camulen Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Er den ikke i funkjson nå?? Jeg prøver å betale regninger, men får enten beskjed om at det er "feil" eller at "tjenesten ikke er tilgjengelig for øyeblikket". Trodde ikke det skulle bli streik før på mandag... 0 Siter
Gyda Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Hvilken nettbank? Min (Skandiabanken) virker i alle fall. Den sluker mine regninger som bare det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Leste på en eller annen nettavis tidligere i dag at pågangen var enorm i enkelte nettbanker, og at de derfor hadde problemer. Lurer på om det var Sparebanken NOR? Husker ikke helt. Nordea og Landkreditt funker i hvert fall fint. 0 Siter
fresja Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Sparebanken Vest funker, betalte i sted. En venninne leste på Internett at i noen nettbanker måtte man registrere betalingene før kl. 10.00 i morges. 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 DNB Nor funka fint tidligere i kveld (for et par timer siden..) 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 I min bank (dnbnor) er siste frist for å betale regninger før helgen fredag klokken 1200. Dermed er denne nettbanken i praksis "stengt" allerede på grunn av konflikten. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg fikk betalt regningene men e-fakturatjenesten virket ikke. Jeg har Sparebank1. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.