Gå til innhold

Ankellenke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joa, det har du nok rett i. ONS er generelt et dårlig utgangspunkt for et forhold. Tror (eller jeg vet...) at svært mange gutter anser dem som blir med på sex etter en 30 minutters samtale som uegna til noe mer enn litt moro, men jeg tror også (eller vet også der...) at vi raskt antar at jenta vi har ONS med ikke er ute etter noe mer hun heller, og at det vitner om absurde tilstander eller ren og skjær desperasjon hvis jenta går og venter på den sms-en som aldri kommer.

Så jeg ville nok grepet det annerledes an hvis jeg var jente og det var et forhold jeg var ute etter.

For det er vel alltid jenta som tar kontakt? Jeg har aldri opplevd at jeg har tatt kontakt i hvert fall, og jeg har kun opplevd småirritasjon de gangene jentene har pest meg på sms.

Men selv om jeg ikke akkurat er en dreven ons-er for tiden er det mange år siden jeg lærte å levere ut telefonnummeret mitt med en troverdig tvist. :)

Nei, jeg forventer ikke noe mer kontakt etter en ons. Jeg er ikke sånn som på film, at jeg ringer og ringer dagen etterpå og bare: hva? hvorfor ringer han ikke, han sa jo at han elsket meg! =p

Faktisk har jeg i det siste opplevd det motsatte, at mennene har bedt om nummer osv. Vet ikke bare om det er en umoden måte å få jenta ut døra på i australia, men.

Så er det et par, få ganger jeg har møtt noen som jeg gjerne skulle gått til dypere bekjentskap med. Men det skjer aldri at de ikke har prøvt å få meg til sengs samme kvelden. Og jeg tenker at når jeg vil noe mer, så må jeg ikke hoppe til køys første natta, men da blir de alltid irriterte og det blir dårlig/pinlig stemning osv. Og ja, jeg vet at da er de ikke noe å samle på osv uansett, men jeg treffer jo aldri noen av de som er noe å samle på!! Så da hjelper det fint lite at vi har lett for å få sex.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

32

• DarkPink

16

• flisa

5

• Mary Poppins

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja - ho er sprek, mora mi :)

En gang var det en som ba meg med på kino -og jeg turte ikke si til han at jeg hadde sett filmen før - så jeg sovna. Flaut. Han ble sint, og sa; "Faen, jeg skulle bedt med meg mora di i stedet -ho var jo pen og!"

Det var tøft for en 13-åring å høre - om sin "gamle mor" på 31

Haha! Ja den svei, tenker jeg. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvor gammel er du sånn cirkus, og hvor i landet er du sånn cirkus fra?

Jeg trenger noen hint for å kunne gjette! :)

Du skal få ett hint: En gang sa du at jeg hadde veldig vakre øyne. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg forventer ikke noe mer kontakt etter en ons. Jeg er ikke sånn som på film, at jeg ringer og ringer dagen etterpå og bare: hva? hvorfor ringer han ikke, han sa jo at han elsket meg! =p

Faktisk har jeg i det siste opplevd det motsatte, at mennene har bedt om nummer osv. Vet ikke bare om det er en umoden måte å få jenta ut døra på i australia, men.

Så er det et par, få ganger jeg har møtt noen som jeg gjerne skulle gått til dypere bekjentskap med. Men det skjer aldri at de ikke har prøvt å få meg til sengs samme kvelden. Og jeg tenker at når jeg vil noe mer, så må jeg ikke hoppe til køys første natta, men da blir de alltid irriterte og det blir dårlig/pinlig stemning osv. Og ja, jeg vet at da er de ikke noe å samle på osv uansett, men jeg treffer jo aldri noen av de som er noe å samle på!! Så da hjelper det fint lite at vi har lett for å få sex.

Nei, du har sikkert rett i at det blir feil uansett hva du gjør. Møter man en jente på byen og finner samtalen er det jo gjerne med noe i bakhodet - og det er ikke kun en hyggelig samtale.

Sånn sett blir det jo feil uansett. Blir du ikke med fyren finner han seg en annen, og blir du med er du ikke giftemateriale...

