Gå til innhold

Ankellenke?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er det ut med ankellenke eller? Fikk så lyst til å gå med det i dag siden jeg gikk med capribukse og greier, men jeg turte ikke i tilfelle det ser helt dumt ut. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

32

• DarkPink

16

• flisa

5

• Mary Poppins

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes det er sexy, og så lenge jeg liker noe blåser jeg en lang marsj i om det er in eller ut.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Er det NOE som er ut nå om dagen da? Syns folk går med akkurat det dem vil jeg. hehe.

Og ankellenke er feminint og vakkert, (så lenge du har kommet over blåtone-stadiet på beina). Har sett folk med perle-lenker, sølv/gull, og også sånne lær-reimer rundt ankelen. Så jeg tror du trygt kan iføre deg akkurat det du har lyst til. =)

En veninne av meg bruker ankellenker hvert år, og i år hamstret hun ikke mindre enn 3 stk på gullsmeden før "sesongstart" .;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er det NOE som er ut nå om dagen da? Syns folk går med akkurat det dem vil jeg. hehe.

Og ankellenke er feminint og vakkert, (så lenge du har kommet over blåtone-stadiet på beina). Har sett folk med perle-lenker, sølv/gull, og også sånne lær-reimer rundt ankelen. Så jeg tror du trygt kan iføre deg akkurat det du har lyst til. =)

En veninne av meg bruker ankellenker hvert år, og i år hamstret hun ikke mindre enn 3 stk på gullsmeden før "sesongstart" .;)

Hvordan skal jeg komme over blåtonestadiet når det ikke er sol? :)

Tror jeg går med ankellenke likevel jeg, synes det er søtt! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg synes det er sexy, og så lenge jeg liker noe blåser jeg en lang marsj i om det er in eller ut.

Ja, man bør jo egentlig tenke slik. Visste ikke om folk syntes det var blodharry eller ei. :)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Hvordan skal jeg komme over blåtonestadiet når det ikke er sol? :)

Tror jeg går med ankellenke likevel jeg, synes det er søtt! :)

Ett ord: s o l a r i u m ! =)

20 minutter et par-tre ganger i uka et par uker... så er du der.

Eller kanskje et par andre (falske) tips: selvbruningskrem/spray/tabletter. :)

Ankellenke kan du vel bruke for det om det er blåtone, men det er lekrere med litt hudfarge under! ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ett ord: s o l a r i u m ! =)

20 minutter et par-tre ganger i uka et par uker... så er du der.

Eller kanskje et par andre (falske) tips: selvbruningskrem/spray/tabletter. :)

Ankellenke kan du vel bruke for det om det er blåtone, men det er lekrere med litt hudfarge under! ;)

Solarium er så kjedelig og selvbruning blir bare klissete og farger av. Nei, får heller være bleik da. :)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Solarium er så kjedelig og selvbruning blir bare klissete og farger av. Nei, får heller være bleik da. :)

Jesss.. det kommer jo etter hvert.

Akkurat det å ligge der går fint for meg, nyter varmen og drømmer meg laangt vekk... Men jeg tok solarium i går - og holdt på å ikke klare å komme meg ut av det etterpå, ryggen streiket fullstendig. Ikke noe for meg heller med andre ord. :(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg driter i hva andre måtte synes og hva som er "inn", og går nesten alltid med ankellenke når jeg er på byen.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Jeg driter i hva andre måtte synes og hva som er "inn", og går nesten alltid med ankellenke når jeg er på byen.

..bare da? Som for å pynte deg?

Når jeg bruker ankellenke har jeg den på mer eller mindre døgnet rundt.. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Gid, så lekkert. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jesss.. det kommer jo etter hvert.

Akkurat det å ligge der går fint for meg, nyter varmen og drømmer meg laangt vekk... Men jeg tok solarium i går - og holdt på å ikke klare å komme meg ut av det etterpå, ryggen streiket fullstendig. Ikke noe for meg heller med andre ord. :(

Nei, de er litt harde å ligge på de solariene. Har da tatt sol noen ganger, men det blir til at jeg er flink i en uke eller to, så bare slutter jeg fordi det er så kjedelig (og dyrt).

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gid, så lekkert. :)

Du kan i hvert fall trygt dra på deg ankellenke. Det er ingen gutter som ser så langt ned uansett. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du kan i hvert fall trygt dra på deg ankellenke. Det er ingen gutter som ser så langt ned uansett. :)

Du mener jeg bør kjøre boobisene så langt opp i ansiktet på dem at de ikke klarer å se anklene? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du mener jeg bør kjøre boobisene så langt opp i ansiktet på dem at de ikke klarer å se anklene? :)

Jupp. Bruk tæip og en skikkelig tight bh - et par nummer for liten. :)

Så enkle er vi faen meg etter en sixpack. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jupp. Bruk tæip og en skikkelig tight bh - et par nummer for liten. :)

Så enkle er vi faen meg etter en sixpack. :)

Hm, da har jeg altså to nye triks i bakhånd: Enorm cleveage og reklamere for manglende brekningsrefleks. :)

Utrolig hva man lærer på dol!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hm, da har jeg altså to nye triks i bakhånd: Enorm cleveage og reklamere for manglende brekningsrefleks. :)

Utrolig hva man lærer på dol!

Manglende brekningsrefleks? Det er ikke mitt tips. Jeg vet ikke engang hva det betyr. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Manglende brekningsrefleks? Det er ikke mitt tips. Jeg vet ikke engang hva det betyr. :)

Nei, det tipset fikk jeg av mrxx. Han mente det var et bra sjekketriks. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det tipset fikk jeg av mrxx. Han mente det var et bra sjekketriks. :)

Men hva betyr det?

Skrevet

At man kan suge dyyyypt vel! Nå skuffer du, sdd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...