Gå til innhold

Kan ikke se stillinga! (Fotball-VM)

Anbefalte innlegg

Gjest Snøhette
Skrevet

Alle TV-sendinger fra fotballkamper har alltid stillingsteller øverst i venstre hjørne, men under VM-kampene vises de ikke hos oss. Skikkelig irriterende når jeg svitsjer litt og vil oppdatere meg. Det er ingenting i veien med TV-bildet, det har jeg undersøkt.

Kan dere se resultatet?

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

NRK leser på dol og besvarte spørsmålet ditt ganske umiddelbart.

Det kaller jeg service! :)

Men jeg synes kanskje kommentatorene burde oppdatere oss. I hvert fall mot slutten av kampene. Det er småirriterende å ikke vite hvor lang tid det faktisk er igjen.

fuji1365380447
Skrevet

Nei, slik er det hos oss også.

Kan det ha noe med å gjøre at de har lagt om til å passe til alle de nye brede skjermene?

Vet ikke jeg, men ser ikke kantnene...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, slik er det hos oss også.

Kan det ha noe med å gjøre at de har lagt om til å passe til alle de nye brede skjermene?

Vet ikke jeg, men ser ikke kantnene...

Nei, det er på grunn av streiken i NRK.

Vi fikk beskjed om det under Polen - Ecuador - like etter at Snøhette skrev sitt innlegg. Arne Scheie er sikkert skapdoler.

Skrevet

Vi så jo ikke hvem som spillte heller. Satte på TV like før Tyskland fikk sitt andre mål. Fotball-VM interesserer meg dessuten fint lite, da Norge jo ikke er kvalifisert. Da ser jeg heller på Brann...

Gjest dilly
Skrevet

Vi så jo ikke hvem som spillte heller. Satte på TV like før Tyskland fikk sitt andre mål. Fotball-VM interesserer meg dessuten fint lite, da Norge jo ikke er kvalifisert. Da ser jeg heller på Brann...

Brannfan? Det er bra. De vinner serien i år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...