Gå til innhold

hvor mye har dere tatt ut i kash i forhold til mulig bankstreik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det hadde vært krise. Ikke var det lett å få ut penger i dag heller. Fra Grønland til Grünerløkka var alle minibanker tomme bortsett fra 7/11 i Torvgata.

Jeg tok ut penger på 7/11 her i sta... Lang kø, men nok penger til meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Streiken blir ikke langvarig. Det blir sikkert ikke streik i det hele tatt. Har sikkert under 20 kr i pengboka. Ikke gidder jeg springe i minibanken heller pga en mikroskpisk sjanse for streik. Skulle det skje, får jeg heller plyndre sparebøssene til ungene, hehe.

Skrevet

Forresten, bankstreiken har vært i gang en god stund, den. Det som nå er aktuelt, er lock-out, dvs at de som ikke er tatt ut i streik blir utestengt fra arbeidsplassen. Det er DET som evt lammer banksystemet.

Ja, vi vet. Vi skriver om at det er lockout i alle trådene som omhandler denne saken - men vi forenkler bare. :o)

Skrevet

Jeg tok ut penger på 7/11 her i sta... Lang kø, men nok penger til meg :-)

Da har de sikkert fyllt opp for den var tom i dag morges.

Skrevet

jeg tok ut fem hundre, og har to hundre liggende fra før. ypperlig anledning til å spare litt ;)

Skrevet

Tok ut noe mer enn jeg pleier. Fikk alt i 100 og 200 sedler, så minibanken var nok tom for store sedler.

Får håpe at en ev. streik er over til vi får lønn/feriepenger/skattepenger senere i måneden.

Gjest burde hyre en stund
Skrevet

11.000 + full tank på bil, båt og motorsykkel.

Skrevet

Ikke en krone i kontanter. Streiken kommer til å vare i max 24 timer før det blir enighet eller tvungen lønnsnemnd.

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne annet enn at denne streiken blir av kort varighet. Har omtrent like mye i lommeboka som jeg pleier å ha til vanlig.

Skrevet

Jeg tok ut 4 store jeg - føler meg litt teit....)

Gjest den ekte noor
Skrevet

0,-

Har pasta og øl. Kan leve lenge på det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

0,-

Har pasta og øl. Kan leve lenge på det.

Jeg skulle egentlig ta ut 1000 kroner, men jeg følte meg så dum der jeg sto og så alle de foran meg ta ut bunkevis med penger, at jeg økte beløpet til 2000.

ikke fast nick
Skrevet

Har ikke tatt ut noe i det hele tatt. Har nok cash liggende fra før så jeg klarer meg ei ukes tid. Så lenge varer nok ikke streiken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...