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du får nok med deg flere, skal du se. :-)

Hvis noen melder seg frivillig, så. :)

Skrevet

Så herlig!

Når fikk du de? Har ikke fått en krone enda jeg......... Kanskje de kommer med junilønning?

Skrevet

Så herlig!

Når fikk du de? Har ikke fått en krone enda jeg......... Kanskje de kommer med junilønning?

Vi har fast utbetaling for feriepenger 10. juni.

Og da ble det den 9. i år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...