Gå til innhold

Ankellenke?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, DET har jeg iallfall ikke gjort. Holder meg til DOL, jeg.

Hva var det som sto i det innlegget, da?

Det var den kommentaren til Patrick Swayze jeg husker du refererte til her umiddelbart etter at noen hadde skrevet den samme på Aftenposten. :)

Men den kommentaren er jo så hinsides at det bare skulle mangle at noe andre også syntes den var ekstremt dum. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

32

• DarkPink

16

• flisa

5

• Mary Poppins

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var den kommentaren til Patrick Swayze jeg husker du refererte til her umiddelbart etter at noen hadde skrevet den samme på Aftenposten. :)

Men den kommentaren er jo så hinsides at det bare skulle mangle at noe andre også syntes den var ekstremt dum. :)

Hehe, ja. Det er vel opplest og vedtatt at den er ganske cheesy. Jeg kan ikke huske å ha skrevet noe innlegg om det her, men det kan det godt tenkes at jeg har gjort. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg hadde et slikt forhold nå i Australia. Lissomkjærester hver gang vi møtte på hverandre, og så lite eller ingen kontakt frem til neste fest vi møtte på hverandre. Jeg fulgte alle regler og laget ingen scener, men egentlig så var jeg veldig forelsket i ham, og er det vel egentlig fortsatt. Kanskje du har hatt noen beundrere uten at du visste det...

Man vet jo aldri, men vi har jo gjerne hatt en liten deal om at vi - hvis sterke følelser oppsto (jeg mener, litt glad-i-deg-følelser blir det jo, selv om man ikke er ute etter noe mer, for med denne typen forhold blir man jo gode venner - i det minste - hvis ikke hadde det jo i hvert fall ikke funka - man må jo like hverandre) - skulle fortelle den andre parten om det for å unngå nettopp den typen gruff Ali kaffe ikke kan kurere.

Men jeg har ikke hatt så jævla mange sånne. En del korte, der gruff i enkelte tilfeller nok har oppstått, og et par over tid hvor jeg ikke har følelsen av at den slags har oppstått.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, ja. Det er vel opplest og vedtatt at den er ganske cheesy. Jeg kan ikke huske å ha skrevet noe innlegg om det her, men det kan det godt tenkes at jeg har gjort. :)

Jeg er ganske sikker på at du har gjort det, for jeg fikk i hvert fall med det inntrykk av at du liker film veldig godt, og sånt registrerer naturligvis et filmvrak som meg. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at du har gjort det, for jeg fikk i hvert fall med det inntrykk av at du liker film veldig godt, og sånt registrerer naturligvis et filmvrak som meg. :)

Ja, kom i mine armer, kjære filmvenn. *skvisje boobies* ;)

Jeg er nok litt av en filmgalning, ja. Har du forresten sett den musikkvideoen noen har laget av klipp fra Nattsvermeren? Digger den altså, Nattsvermeren er jo en av mine desiderte favorittfilmer. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, kom i mine armer, kjære filmvenn. *skvisje boobies* ;)

Jeg er nok litt av en filmgalning, ja. Har du forresten sett den musikkvideoen noen har laget av klipp fra Nattsvermeren? Digger den altså, Nattsvermeren er jo en av mine desiderte favorittfilmer. :)

Nei, tror ikke jeg har sett noen nattsvermervideo.

Men filmen er råbra! Synd oppfølgerne (og re-maken av den før) er latterlige. :)

Det filmen står seg godt alene uten oppfølgere, men en suksess som det der må jo medføre flere filmer.

Skrevet

Man vet jo aldri, men vi har jo gjerne hatt en liten deal om at vi - hvis sterke følelser oppsto (jeg mener, litt glad-i-deg-følelser blir det jo, selv om man ikke er ute etter noe mer, for med denne typen forhold blir man jo gode venner - i det minste - hvis ikke hadde det jo i hvert fall ikke funka - man må jo like hverandre) - skulle fortelle den andre parten om det for å unngå nettopp den typen gruff Ali kaffe ikke kan kurere.

