Lillemus Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Det er bra. Vi vokser! :-) Hvis jeg slipper å stille toppløs så er jeg med jeg og! ) 0 Siter
Gyda Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Hvis jeg slipper å stille toppløs så er jeg med jeg og! ) Toppløs skal vi _ikke_ være, så da er du med! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Toppløs skal vi _ikke_ være, så da er du med! Hæ? Skulle vi ikke være det nå plutselig? Liker ikke at partisjefen tar slike avgjørelser over hodene på folk! 0 Siter
Gyda Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Hæ? Skulle vi ikke være det nå plutselig? Liker ikke at partisjefen tar slike avgjørelser over hodene på folk! Sorry - fikk ikke med meg at du vil gå foran med dine gode eksempler. Da får det være valgfritt. Vi er et åpent parti. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Sorry - fikk ikke med meg at du vil gå foran med dine gode eksempler. Da får det være valgfritt. Vi er et åpent parti. Ja til et åpent brystparti! Hehe. Nei, jeg gidder ikke å gå toppløs hvis ingen andre gjør det. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg har en kjip sjef som ikke har satt av feriepenger til meg, men som i stedet har brukt alt på vin, pynt og fjas gjennom året. Typisk tankeløse kvinnfolk. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg har en kjip sjef som ikke har satt av feriepenger til meg, men som i stedet har brukt alt på vin, pynt og fjas gjennom året. Typisk tankeløse kvinnfolk. er det lovlig da?? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 er det lovlig da?? Sånne gærne kjerringer gjør som de vil. Og vil de bruke opp pengene på fjas og dill og moro, blir det ikke noen feriepenger igjen. Sånn er det bare. ;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Ja til et åpent brystparti! Hehe. Nei, jeg gidder ikke å gå toppløs hvis ingen andre gjør det. Du får nok med deg flere, skal du se. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Du får nok med deg flere, skal du se. :-) Hvis noen melder seg frivillig, så. 0 Siter
mariamamma Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Så herlig! Når fikk du de? Har ikke fått en krone enda jeg......... Kanskje de kommer med junilønning? 0 Siter
Gyda Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Så herlig! Når fikk du de? Har ikke fått en krone enda jeg......... Kanskje de kommer med junilønning? Vi har fast utbetaling for feriepenger 10. juni. Og da ble det den 9. i år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.