Men har du - helt seriøst - hørt "jeg elsker deg" på et ons?

I en sånn situasjon hadde jeg trodde dama var klin gæærn og løpt fort som faen, for jeg hadde ikke engang tatt sjansen på å sove med en så ustabil jente. Hvem veit hva de kan finne på å gjøre med en saks mens du sover...

Skrevet

Ja - ho er sprek, mora mi :)

En gang var det en som ba meg med på kino -og jeg turte ikke si til han at jeg hadde sett filmen før - så jeg sovna. Flaut. Han ble sint, og sa; "Faen, jeg skulle bedt med meg mora di i stedet -ho var jo pen og!"

Det var tøft for en 13-åring å høre - om sin "gamle mor" på 31

Og hvor gammel var denna karen?

Skrevet

Ja. *gisper etter pusten* ;)

Det var som om jeg skulle sagt det sjøl. :)

Bare å sifra om dere vil ha mer =p

Skrevet

Ah. Det hadde i hvert fall funka bedre enn pølsa.

Men dere jenter har det for lett. Dere kan gå bort til en hvilken som helst gutt, tiske et eller annen om puling inn i hans øre, og 90 % av oss er med dere umiddelbart hvis dere ser sånn halvveis ut som folk. Ser dere ikke sånn halvveis ut som folk er det kun 85 % som blir med likevel.

Nei, dere jenter har det for enkelt. :)

Akkurat det der skjønner jeg ikke.

Har en kollega som ikke ser ut i måneskinn, ikke i dagslys heller for den saks skyld.

Hun er VELDIG overvektig, har ufattelig stygt langt hår, kler seg som en punker og svetter godt og ille.

Hun går opp til hvem enn slags fyr det måtte være, og spør om "de skal pule".

Ja sier mannfolka, stikker inn på dassene og slikker HENNE.

Og har seg.

Og mannfolka ser ikke ut som noen takras!

Jeg bare måper.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du skal få ett hint: En gang sa du at jeg hadde veldig vakre øyne. :)

Hmmm, var det ikke Flisa som sa det? Du er ikke Flisa. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bare å sifra om dere vil ha mer =p

Da tror jeg vinduene dugger ned her. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hmmm, var det ikke Flisa som sa det? Du er ikke Flisa. :)

Neeeeei! :)

Det var på det berømte øyegalleriet. Men forbokstaven var riktig. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Akkurat det der skjønner jeg ikke.

Har en kollega som ikke ser ut i måneskinn, ikke i dagslys heller for den saks skyld.

Hun er VELDIG overvektig, har ufattelig stygt langt hår, kler seg som en punker og svetter godt og ille.

Hun går opp til hvem enn slags fyr det måtte være, og spør om "de skal pule".

Ja sier mannfolka, stikker inn på dassene og slikker HENNE.

Og har seg.

Og mannfolka ser ikke ut som noen takras!

Jeg bare måper.

Ikke spør meg. Men så enkle er mange menn.

Jeg fatter ikke hva det er jeg heller, men jeg tror nok enkelte - ok - hold deg fast for det her blir stygt og er ikke mine personlige meninger - lever etter motto om at "det er fitte på grisen også".

Det må være fint å være jente hvis man er kåt og ikke har noen å ha sex med. :)

Skrevet

Nei, du har sikkert rett i at det blir feil uansett hva du gjør. Møter man en jente på byen og finner samtalen er det jo gjerne med noe i bakhodet - og det er ikke kun en hyggelig samtale.

Sånn sett blir det jo feil uansett. Blir du ikke med fyren finner han seg en annen, og blir du med er du ikke giftemateriale...

Men har du - helt seriøst - hørt "jeg elsker deg" på et ons?

I en sånn situasjon hadde jeg trodde dama var klin gæærn og løpt fort som faen, for jeg hadde ikke engang tatt sjansen på å sove med en så ustabil jente. Hvem veit hva de kan finne på å gjøre med en saks mens du sover...