Men jeg har ikke hatt så jævla mange sånne. En del korte, der gruff i enkelte tilfeller nok har oppstått, og et par over tid hvor jeg ikke har følelsen av at den slags har oppstått.

Mhm. Man skulle hatt en merkelapp på seg hvor man stod klassifisert nøyaktig hva man var ute etter. Ons, fuckbuddy, forhold.. så hadde det blitt litt lettere å finne den "noen som passer for meg" =)

Men nå er det natta fra denne kanten!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, tror ikke jeg har sett noen nattsvermervideo.

Men filmen er råbra! Synd oppfølgerne (og re-maken av den før) er latterlige. :)

Det filmen står seg godt alene uten oppfølgere, men en suksess som det der må jo medføre flere filmer.

Ja, sukk. Ingen av oppfølgerne eller prequelene (hva er norsk ord for det?) når Nattsvermeren til tåneglene en gang. Og Julianne Moore som Clarice blir jo bare helt feil. :P

Se videoen her:

http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2650242?htv=12

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, sukk. Ingen av oppfølgerne eller prequelene (hva er norsk ord for det?) når Nattsvermeren til tåneglene en gang. Og Julianne Moore som Clarice blir jo bare helt feil. :P

Se videoen her:

http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2650242?htv=12

Får ikke sett den fra denne maskinen, men skal se den så fort jeg sitter ved en annen. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mhm. Man skulle hatt en merkelapp på seg hvor man stod klassifisert nøyaktig hva man var ute etter. Ons, fuckbuddy, forhold.. så hadde det blitt litt lettere å finne den "noen som passer for meg" =)

Men nå er det natta fra denne kanten!

I dag kan du jo få t-skjorter hvor du selv kan spesifisere nøyaktig hva du er ute etter.

Alle burde gått med en sånn.

Jeg antar sexbuddiene hadde vært de mest ettertraktede. :)

Sov godt!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Får ikke sett den fra denne maskinen, men skal se den så fort jeg sitter ved en annen. :)

Jepp. Det er faktisk en ganske fengende sang også. :)

(Lurer litt på hvordan ankellenke-tråden min utartet til å bli en tråd om tilfeldig sex og filmer.) :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp. Det er faktisk en ganske fengende sang også. :)

(Lurer litt på hvordan ankellenke-tråden min utartet til å bli en tråd om tilfeldig sex og filmer.) :)

Begynte forresten ikke tråden med at du gjorde deg klar til å dra på byen? :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Begynte forresten ikke tråden med at du gjorde deg klar til å dra på byen? :)

Nei, jeg bare lurte på om jeg kunne bruke en ankellenke. Tenkte jeg skulle ha den på når jeg skulle på teaterøving i kveld, men så gjorde jeg altså ikke det. Kanskje jeg kan bruke den i morra da vettu. :)

Blir nok ikke noen bytur på meg med det første, bare jobbing og prøver og forestillinger. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg bare lurte på om jeg kunne bruke en ankellenke. Tenkte jeg skulle ha den på når jeg skulle på teaterøving i kveld, men så gjorde jeg altså ikke det. Kanskje jeg kan bruke den i morra da vettu. :)

Blir nok ikke noen bytur på meg med det første, bare jobbing og prøver og forestillinger. :)

Er du skuespillerinne? :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er du skuespillerinne? :)

Nei, sangerinne. :)

Er med som backstagesanger i en "musikal" i sommer. Synes musikal høres fjongere ut enn musikkspill. :)

Skrevet

Ikke spør meg. Men så enkle er mange menn.

Jeg fatter ikke hva det er jeg heller, men jeg tror nok enkelte - ok - hold deg fast for det her blir stygt og er ikke mine personlige meninger - lever etter motto om at "det er fitte på grisen også".

Det må være fint å være jente hvis man er kåt og ikke har noen å ha sex med. :)

Men det er jo veldig få jenter som tør eller vil oppføre seg sånn, da. Og sex på toalettet er vel sjelden noen stor opplevelse uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...