Gå til innhold

Det er deres feil!

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg ikke får gjort noe i kveld! Jeg skulle ryddet og vasket og forberedt til fotografering for annonsering på tirsdag, men hva gjør jeg? Sitter her på dol...

Det er deres feil altså. Bare så dere vet det. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he, he...

Ligner du ørlite grann på meg, så sitter du faktisk nå og finner på jævlig dumme unnskyldninger til ikke å gjøre en dritt...know the feeling :)

Mvh.

Skrevet

Så da kan vi se langt etter å få noe av overskuddet av salget, da (for det blir vel lite så lenge du ikke får stelt i stand).

Skrevet

Tja, det er alltid DOL sin feil når jeg ikke får gjort noe på kveldene.

Hmm dette var vel nettopp grunnen til at jeg sluttet å frekventere her for så og så mange år siden ;)

Skrevet

Så da kan vi se langt etter å få noe av overskuddet av salget, da (for det blir vel lite så lenge du ikke får stelt i stand).

*Hehe* Har skrubbet og vasket underskapene på kjøkkenet både inni og utenpå, ventilatorskapet (det var ikke lite fett du!) og døra til vaskerommet (den er mellom komfyren og kjøkkenbenken). Bare jeg får ferdig overskapene nå så er det verste og feiteste unnagjort i alle fall.

Heldigvis er det "bare" fotografering nå på tirsdag. Visningen er neste uke igjen og heldigvis har jeg helt fri fra både jobb, barn og mann neste helg! Så da skal jeg bruke hele helga på siste finpuss før visning.

hare1365380455
Skrevet

Men er det ikke godt med en pause?:)

Skrevet

*Hehe* Har skrubbet og vasket underskapene på kjøkkenet både inni og utenpå, ventilatorskapet (det var ikke lite fett du!) og døra til vaskerommet (den er mellom komfyren og kjøkkenbenken). Bare jeg får ferdig overskapene nå så er det verste og feiteste unnagjort i alle fall.

Heldigvis er det "bare" fotografering nå på tirsdag. Visningen er neste uke igjen og heldigvis har jeg helt fri fra både jobb, barn og mann neste helg! Så da skal jeg bruke hele helga på siste finpuss før visning.

Det virker som om du har full kontroll!

Du får legge ut lenke på msn når annonsen kommer på nettet.

Skrevet

Det virker som om du har full kontroll!

Du får legge ut lenke på msn når annonsen kommer på nettet.

I morra skal vi (søstrene mine, de andre to sine kjærester og mine to unger!) på befaring på hytta vi holder på å kjøpe og da går nok hele dagen. Passa temmelig dårlig kan man si!

Søndag har jeg bursdag, men jeg tror det blir bare en liiiten feiring med meg og ungene og så får jeg ta det igjen siden. Kanskje.

Skrevet

I morra skal vi (søstrene mine, de andre to sine kjærester og mine to unger!) på befaring på hytta vi holder på å kjøpe og da går nok hele dagen. Passa temmelig dårlig kan man si!

Søndag har jeg bursdag, men jeg tror det blir bare en liiiten feiring med meg og ungene og så får jeg ta det igjen siden. Kanskje.

Du får invitere søstrene dine med maker på dugnad søndag. Si at det er det du ønsker deg i bursdagsgave.

Og så blir det litt kake og kaffe etterpå.

Jeg har forresten en god venninne som har bursdag på samme dag som deg. Kult!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...