Gå til innhold

Ankellenke?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

At man kan suge dyyyypt vel! Nå skuffer du, sdd.

Hehe, ah... Hvordan gjør man det? Stikker innom 7-11 og kjøper en pølse man kjører så langt ned som mulig mens man står og henger borte ved baren?

Nei, denne mrxx er en kåt jævel. Og når det kommer fra meg er det faen meg ille. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

32

• DarkPink

16

• flisa

5

• Mary Poppins

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men hva betyr det?

DarkPink forklarte det for meg. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Mora mi på 62 år bruker i alle fall det :D

Da må det jo være siste mote! ;)

Skrevet

Hehe, ah... Hvordan gjør man det? Stikker innom 7-11 og kjøper en pølse man kjører så langt ned som mulig mens man står og henger borte ved baren?

Nei, denne mrxx er en kåt jævel. Og når det kommer fra meg er det faen meg ille. :)

Neinei. Man bare lener seg mot den utkårede, puster varmt i øret hans, og hvisker: jeg har ikke brekningsrefleks...". Avsluttes gjerne med et bitt i øreflippen, og et frekt, men gud så sexy lite smil.

ShitDiddelyDo
Skrevet

DarkPink forklarte det for meg. :)

Jeg må være helt ute av trening som ikke tok den der umiddelbart.

Men jeg forstår fortsatt ikke poenget, ei heller hvordan du skal demonstrere dine manglende brekningsegenskaper uten å se ut som en forbanna idiot. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Neinei. Man bare lener seg mot den utkårede, puster varmt i øret hans, og hvisker: jeg har ikke brekningsrefleks...". Avsluttes gjerne med et bitt i øreflippen, og et frekt, men gud så sexy lite smil.

Ah. Det hadde i hvert fall funka bedre enn pølsa.

Men dere jenter har det for lett. Dere kan gå bort til en hvilken som helst gutt, tiske et eller annen om puling inn i hans øre, og 90 % av oss er med dere umiddelbart hvis dere ser sånn halvveis ut som folk. Ser dere ikke sånn halvveis ut som folk er det kun 85 % som blir med likevel.

Nei, dere jenter har det for enkelt. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg må være helt ute av trening som ikke tok den der umiddelbart.

Men jeg forstår fortsatt ikke poenget, ei heller hvordan du skal demonstrere dine manglende brekningsegenskaper uten å se ut som en forbanna idiot. :)

Hihi. Igjen hadde DarkPink en fantastisk situasjonsbeskrivelse. :)

Skrevet

Ah. Det hadde i hvert fall funka bedre enn pølsa.

Men dere jenter har det for lett. Dere kan gå bort til en hvilken som helst gutt, tiske et eller annen om puling inn i hans øre, og 90 % av oss er med dere umiddelbart hvis dere ser sånn halvveis ut som folk. Ser dere ikke sånn halvveis ut som folk er det kun 85 % som blir med likevel.

Nei, dere jenter har det for enkelt. :)

Tell me about it =p

Men til gjengjeld kan dere bare si jeg elsker deg, og saa har dere dame livet ut. Vi jenter derimot, har jævlig vanskelig for å få dere til å ringe dagen etterpå, svare på tekstmeldingene, fortelle oss sannheten, osv..

Så det kommer an på om man vil leve på one night stands resten av livet eller om man vil ha et forhold når alt kommer til alt.

Skrevet

Hehe. Du får sifra om jeg skal pelle meg ut av samtalen deres =p

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tell me about it =p

Men til gjengjeld kan dere bare si jeg elsker deg, og saa har dere dame livet ut. Vi jenter derimot, har jævlig vanskelig for å få dere til å ringe dagen etterpå, svare på tekstmeldingene, fortelle oss sannheten, osv..

Så det kommer an på om man vil leve på one night stands resten av livet eller om man vil ha et forhold når alt kommer til alt.

Joa, det har du nok rett i. ONS er generelt et dårlig utgangspunkt for et forhold. Tror (eller jeg vet...) at svært mange gutter anser dem som blir med på sex etter en 30 minutters samtale som uegna til noe mer enn litt moro, men jeg tror også (eller vet også der...) at vi raskt antar at jenta vi har ONS med ikke er ute etter noe mer hun heller, og at det vitner om absurde tilstander eller ren og skjær desperasjon hvis jenta går og venter på den sms-en som aldri kommer.

Så jeg ville nok grepet det annerledes an hvis jeg var jente og det var et forhold jeg var ute etter.

For det er vel alltid jenta som tar kontakt? Jeg har aldri opplevd at jeg har tatt kontakt i hvert fall, og jeg har kun opplevd småirritasjon de gangene jentene har pest meg på sms.

Men selv om jeg ikke akkurat er en dreven ons-er for tiden er det mange år siden jeg lærte å levere ut telefonnummeret mitt med en troverdig tvist. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jupp, den var fin den. Nesten så jeg ble heit. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jupp, den var fin den. Nesten så jeg ble heit. :)

Ja. *gisper etter pusten* ;)

Det var som om jeg skulle sagt det sjøl. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe. Du får sifra om jeg skal pelle meg ut av samtalen deres =p

Ja, husj, ut med deg. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja. *gisper etter pusten* ;)

Det var som om jeg skulle sagt det sjøl. :)

Du - jeg må spørre.

Har du hatt et annet nick her tidligere? Av en eller annen grunn innbiller jeg meg det. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du - jeg må spørre.

Har du hatt et annet nick her tidligere? Av en eller annen grunn innbiller jeg meg det. :)

Hm, svært så mange som lurer på det for tida... ;)

Gjetter du det, så skal jeg si det. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hm, svært så mange som lurer på det for tida... ;)

Gjetter du det, så skal jeg si det. :)

Hehe, nei, jeg vet faktisk ikke - men du er alt for husvarm til å være helt ny. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, nei, jeg vet faktisk ikke - men du er alt for husvarm til å være helt ny. :)

Hehe... Er vel kanskje det. :) Går vel ikke så lang tid før noen finner ut hvem jeg er likevel, så litt hemmelighetsfull kan jeg jo være. ;)

Skrevet

Da må det jo være siste mote! ;)

Ja - ho er sprek, mora mi :)

En gang var det en som ba meg med på kino -og jeg turte ikke si til han at jeg hadde sett filmen før - så jeg sovna. Flaut. Han ble sint, og sa; "Faen, jeg skulle bedt med meg mora di i stedet -ho var jo pen og!"

Det var tøft for en 13-åring å høre - om sin "gamle mor" på 31

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe... Er vel kanskje det. :) Går vel ikke så lang tid før noen finner ut hvem jeg er likevel, så litt hemmelighetsfull kan jeg jo være. ;)

Hvor gammel er du sånn cirkus, og hvor i landet er du sånn cirkus fra?

Jeg trenger noen hint for å kunne gjette! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...