Ikke sant? Jeg har for første gang på lenge så utrolig lyst på et skikkelig forhold. Men til mer lyst man har på det, til vanskeligere blir det å få det også.

Hehe, neinei, elsker deg, det er bare sånn det er på film. De sier hva som helst for å få henne til sengs, og hun blir med og tror de skal gifte seg etterpå liksom.

Men det er flere ganger de har bedt om nummer, en som visste hvor jeg bodde sendte blomster, ösv. En som kjørte meg hjem sa "åja, vi kunne kjørt der så hadde det godt kjappere, men da vet jeg det til neste gang!" Men det er mulig de bare har trodd at de har funnet en fuckbuddie da, ikke vet jeg. Jeg har ihvertfall måttet fortelle dem at unnskyld meg, men i min verden er one night stands bare ONCE.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Neeeeei! :)

Det var på det berømte øyegalleriet. Men forbokstaven var riktig. :)

Jeg forsøkte å jukse. Søkte på "veldig vakre øyne" og fant akkurat den tråden, men tråden var så jævla lang at jeg ikke orket å sjekke gjennom.

Men hvis forbokstaven stemmer skal jeg forsøke igjen. Hvis ikke du vil spare meg for jobben. :)

Skrevet

Og hvor gammel var denna karen?

Han var sikkert 18 - han kjørte bil :)

Mary Poppins
Skrevet

Hm, svært så mange som lurer på det for tida... ;)

Gjetter du det, så skal jeg si det. :)

Jeg synes også du virker veldig "kjent" og har tenkt mange ganger på hvem du kan være..

hmm kan du gi et hint? *smiler pent* :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke sant? Jeg har for første gang på lenge så utrolig lyst på et skikkelig forhold. Men til mer lyst man har på det, til vanskeligere blir det å få det også.

Hehe, neinei, elsker deg, det er bare sånn det er på film. De sier hva som helst for å få henne til sengs, og hun blir med og tror de skal gifte seg etterpå liksom.

Men det er flere ganger de har bedt om nummer, en som visste hvor jeg bodde sendte blomster, ösv. En som kjørte meg hjem sa "åja, vi kunne kjørt der så hadde det godt kjappere, men da vet jeg det til neste gang!" Men det er mulig de bare har trodd at de har funnet en fuckbuddie da, ikke vet jeg. Jeg har ihvertfall måttet fortelle dem at unnskyld meg, men i min verden er one night stands bare ONCE.

Tja, det er nok enklere å få en fuckbuddie enn enn kjæreste, ja. Finner stort sett bare sånne selv. Duger ikke til noe mer. :)

Neida, jeg er ikke så veldig interessert i så mye mer, tror jeg, i hvert fall ikke nå - av en eller annen grunn. Blir skremt mer og mer for hver gang jeg får meg kjæreste. :)

Skrevet

Han var sikkert 18 - han kjørte bil :)

Hehe. Jeg hadde ikke fått godt på kino med en som kjørte bil som 13-åring.. Jeg kunne ikke komme opp med en eneste alder hvor det hadde vert ok å være sammen med både en 13-åring og en 31-åring, uten at det hadde kunne kommet på Oprah =p Men så har jeg inntrykk av at din Larkinsfamilie ikke er helt som andre familier =)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg forsøkte å jukse. Søkte på "veldig vakre øyne" og fant akkurat den tråden, men tråden var så jævla lang at jeg ikke orket å sjekke gjennom.

Men hvis forbokstaven stemmer skal jeg forsøke igjen. Hvis ikke du vil spare meg for jobben. :)

Dæven, må jeg gjøre alt for deg eller?

Men jeg fant det til slutt. :)

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2783652

*kremt* selvskryt *kremt*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg synes også du virker veldig "kjent" og har tenkt mange ganger på hvem du kan være..

hmm kan du gi et hint? *smiler pent* :)

SDD finner det ut nå, så bare vent i to minutter så er jeg outet. ;)

Mary Poppins
Skrevet

Hm, svært så mange som lurer på det for tida... ;)

Gjetter du det, så skal jeg si det. :)

jeg tror kanskje jeg vet du hvem du er nå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...