Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den ikke i funkjson nå?? Jeg prøver å betale regninger, men får enten beskjed om at det er "feil" eller at "tjenesten ikke er tilgjengelig for øyeblikket". Trodde ikke det skulle bli streik før på mandag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken nettbank? Min (Skandiabanken) virker i alle fall. Den sluker mine regninger som bare det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Leste på en eller annen nettavis tidligere i dag at pågangen var enorm i enkelte nettbanker, og at de derfor hadde problemer.

Lurer på om det var Sparebanken NOR? Husker ikke helt.

Nordea og Landkreditt funker i hvert fall fint.

Skrevet

Sparebanken Vest funker, betalte i sted. En venninne leste på Internett at i noen nettbanker måtte man registrere betalingene før kl. 10.00 i morges.

Tweetybilla
Skrevet

DNB Nor funka fint tidligere i kveld (for et par timer siden..)

Skrevet

I min bank (dnbnor) er siste frist for å betale regninger før helgen fredag klokken 1200. Dermed er denne nettbanken i praksis "stengt" allerede på grunn av konflikten.

Skrevet

Jeg fikk betalt regningene men e-fakturatjenesten virket ikke. Jeg har Sparebank1.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...