Pus123 Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Har du nødt til å bruke brudemasj sangen eller hva det enn kalles når bruden går oppover i kirka? Eller kan det være for eksempel en sang som betyr mye for dere? 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg tror man kan velge ulike sanger som brudemarsj? Det er vel mest vanlig å ha en sang(sanger) som betyr mye for paret underveis og/eller til slutt.. Hehe, husker jeg så en australsk film en gang, der hovedpersonen var hekta på Abba. Tror hun hadde "Dancing Queen" som brudemarsj... Passe spesielt.. hehe 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg tror man kan velge ulike sanger som brudemarsj? Det er vel mest vanlig å ha en sang(sanger) som betyr mye for paret underveis og/eller til slutt.. Hehe, husker jeg så en australsk film en gang, der hovedpersonen var hekta på Abba. Tror hun hadde "Dancing Queen" som brudemarsj... Passe spesielt.. hehe Muriels bryllup. Snodig film. Liker hun Toni Colette som spiller i den filmen. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Muriels bryllup. Snodig film. Liker hun Toni Colette som spiller i den filmen. Er det hovedpersonen? Ganske rar film, ja, men morsom. Og litt søt, når han drømmeprinsen faktisk har lyst til å ha henne som kone... Og så sier hun nei?! :| 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Er det hovedpersonen? Ganske rar film, ja, men morsom. Og litt søt, når han drømmeprinsen faktisk har lyst til å ha henne som kone... Og så sier hun nei?! :| Ja, det er hun som spiller Muriel. Det er en rar og søt film, ja. 0 Siter
Gjest Vinteren Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Du kan selvfølgelig velge sangen selv!! Vet om mange som har gjort det. Ei venninne av meg sang selv sangen da hun gikk opp kirkegulvet. Utrolig rørende! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.